مرد شیطان صفت کودکان را با آب‌نبات فریب می‌داد و تعرض جنسی می کرد! + عکس

0
“مایکل شپرد”، ۳۵ساله پس از متقاعد کردن پدران و مادران به منظور نگهداری از کودکان، آنان را مورد سوء استفاده غیر اخلاقی برای رسیدن به اهداف پلید خود قرار میداد.
بنا بر این گزارش “شفرد” تا کنون هفت کودک بین ۵ تا ۱۲ سال که دوتن از آنان پسر و پنج تن دیگر دختر بودند را بی شرمانه با سوء استفاده از اعتماد والدین آنان، مورد تعرض جنسی قرار داده است.
 در جلسه دادگاهی که روز گذشته در فلوریدا برگزار شد وکیل مدافع وی تلاش میکرد تا با ارائه مدارک پزشکی وی از صدور محکومیت طولانی مدت تبرئه کند.
 به گفته پلیس بررسی سوابق کیفری”مایکل شپرد” حاکی از آن است که وی  به قدمت دو دهه با اتهام مشابه  ۱۵سال از عمر خود را پشت میله های زندان به اتهام سوء استفاده جنسی از دو پسر بچه گذرانده است.
عکس تعرض جنسی عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی از طریق بیهوشی تجاوز به کودکان
بر اساس حکم دادگاه مایکل شپرد، ۳۵، که دست کم  هفت کودک ساکن در این مجتمع مسکونی را مورد سوء استفاده غیر اخلاقی قرار داده است  در حالی به  ۱۸ ماه زندان محکوم شد که مقامات زندان با در نظر گرفتن رفتار وی در مدت محکومیتش با دادن شانسی دیگر برای برگشتن به اجتماع با حکم آزادی مشروط از زندان آزاد شده بود.
به گزارش پلیس شپرد در حالی دستگیر شد که حین ارتکاب جرم  در پارکینگ مجتمع مسکونی که در نزدیکی پارک پاینلاس ، فلوریدا قرار داشت  اتفاقی توسط یکی از ساکنین این مجتمع مشاهده شد و با دخالت وی و حضور والدین دختر بچه پنج ساله، وی توسط پلیس دستگیر شد.
به گفته کارآگاهان  او کودکان را با وعده های پوچ و تو خالی خود از قبیل  بازی های ویدئویی، آب نبات و خریدن ساندویچ مک دونالد وسوسه میکرد تا در مقابل خواسته های شیطانی و بی شرمانه اش تسلیم شوند. او همچنین کودکان خردسال را به مخفیگاه ‘خود که آنرا  در جنگل توصیف کرده بود به محوطه پوشیده از درختان در پارک بزرگ پاینلاس ، فلوریدا میبرد و آنان را  را مجبور به انجام اعمال جنسی و ا مورد تجاوز قرار میداد.
پس از حادثه والدین کودکان قربانی شده این جنایت از رها کردن کودکان خود حتی در منزل مسکونیشان بیم دارند و فرزندانشان را بری لحظه ای تنها نمیگذارند.
عکس تعرض جنسی عکس تجاوز جنسی تجاوز جنسی از طریق بیهوشی تجاوز به کودکان
شپرد، به اتهام  سوء استفاده غیر اخلاقی و تعرض جنسی  زیر ۱۲ سال توسط پلیس  در سال ۱۹۹۸ بازداشت و پس از محاکمه به ۱۵ سال زندان محکوم شده بود اکنون پس از صدور حکم محکومیت ۱۸ ماهه مورد اعتراض شاکیان این پرونده قرار گرفت.
به گزارش این خبرگزاری ، دو روانشناس  پس از بررسی پرونده  شپرد اعلام کردند که او به احتمال زیاد پس از آزادی دوباره کودکان دیگری را  مورد تعرض جنسی قرار خواهد داد.
دکتر”کارن سی پارکر” و دکتر “مارتین فلب”  در دفاع از شپرد در جلسه دادگاه شهادت دادند که آزار جنسی کودکان از جانب وی به دلیل اختلال افسردگی و رفتار ضد اجتماعی بزرگسالان تشخیص داده میشود.
باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ