دختر و پسر زیر ۲۳ سال حسین هدایتی، خریداران باشگاه پرسپولیس

0
رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که ۹۸ درصد از سهام شرکت استیل آذین به نام دختر و پسر ۲۳ و ۲۱ ساله هدایتی است. با این حساب اگر استیل‌آذین برنده مزایده می‌شد، فرزندان هدایتی مالک پرسپولیس می‌شدند نه خود او.
فردوسی‌پور در برنامه نود این هفته، ترتیب برگزاری یک مناظره چند دقیقه ای و تلفنی را داد. او ابتدا با پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی تماس گرفت که پوری حسینی گفت: «شرکت استیل آذین خودش مشکل نداشت. سهامدارانش مشکل داشتند که این هم قابل حل هست. مانع جدی که آن‌ها نتوانند در مزایده شرکت کنند وجود ندارد. ولی با این ترکیب، صلاحیت آن‌ها احراز نشد.»
مزایده استقلال پرسپولیس مالک استیل آذین خریداران پرسپولیس ثروت حسین هدایتی بیوگرافی حسین هدایتی
پس از او امیر عابدینی روی خط آمد و گفت: «دلیلی که آوردن برای رد صلاحیت استیل آذین، درست بود. ولی من واقف به این هستم که کسی که مسئولیت دارد باید اختیارات هم داشته باشد. اما آقای پوری حسینی اختیارات کامل ندارد. ایراد استیل‌آذین این است که دو فرزند یک بزرگواری در استیل‌آذین هستند و پدر آن‌ها بدهکار است. اما استیل‌آذین بدهکار نیست و مشکل ندارد.»
عادل از عابدینی پرسید بدهی هدایتی هزار میلیارد تومان است؟ که عابدینی گفت: «من واقف نیستم. اما می‌نویسم و اعلام می‌کنم که اگر او بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان آن هم با وثیقه و به شکل قانونی، به سیستم بانکی بدهکار باشد ما در استیل‌آذین را می بندیم. به خاطر اینکه پدر بدهکار است، فرزندان را ببرند زیر سوال درست نیست.»
مزایده استقلال پرسپولیس مالک استیل آذین خریداران پرسپولیس ثروت حسین هدایتی بیوگرافی حسین هدایتی
نوبت به منصور عرفانیان نماینده بهنام پیشرو کیش یکی دیگر از متقاضیان خرید پرسپولیس رسید. او گفت: «ما برای مزایده چهارم آمادگی داریم. پولی که ما باید به عنوان وثیقه شرکت در مزایده از خارج کشور می‌آوردیم یا باید تا آخر وقت روز سه شنبه از منبع حرکت می کرد یا اینکه تا قبل از ساعت ۱۴ روز مزایده به حساب سازمان خصوصی سازی می رسید. آن روز که مشکلی نبود ولی نمی‌دانیم چرا امروز شرایط عوض شد در حالی که این را تایید کرده بودند.»
پوری حسینی هم گفت: «هر دو بزرگوار نکاتی گفتند که باید توضیح بدهم. اگر فردی یک پسر و یک دختر ۲۱ و ۲۳ ساله را ۹۸ درصد شرکت را به نام آن‌ها کند و خودش بدهی سنگینی داشته باشد، منطق حکم نمی‌کند که محل تردید باشد؟ دوستان هم باید پذیرفته باشند این موضوع را. در مورد حرف‌های عرفانیان هم بگویم که اسنادی دادند پول از منبع سه شنبه حرکت کرده درست است. اما قبل از ساعت دو به خصوصی سازی نرسید. اگر رسیده بود که الان بهنام پیشرو کیش برنده مزایده بود.»
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ