ظریف: تمام دنیا من را می شناسد اما در مشهد مسخره‌ام می‌کنند!

0
فرهاد ظریف در موضع‌گیری علیه حاشیه‌های بوجود آمده علیه ملی‌پوشان والیبال به ویژه در باشگاه میزان، اظهار کرد:
متاسفم که یکسری دوستان که البته نه، بلکه دشمنان در سطح شهر مشهد علیه بازیکنان تیم ملی والیبال سم پاشی می‌کنند و نمی‌دانم چه چیزی عایدشان می‌شود. حالا بر فرض که من فرهاد ظریف یا تیم باشگاهی‌ام در لیگ نتیجه نگرفتیم. این افراد چه سودی می‌کنند؟ جز این است که مردم مشهد ضرر می‌کنند و اعتبار والیبال این شهر زیر سوال برده می‌شود؟ الان میزان نتیجه نگیرد، مردم مشهد خوشحال می‌شوند؟ واقعا انتظار دارند که همه چیز انحصاری در اختیار آن ها باشد؟ هرکس دلش برای مردم و شهر و تیم والیبالش بسوزد هرگز برای بازیکنان و یا تیم والیبال سم پاشی نمی‌کند. من امسال با افتخار در باشگاه میزان بازی کردم. لذت بردم که بعد از ۱۴ سال در شهر خودم بازی می‌کنم.
همسر فرهاد ظریف بیوگرافی فرهاد ظریف
وی با اشاره به آن چه سم پاشی علیه ملی پوشان عنوان کرد، گفت: حالا بر فرض سال آینده باشگاه میزان تصمیم گرفت تیم ندهد و یا اینکه من فرهاد ظریف را جذب نکند. این درست است که از سال بعد برابر این تیم موضع بگیرم و جو شهر و افکار عمومی را بهم بریزم؟ آیا این اخلاق ورزشی و حرفه‌ای است؟ این حرف‌هایی که امروز علیه ما بازیکنان تیم ملی مطرح می‌شود، واقعا ناراحت کننده است. می‌روند و می نشینند و در یک برنامه زنده تلویزیونی هرچه از دهن‌شان در می آید علیه ما می‌گویند. من ۱۴ سال در لیگ برتر بازی کرده‌ام و سابقه‌ام را همه می‌دانند. این که سوالات از پیش طراحی شده را به صدا و سیما بدهند و یک جو مسموم راه بیاندازند اصلا درست نیست.
ملی پوش والیبال با مضحک دانستن موضوع خط دادن ملی پوشان به مربیان گفت: خیلی از بازیکنان ما تجربه زیادی دارند و در جایگاه کمی نیستند. این ذات کار تیمی است که هر کس نظری برای بهتر شدن کار دارد مطرح نماید. حالا همین موضوع را طور دیگری مطرح می‌کنند و می‌خواهند مربیان ما را زیر سوال ببرند و این طور عنوان می کنند که انگار ما به مربیان خط می‌دهیم. دل ما برای تیم می‌سوزد که درباره موارد مختلف نظر می‌دهیم. ما روزی شش ساعت در سالن هستیم و طبیعی است که درباره مسائل فنی اظهار نظر کنیم. حالا می روند در تلویزیون می‌گویند، فلانی خط می داد که تیم نتیجه نگرفت.
ظریف همچنین با گلایه از صدا و سیما گفت: از مسئولان صدا و سیما تعجب می کنم که چرا من را نمی خواهد تا در این باره حرف بزنم. خوشبختانه باشگاه میزان در برابر این جو سازی ها کاملا حرفه‌ای رفتار کرده است. بدون تعارف می گویم من در ورزش ندیدم یک باشگاه تا این حد حرفه ای و مقرراتی باشد. باشگاه میزان امروز انواع آکادمی ها و تیم‌های رده پایه والیبال را دارد. آن ها از جیب خودشان خرج می‌کنند. حالا نمی دانم بر کدام منطق باید چنین افرادی که از جیب خودشان برای ورزش استان خرج می‌کنند، را زیر سوال ببریم. پول شخصی خودش بوده است و حالا هم می تواند در برابر این هجمه انتقادها بگوید که دیگر در لیگ برتر تیم نمی‌دهد. اتفاقی که برای باشگاه کاله افتاد. خب سر آخر چه کسی ضرر می کند؟ این مردم مشهد هستند که از حق حضور تیم لیگ برتری محروم می شوند.
وی ادامه داد: این همه شانتاژ روانی علیه منافع مردم درست نیست. من سال قبل از یک باشگاه دیگر پیشنهاد خیلی بهتری داشتم، اما دوست دارم در مشهد بازی کنم. نمی دانم چرا الان این همه طلبکار پیدا کرده ایم. آنهایی که فقط منافع شخصی خود را در نظر می گیرند، همه جا پر می کنند که فلانی چندین برابر دستمزد عادی گرفته است. نمی دانید امسال در مشهد چه بر سر ما آوردند و چقدر حرمت شکنی کردند و من را مسخره می کردند که فرهاد ظریف کوتاه قد است و از زیر تور رد می شود، سرش را پایین نمی آورد. امروز تمام دنیا من را می شناسند اما شما که می نشنید و در رسانه و سالن های تمرین من را مسخره می کنید ، دنبال چه چیزی هستید؟
همسر فرهاد ظریف بیوگرافی فرهاد ظریف
ظریف خاطرنشان کرد: شاید باور نکنید اما من خودم هنوز دنبال دستمزدم نرفتم. فقط هشدار می دهم که کاری نکنند که میزان تیم ندهد. هر کس جای حلمی مدیر عامل باشگاه باشد واقعا دلسرد می شود. الان دو ماه است که لیگ تمام شده اما هنوز رسانه های مشهد را علیه بازیکنان تیم تحریک می کنند. من نوعی تلاش می‌کنم تا امروز والیبال در مشهد پیشرفت کند. متاسفانه کارشناس هایی امروز درباره والیبال ما نظر می دهند که مدرک مربیگری ندارند. آخرین بار ۳۰ سال قبل تنها یکسال هدایت یک تیم را برعهده داشته‌اند. حتی سال قبل هم برای تماشای والیبال ما به سالن نیامدند. حالا چگونه است که این همه علیه تیم موضع می گیرند و خود را صاحب رای می دانند؟ کاش این حرف ها را مقابل من بگویند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ