درآمد ۴۲۰ میلیون تومانی یک دختر ۸ ساله از یوتیوب + عکس

1

از این دنیای دیجیتال هر چیزی ممکنه ، فقط در کشور ما اینطویه که همه در اینترنت وقتشون رو تلف می کنند و اصلا معلوم نیست دنبال چیه می گردند و هدفشون چیه .

ستارگان یوتیوبی بیش از پیش به حد مشاهیر هالیوودی محبوب و مشهور شده‌اند. آنها کلی طرفدار دارند و درآمدهای آنچنانی هم کسب می‌کنند.

کسب درآمد از یوتیوب درآمد یوتیوب آموزش میلیونر شدن آموزش میلیاردر شدن آموزش پولدار شدن CharlisCraftyKitchen

AdAge اخیرا ۱۰ ستاره برتر یوتیوب را از نظر درآمد ماهیانه‌اشان معرفی کرده است.

در بخش غذا و آشپزی، بیشترین در آمد متعلق به برنامه CharlisCraftyKitchen بوده که در آن یک دختر ۸ ساله توصیه‌های آشپزی را با دیگر افراد به اشتراک می‌گذارد.

کانال شارلی، درآمد میانگین ۱۲۷ هزار دلار در ماه  (یعنی ۴۲۰ میلیون تومان خودمون) دارد و از آن در طول یک ماه ۲۹ میلیون بازدید می‌شود.

شارلی ساختن ویدئوهایش را از سال ۲۰۱۲ آغاز کرده است، آنهم زمانی که تنها شش سال داشت. خواهر ۵ ساله او اشلی در نقش یک امتحان کننده طعم خوراک‌ها در این ویدئوها حاضر می‌شود.

کسب درآمد از یوتیوب درآمد یوتیوب آموزش میلیونر شدن آموزش میلیاردر شدن آموزش پولدار شدن CharlisCraftyKitchen

Better than an allowance! Eight-year-old mini-Martha Stewart earns a staggering $127,000 a MONTH from her YouTube baking tutorials

  • Charli, from Queensland, Australia, has turned CharlisCraftyKitchen into YouTube’s largest food channel in less than three years
  • The channels earns an average of 29 million views per month
  • Charli’s five-year-old sister Ashlee also stars in the how-to cooking clips
  • One of their most popular videos, which demonstrates how to make Frozen-themed popsicles, has received 57 million views in less than a year 
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. MR.PEJMAN می گوید

    ایول
    ایشاله همیشه تو زندگی موفق باشن