بابل ، ایمن‌ترین دوچرخه جهان شد + عکس و قیمت

0

ایمن‌ترین دوچرخه جهان به نام بابل، معرفی شد. این دوچرخه در درجه اول، برای اطمینان از حداکثر ایمنی و برای استفاده در مناطقی که از ترافیک سنگین برخوردار هستند، طراحی شده است و شامل امکاناتی نظیر حفاظ پا، صندلی کامل همراه تکیه‌گاه، کمربند ایمنی و محفظه راکب است.

 قیمت دوچرخه عکس اختراع جدید بهترین دوچرخه

این دوچرخه هنوز برای خرید در دسترس نیست، اما سازندگان آن در حال حاضر به دنبال بودجه برای تکمیل و توسعه و عرضه آن به بازار هستند.

کریسپین سینکلر، مرد پشت این پروژه می گوید نزدیک بود یک ماشین در ترافیک او را له کند و پس از آن ایده ساخت یک قفسه ایمنی برای دوچرخه در ذهن او آمده است.

وی افزود: این وسیله می تواند شبیه به محفظه راننده ای که اتومبیل های مسابقه دارند، طراحی شود. بنابراین اگر شما توسط کامیون و یا اتوبوس تحت فشار قرار گرفتید، آسیب نخواهید دید.

با توجه به گفته های سینکلر، ظاهراً، این دوچرخه از ساختار بسیار قوی برخوردار است که آن را قادر به مقاومت در برابر نیروی فشاری یک کامیون ۳۸ تن، می کند.

گذشته از محفظه ایمنی، این دوچرخه از سیستم بوست الکتریکی محصول شیمانو شامل موتور الکتریکی به صورت اختیاری، راهنما، بوق شبیه ماشین با صدای بلند، چراغ، آینه و ترمز دیسکی برخوردار است.

قیمت این دوچرخه ایمن، ۱۹۹۹ پوند (نزدیک ۳۰۰۰ دلار) و برای مدل الکتریکی آن ۲۹۹۹ پوند خواهد بود.

قیمت دوچرخه عکس اختراع جدید بهترین دوچرخهقیمت دوچرخه عکس اختراع جدید بهترین دوچرخهقیمت دوچرخه عکس اختراع جدید بهترین دوچرخه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ