تشویق به روابط جنسی نامشروع ، ازدواج سفید و زنای رایگان در یک مجله داخلی!

4

نشریه زرد زنان امروز  در یادداشتی شنیع به قلم یکی از شبه روشنفکرهای ضددین، به حمایت از زنای رایگان« ازدواج سفید» و تبلیغ روابط جنسی نامشروع پرداخت.! این هفته نامه که ارتباط نزدیکی با عناصر گروهک نهضت آزادی، اصلاح طلب و جریان ملی گرا دارد، در شماره ۲۰ خود در مطلبی به قلم «ن.ب.ک» یکی از فمنیست های ضددین و در حمایت از اقدام شنیع زنای رایگان «ازدواج سپید» و هجمه به دین اسلام نوشت:

همسر شهلا شرکت مجله زنان امروز عکس رابطه جنسی بیوگرافی شهلا شرکت ازدواج سفید چیست آموزش رابطه جنسی

«من حتی رابطه های دوستی بین پسران و دختران را که به ازدواج منجر می شود سنتی می دانم چون معتقدم دو نفر که می خواهند تا پایان عمر در کنار هم زندگی آرامی داشته باشند تا تجربه زندگی مشترک زیر یک سقف را داشته باشند نمی توانند تصمیم صحیحی برای انتخاب خود بگیرند که این امر متأسفانه به دلایل مذهبی و سنتی در کشور مقدور نیست.» گفتنی است، مراسم جشن آغاز کار این هفته نامه، با حضور گروهی از فعالان کودتای ضدانتخاباتی سال ۸۸ برگزار شده بود.

در جلسه صبح امروز (دوشنبه ۷ اردیبهشت) هیئت نظارت بر مطبوعات، موضوع ترویج پدیده مغایر با ارزش‌های دینی و ملی که به «ازدواج سفید» مصطلح شده، مطرح شد و برخی مطالب مجله «زنان امروز» مصداق ترویج و توجیه این ناهنجاری تشخیص داده شد و بر اساس بند ۲ ماده ۶ قانون مطبوعات مغایر با عفت عمومی دانسته  و منجر به توقیف نشریه و ارجاع آن به دادگاه شد.

همسر شهلا شرکت مجله زنان امروز عکس رابطه جنسی بیوگرافی شهلا شرکت ازدواج سفید چیست آموزش رابطه جنسی

زنان امروز ماهنامه‌ای به مدیرمسئولی شهلا شرکت است که انتشار آن در خردادماه ۱۳۹۳ پس از نزدیک به هفت سال توقیف از سر گرفته شده بود.

منبع : مهر و پارس نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. عادل می گوید

    حرفش تا حدی درسته اسلامم اینو داره با عنوان صیغه مگر غیر از اینه …

    1. ناشناس می گوید

      چه ربطی داره اینها دارن ترویج بی بند و باری می کنند اسلام شرایط خاصی رو برای صیغه تعریف کرده که مانع هوسبازی می شه.

      اما اینها خیلی حساب شده و گام به گام سعی در کشاندن سبک زندگی ما به غرب هستن.

  2. سينا می گوید

    ازدواج سفید خیلی جالبه و هیجان انگیز. منم دلم میخواد امتحانش کنم.

  3. ماریا می گوید

    واقعا من فکر مکنم که کسی که در خانواده بی بند بار رشد کرده ومزه ارامش وزندگی سالم وپاک نچشیده به این جور مسایل نا هنجار فکر می کند