عکس خانم جوانی که پورشه پسر قلعه نویی را خرید و سه روز بعد تصادف کرد و جان باخت

4

فرزند سرمربی استقلال در توضیح تصادف پورشه قبلی اش نوشت: «حادثه مربوط می شود به سحرگاه روز دوشنبه در خیابان شریعتى با سرعتى حدود ٢٠۵ کیلومتر که متاسفانه راننده آن خانم بوده است.»

بامداد دوشنبه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه خودروی هوتن قلعه‌نویی به درخت برخورد کرده و صاحب آن در دم فوت کرده است. این خبر موجی از نگرانی در بین هواداران فوتبال به خصوص استقلالی ها به وجود آورد.

همسر هوتن قلعه نویی خودرو هوتن قلعه نویی تصادف هوتن قلعه نویی تصادف پسر قلعه نویی پورشه هوتن قلعه نویی بیوگرافی هوتن قلعه نویی

عکس راننده پورشه که در دم جان سپرده است

فرزند ژنرال استقلالی‌ها لحظاتی پیش در صفحه اجتماعی خود توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

“سلام، روزتون بخیر. متاسفانه همه ما دیروز متوجه این سانحه دردناک و تاسف بار شدیم. امیدوارم خدا به خانواده این دو جوون صبر بده و غم آخرشون باشه!

باید اشاره کنم که همیشه در چنین مواردى دسته اى از افراد سودجو رو که بدنبال درست کردن شایعه و حاشیه هستند می بینیم.

دوستان عزیز این ماشین رو من حدود سه چهار روز پیش به شخصى فروخته بودم و سرنشینان اون سانحه را نمی شناسم با اینحال متاسفم و امیدوارم هرگز شاهد چنین صحنه هایى نباشیم.

از گزارشات پلیس راهنمایى و رانندگى متوجه شدم که سحرگاه روز دوشنبه در خیابان شریعتى با سرعتى حدود ٢٠۵ کیلومتر که متاسفانه راننده این سانحه خانم بوده است و با برخورد به یکى از درختان این خیابان ماشین واژگون شده و این دو عزیز در این حادثه جان باختند.

متاسفم روحشون شاد”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. irin می گوید

    واقعا متاسفم روحت شاد دوست عزیزم

  2. irin می گوید

    امیدوارم دبگه از این اتفاقای ناگوار نیفته واقعا متاسف‌ شدم

  3. PEYMAN می گوید

    خدایش بیامرزد

  4. hiva می گوید

    لطفا عکس های بی حجاب را منتشر نکنید