وقتی پزشکان می خواستند یک هنرمند را ۶۰ میلیون تیغ بزنند!

0
سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو گفت: دست مهران مدیری را می‌بوسم که در سریال «درحاشیه» واقعیت‌های پنهانی را به تصویر کشانده است.
سریال «درحاشیه‌» به کارگردانی مهران مدیری حاشیه‌های بسیاری داشته است. سریالی که به حاشیه‌های کار پزشکان می‌پردازد از سوی این قشر از جامعه با برخوردهای شدیدی مواجه شده است. در مقابل اما بسیاری از بینندگان از سریال آقای مدیری حمایت کرده‌اند و نکات این سریال را واقعیت‌هایی پنهان در جامعه پزشکان می‌دانند.

البته به تازگی وکیلان هم به صف دشمانان سریال «درحاشیه» پیوسته‌اند و آنان نیز به بخش‌هایی از سریال اعتراض دارند.

با وجود این همه صف‌کشی‌ها و اعتراض‌ها، این بار نوبت قشر هنرمند است که از سریال مهران مدیری حمایت کند. حمایتی که براساس تجربه‌ای شخصی به دست آمده است.

سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو است. احتشامی می‌گوید: چهارم فروردینِ همین امسال (۱۳۹۴) بود که از نردبان افتادم و کمرم ضربه دید. این اتفاق زمانی رخ داد که ۶ – ۷ ساعت به پروازم برای سفری خارجی مانده بود.

وی ادامه می‌دهد: به سختی توانستم که سفرم را بروم و برگردم. به محض رسیدنم به ایران به دکتر مراجعه کردم. تقریبا با ۵ دکتر مشورت کردم. متاسفانه برخی از پزشکان که قصد کسب درآمدِ بیشتر از بیماری من را داشتند، عمل جراحی را به من پیشنهاد دادند. دو تن از این پزشکان به طور کاملا شیک و البته جدی قصد تیغ زدنم را داشتند.

سریال در حاشیه سانسور سریال در حاشیه بیوگرافی سامان احتشامی بازیگران سریال در حاشیه

احتشامی تاکید کرد: اگر تن به عمل جراحی می‌زدم، ۶۰ میلیون تومان هزینه‌اش می‌شد. جالب اینکه یکی از همین پزشکان بدون اینکه من را از نزدیک معاینه کند، تلفنی به من گفت «برو بخواب تا بیام عملت کنم».

این نوازنده پیانو درباره روند درمانش می‌گوید: پس از اینکه از تلاشم در میان برخی از پزشکان به نتیجه‌ای نرسیدم، سراغ پروفسور کاظم عباسیان رفتم. عباسیان درباره دردِ کمرم گفت: «کمری که من می‌بینم با استراحت و رعایت برخی اصول خوب می‌شود». هم اکنون هم زیر نظر پروفسور عباسیان مشغول آب‌درمانی هستم.

وی ادامه می‌دهد: متاسفانه پزشکانی که می‌خواستند برای نفع شخصیشان من را عمل کنند، روحم را آزار دادند و زندگی را برای مدتی به کامم تلخ کردند. اما کسی مانند عباسیان بعد از معاینه من، جوری با من حرف زد که دردِ کمرم نصف شد. اما پزشکان دیگر تنها دردم را زیاد کردند.

احتشامی می‌گوید: متاسفم برای پزشکیِ مملکتمان. دست مهران مدیری را می‌بوسم که در سریال «درحاشیه» واقعیت‌های پنهانی را به تصویر کشانده است. (تسنیم)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ