چین ، رقص برهنه در مراسم خاکسپاری را ممنوع کرد + عکس

0

وزارت فرهنگ چین رقص برهنه (استریپتیز) را در مراسم خاکسپاری مردگان که در روستاهای چین برگزار می‌شود ممنوع کرد.

این وزارتخانه استفاده از رقصندگان برهنه را در این‌گونه مراسم غیرقانونی دانسته و گفته چنین برنامه‌هایی اخلاق اجتماعی را به فساد می‌کشاند.

عکس رقص مختلط زندگی در چین زن چینی رقص زنانه دختر چینی

رویترز به نقل از رسانه‌‌های دولتی چین نوشته رقاصی برهنه در خاکسپاری مردگان با هدف جلب شرکت کنندگان بیشتر در این مراسم و نمایش ثروت خانواده اشخاص انجام می‌شود.

در چین حضور جمعیت فراوان در مراسم خاکسپاری اموات نشانه عاقبت به خیر شدن فرد درگذشته تلقی می‌شود و مردم در مناطق سنتی تلاش می‌کنند با حربه‌های مختلف، افراد بیشتری را به مراسم خاکسپاری عزیزان‌شان بکشانند.

اکنون دولت چین با صدور بیانیه‌ای که در وب‌سایت وزارت فرهنگ این کشور منتشر شده اعلام کرده که لیست سیاهی از افراد و موسساتی را که در برگزاری مراسم رقص برهنه دخیل هستند تهیه کرده است.

در این بیانیه به نام “رد رز” (گل سرخ) هم اشاره شده است که یک گروه رقاص و خواننده اند که اخیرا در مراسم خاکسپاری یک فرد مسن در روستایی نزدیک به شهر هبی در شمال شرق این کشور، برنامه رقص برهنه برگزار کرده‌اند.

به گفته این وزارتخانه این گروه شش نفره بعد از به خاک سپردن فردی که درگذشته بود لباس‌هایشان را درآورده اند و با آهنگ‌های سنتی رقصیده‌اند.

یکی از مدیران این موسسه هم به پانزده روز زندان و پرداخت ۷۰ هزار یوآن معادل ۱۱ هزار دلار محکوم شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ