مردی که با خوردن نان یا ماکارونی مست می‌شود! + عکس

0

یک مرد بریتانایی با خوردن نان یا ماکارونی مست می‌شود. این موضوع هم نزد پلیس موجب گرفتاری مرد شد، هم همسر این مرد فکر کرد شوهرش پنهانی الکل می‌نوشد. تا این‌که مقاله‌ای در یک روزنامه به پرسش‌ها پاسخ داد.

مست شدن قیمت آبجو فروش آبجو

همه چیز با درد شدید و ناگهانی معده آغاز شد. نیک هس، خدمتکار ۳۴ ساله بریتانیایی هم فکر کرد به عفونت معده و روده مبتلا شده است. همسر این مرد ویدئوهایی از او ضبط کرده که هس را در حالت مستی نشان می‌دهند؛ البته بدون اینکه قطره‌ای الکل نوشیده باشد.

گرفتاری‌های نیک هس به همینجا ختم نشد. هنگامی که پلیس پس از یک تصادف رانندگی از او آزمایش الکل گرفت، درصد بالایی الکل در خون او پیدا شد. هس ۱۲ ساعت پیش از تصادف الکل ننوشیده بود. همسر او به شبکه تلویزیونی “اِی‌بی‌سی” گفته است: «این اتفاق من را برای کشف موضوع جدی‌تر کرد». همسر هس حتی رفته رفته به شوهر خود بدبین می‌شود و فکر می‌کند که همسرش پنهانی الکل می‌نوشد.

کارخانه آبجوسازی در معده

سال‌ها طول کشید تا مقاله‌ای در یک روزنامه ابهام‌ها را از بین ببرد. همسر هس در این مقاله با بیماری بسیار نادری آشنا شد که در پی آن میزان قارچ‌های مخمر در معده به میزان بسیار زیادی افزایش می‌یابد. در جریان تخمیر برخی مواد غذایی در معده با این حجم قارچ، الکل آزاد می‌شود. در ادامه الکل وارد خون می‌شود و به مستی می‌انجامد.

آزمایش‌های پزشکی نیک هس نیز وجود حجم زیادی مخمر در بدن او را تأیید کردند. به گزارش شبکه تلویزیونی “ای‌بی‌سی”، پزشکان به این مرد توصیه کرده‌اند منابع هیدروکربن مانند نان یا ماکارونی را از رژیم غذایی خود حذف کند. پس از چهار هفته اثری از “مستی خود به خودی” در این فرد دیده نشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ