قالیباف منشاء خدمات بزرگی بوده است

0

حسین مظفر امروز در جمع مردم شهرری ضمن تبریک بعثت رسول مکرم اسلام (ص) با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های ملت ایران اسلامی اظهار داشت:‌ مردم غیور ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نظام با اقتدار؛ مجاهدت و ایستادگی کردند و انتظار آنها کشوری پیشرفته و در شان ملت قهرمان ایران است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فضای انتخاباتی حاکم در کشور گفت: امروز همه جای ایران شور و نشاط است و غیور مردان و شیرزنان ایران اسلامی فضا را برای خلق حماسه سیاسی آماده می‌کنند.

وی در ادامه افزود: امروز من و شما مردم همیشه در صحنه برای رضای خدا و سرنوشت کشور و همچنین برای دفاع از مدیر قهرمانی که سال‌ها طولانی در دوران هشت سال دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی ایران فداکاری و مجاهدت کرده است.

مظفر با تاکید بر اینکه اداره کشور در این روزها کار آسانی نیست، عنوان کرد: امروز باید فردی در جایگاه ریاست جمهوری قرار بگیرد که بتواند اشکالات گذشته را جبران کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر؛ قالیباف را یکی از مدیران شایسته جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: محمدباقر قالیباف در عرصه‌های مختلف امتحان خود را پس داده است و برای کشور افتخار آفرینی کرده است.

وزیر آموزش و پرورش دولت هشتم با اشاره به اینکه قالیباف در دوران تصدی نیروی انتظامی تحول عظیمی در این نیرو به ‌وجود آورد، خاطرنشان کرد: وی هم‌اکنون نیز در شهرداری تهران که کلان‌شهر و پیشانی جمهوری اسلامی ایران است مدیریت اجرایی را عهده‌دار است.

قالیباف منشاء خدمات بزرگی بوده است/قالیباف مدیریت جهادی را برای ما به ارمغان می‌آورد

مظفر در ادامه قالیباف را منشاء خدمات بزرگ دانست و گفت: هم‌اکنون در میان نامزدها افراد شایسته‌ای حضور دارند و ما همواره به کسی بی‌احترامی نمی‌کنیم و اصلاً بداخلاقی سیاسی در منش قالیباف وجود ندارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه برای انتخاب اصلح باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشیم، تصریح کرد: قالیباف مدیریت جهادی را برای ما به ارمغان می‌آورد. تلاش‌های وی در بزرگراه امام علی‌(ع)، صدر و …. تجلی تلاش و لیاقت مدیری جهادی است.زمانی که در جبهه‌های حق علیه باطل بود فداکاری می‌کرد و هم‌اکنون در سازندگی توان خود را نشان می‌دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخاب با تاکید بر اینکه ما قالیباف را بدون دلیل انتخاب نکرده‌ایم خاطرنشان کرد: قالیباف که نماینده سلحشوران ایران اسلامی است برنامه‌های مدون، تیم قوی، ‌نیروی جهادی و … را به‌همراه دارد و در عرصه‌های مختلف مدیریت شایسته خود را نشان داده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تاکید بر اینکه شما با انتخاب محمدباقر قالیباف در پیشگاه خداوند متعال سرافراز هستید، گفت: شما با انتخاب محمدباقر قالیباف کار اشتباهی نکرده‌اید و شما در پیشگاه خداوند متعال سرافراز هستید که مدیری بسیجی را مورد حمایت قرار داده‌اید که فردی اصلح است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان ضمن عذرخواهی از مردم جنوب تهران از لغو شدن سفر محمدباقر قالیباف به شهرری عذرخواهی کرد و در تشریح علت لغو سفر وی عنوان کرد: پس از اتمام مناظره محمدباقر قالیباف در اطراف صدا و سیما با اجتماع حامیان و سیر جمعیتی که در آن فضا اجتماع کردند، نتوانست از میان جمعیت جدا شود و از شما مردم غیور عذرخواهی کرد و باید از شما عزیزان قدردانی کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ