ملعون ترین قاری قرآن در جهان + عکس

0
مشاری بن‌راشد العفاسی در جدیدترین تصاویری که توسط خود او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، با لباس خلبانی ارتش کویت در جنگنده‌های نظامی دیده می‌شود.

به گزارش فرهنگ نیوز ، مشاری بن‌راشد العفاسی در جدیدترین تصاویری که توسط خود او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، با لباس خلبانی ارتش کویت در جنگنده‌های نظامی دیده می‌شود.

مشاری العفاسی، از قاریان برجسته و امام جماعت مسجد بزرگ کویت است. اخیرا این قاری مشهور تصاویری از خود با لباس خلبان جنگی در صفحات شخصی خود در توئیتر، اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر و از تهیه نماهنگی که نام آن را «عاصفه الحزم»(طوفان قاطعیت) گذارده، خبر می‌دهد.

این اقدام العفاسی به سرعت در شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی و با موج وسیعی از انتقادات و البته استقبال نیز مواجه شده است.

العفاسی در این پست‌ها، از آماده ساختن ترانه‌ای حماسی که نام اصلی آن «نداء‌الوطن» است و با تعبیر «عاصفه الحزم»(طوفان قاطعیت) معرفی شده، به نوعی بیان می‌کند که به جمع حامیان نیروهای ائتلاف عربی در مواجه با مردم یمن پیوسته است.

در حقیقت العفاسی با انتشار عکس‌های خود که زمانی در خدمت نیروی هوایی کویت بوده و سوار بر جنگنده‌‌های نظامی این کشور است، و نیز نمایش فیلمی با همین موضوع، در ساختن نماهنگ جدید خود بهره برده و با اذعان به این‌که سرود وی «عاصفه الحزم» نام دارد، نقش خلبان یکی از جنگنده‌های «طوفان قاطعیت» را ایفا می‌کند.

این قاری پیش از این با این نماهنگ در بین ایرانی ها شناخته می شد.

قطعه مشهور مشاری بن‌راشد العفاسی معروف به خالقنا یا رب | دانلود فایل

 

قاری معروف قرآن دانلود مشاری راشد العفاسی

قاری معروف قرآن دانلود مشاری راشد العفاسی

قاری معروف قرآن دانلود مشاری راشد العفاسی

قاری معروف قرآن دانلود مشاری راشد العفاسی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ