هزینه توقف پخش سریال در حاشیه روی دوش وزیر؟!

0
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» درباره شایعه پرداخت هزینه ساخت این سریال از سوی وزیر بهداشت برای پخش نشدن آن را شایعه دانست و تکذیب کرد.
خبرگزاری فارس : «حمیدرضا مهدوی» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی در حاشیه درباره جزییات فاز دوم این سریال گفت: خوشبختانه فاز اول در حاشیه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و ما در تدارک ساخت فاز دوم آن هستیم.

وی افزود: به زودی کار نگارش فاز دوم در حاشیه آغاز شده و هم زمان دکورهای مربوط به این بخش ساخته می شود و در سریع ترین زمان ممکن کار تصویربرداری را آغاز می کنیم.

مهدوی همچنین در پاسخ به این پرسش که چندی پیش مطلبی منتشر شده بود که وزیر بهداشت به منظور جلوگیری از پخش سریال قصد داشته تمام هزینه های تولید آن را یکجا پرداخت کند تا در حاشیه به آنتن نرسد؛ این موضوع چقدر صحت دارد، تصریح کرد: این مطلب به هیچ وجه صحت ندارد و بنده آن را تکذیب میکنم. یکی از رسانه ها در مصاحبه ای که با آقای خشایار الوند از نویسندگان سریال داشته، شیطنت کرده و این جمله را به نقل از او گفته است.

وی گفت: نه در شأن ریاست محترم رسانه ملی و نه در شأن وزیر محترم بهداشت است که چنین نقل قول‌هایی به ایشان نسبت داده شود. خوشبختانه در حال حاضر تعامل خوبی وجود دارد و امیدوارم این تعامل در فازهای بعدی هم به خوبی ادامه پیدا کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ