دزدان مسلح آرایشگاه‌های زنانه کرج به دام افتادند / یکی از سارقان به شقیقه خود شلیک کرد

0

سه دزد خشن که با حمله مسلحانه به آرایشگاه‌های زنانه در کرج دست به سرقت وحشت‌آور می‌زدند در عملیات نفسگیر پلیسی دستگیر شدند.
سرهنگ «سیدحسین حقیقی» رئیس پلیس کرج در مصاحبه اختصاصی به شوک گفت: ۲۵ دقیقه بامداد پنجشنبه ۲۷ فروردین سه مرد مسلح در بلوار ارم مهرشهر کرج پس از تصادف ساختگی با خودروی پژو ۲۰۶ قرمزرنگ که راننده‌اش یک زن بود، وی را با تهدید تپانچه هدف سرقت قرار دادند.
زن جوان که در این سرقت وحشت کرده بود، سریع خود را به پلیس کلانتری رساند و این در حالی بود که ساعت ۵/۲ بعد از ظهر دزدان مسلح به یک آرایشگاه زنانه در مهرویلای کرج حمله کرده و آنها با تهدید تپانچه و شوکر زنان آرایشگر را ترسانده و طلاهای آنها را سرقت کردند.

عکس آرایشگاه زنانه سرقت مسلحانه حوادث کرج اخبار کرج اخبار سرقت اخبار دزدی
وی افزود: سه دزد جوان همان روز با هجوم به آرایشگاه زنانه دیگری در محدوده رجایی‌شهر طلای صاحب آرایشگاه و دو میلیون تومان پول وی را نیز سرقت کردند. پس از این سه دزدی پی‌در‌پی بلافاصله تیم ویژه‌ای از رؤسای کلانتری و یگان امداد تشکیل شد تا هرچه زودتر این دزدان وحشت‌آور دستگیر شوند.
شنبه ۲۹ فروردین دزدان در محدوده باغستان به آرایشگاه زنانه دیگری حمله کردند چون طلا و پولی به دست نیاوردند با دستان خالی گریختند و همزمان پلیس که با ترسیم چهره فرضی در تلاش برای دستگیری آنان بود به سرنخ‌های کارگشایی از باند دزدان مسلح دست یافت.
سرهنگ حقیقی ادامه داد: ساعت چهار عصر یکم اردیبهشت ماه گشت کلانتری ۱۵ رجایی‌شهر به یک مزدا ۳۲۳ خاکستری رنگ با سه سرنشین در حال عبور مظنون شدند و فرمان ایست دادند اما راننده با بی‌اعتنایی به فرمان ایست پا به فرار گذاشت و این در حالی بود که بررسی‌های ویژه در صحنه نشان داد خودروی مردان مرموز سرقتی است.
بلافاصله مأموران گشت با تقاضای نیروی کمکی برای متوقف کردن خودروی مزدا در یک عملیات ویژه به تعقیب آن پرداختند. در این عملیات که با شلیک دو تیر هوایی همراه بود واحدهای گشت کلانتری‌های ۳۱ کوی کارمندان و ۱۵ رجایی‌شهر با ایجاد راهبندان در مسیر عبور خودروی مزدا مستقر شدند.
دزدان که با دیدن این صحنه عرصه را بر خود تنگ دیدند، بعد از یک ساعت از خودرو پیاده شده و به محله مخروبه‌ای پناه بردند و این در حالی بود که یکی از دزدان در تیراندازی زخمی شده بود.
رئیس پلیس کرج گفت: این دزد زخمی که «علیرضا» نام دارد و عرصه را بر خود تنگ دیده بود اقدام به شلیک گلوله به شقیقه خود کرد و به کما فرو رفت و دزد دیگر نیز به نام سعید که از ناحیه کتف زخمی شده بود و قصد فرار داشت، دستگیر شد و سومین عضو باند به نام «اصغر» در همان اطراف با تلاش پلیس دستگیر شد. سعید و اصغر در بازجویی مأموران به هشت سرقت مسلحانه از آرایشگاه‌های زنانه در کرج و فردیس اعتراف کردند. آنها ۲۴ تا ۲۵ سال سن داشتند و دارای کلکسیونی از سرقت بودند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ