شاهرخ سبک دست ، مالک جدید باشگاه استقلال + عکس و بیوگرافی

0
بر خلاف برخی اخبار منتشر شده ظاهرا کار انتقال باشگاه استقلال به سبک دست نهایی شده است.

در حالی که قرار است روز چهارشنبه تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص شود، برخلاف برخی اخبار باشگاه استقلال ظاهرا خریداری ندارد. بعد از برگزاری سومین مزایده قرار است شاهرخ سبک‌دست، عضو هیات مدیره استقلال و نماینده اسپانسر باشگاه، استقلال را به صورت اجاره‌ای در دست بگیرد و آبی‌پوشان فصل بعد با این روند کار را جلو ببرند.

مالک باشگاه استقلال سوابق شاهرخ سبک دست بیوگرافی شاهرخ سبک دست اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

از سویی دیگر برخی اخبار حاکی از مدیرعاملی صاحب‌پناه به عنوان مدیرعامل استقلال است که نامبرده در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا با رد این خبر گفت: هنوز بحث واگذاری روشن نشده و اتفاقی نیفتاده که قرار باشد من مدیرعامل استقلال شوم. به همین دلیل این خبر را تکذیب می‌کنم و می‌گویم که چنین صحبتی تاکنون با من نشده است.

همچنین روز گذشته (دوشنبه) چند تن از اعضای هیات مدیره استقلال به همراه افشارزاده به ملاقات وزیر اقتصاد رفتند و درباره واگذاری این تیم مسائلی را با طیب نیا مطرح کردند. نکته جالب حضور سبک‌دست در این دیدار بود و ظاهرا باید کار انتقال استقلال را با او تمام شده در نظر گرفت. همچنان که کار بهرام افشارزاده هم به عنوان مدیرعامل آبی‌ها با پایان فصل به پایان می‌رسد و او هم از استقلال رفتنی است.

شاهرخ سبک دست کیست؟

شاهرخ سبک دست مهندس جوان و تحصیلکرده در دانشگاه های برتر کشور است که در ابتدای فصل جاری برخلاف حضور پر رنگش در استقلال کمتر نامی از او شنیده می شد اما پس از عزل افجه ای و با تلاش افشارزاده وی به عضویت در هیات مدیره استقلال در آمد و اکنون نیز هر زمان که نام استقلال و مشکلات مالی این تیم به میان می آید مدیران استقلال با امیدواری نام او را بر زبان جاری می کنند.

اما موضوعی که شاید برای هواداران استقلال سوال باشد این است که سبک دست برای هدایت باشگاه استقلال چه مدیرعاملی را مد نظر دارد و سرمربی مطبوع او کیست؟ شنیده ها حاکی از این است که به دلیل بد قولی های سبک دست در چند ماه اخیر رابطه افشارزاده و او به شدت متزلزل شده است و بهرام افشارزاده نمی تواند به دلیل این اختلافات مدیرعامل مورد نظر بهره بردار استقلال باشد و صاحب پناه که پیش از این به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال فعالیت می کرد و سابقه مدیر عاملی پیکان تهران را نیز در کارنامه خود دارد شانس اصلی مدیرعاملی ساختمان سعادت آباد است ولی باید منتظر ماند و دید او برای هدایت استقلال در فصل پیش رو باز هم به دوست صمیمی اش امیر قلعه نویی اعتماد خواهد کرد یا فکر جدیدی در سر دارد؟

مالک باشگاه استقلال سوابق شاهرخ سبک دست بیوگرافی شاهرخ سبک دست اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

در حالیکه تنها یک روز به آخرین مهلت ارائه پاکتها باقی مانده است و مسئولین واگذاری در حال نهایی کردن این قرار داد هستند باید منتظر ماند و دید آیا کسی نقشه وزارت خانه و در راس آن خادم را نقش بر آب می کند؟ آیا مهرداد پرهام یا علی انصاری در روز پایانی مزایده سوم، معادلات را بر هم زده و با حضور خود شرایط جدیدی را رقم خواهند؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ