حربه جدید دشمن تهدید از بیرون و تردید از درون است

0

طی برنامه‌ای هم‌زمان با شب عید مبعث که به همت ستاد مردمی سعید جلیلی در مسجد سید اصفهان برگزار شد، جمعی از مردم اصفهان و حامیان سعید جلیلی با حضور پر‌شور در این برنامه حمایت خود را از این کاندیدای ریاست جمهوری اعلام کردند.

حامیان سعید جلیلی حاضر در مسجد سید اصفهان با دادن شعار‌هایی چون «اصفهان یک کلام جلیلی والسلام»، «نه سازش نه تسلیم یار جلیلی هستیم» و «نه سازش نه تسلیم تا آخرش می‌ایستیم» به استقبال سعید جلیلی رفتند.

سعید جلیلی در جمع مردم اصولگرا در مسجد سید اصفهان اظهارکرد: شور، شعور و شعارهای این جمع برای من یک پیام ارزشمند داشت و در این نقطه آغاز اعلام می‌کنم که هر آنچه از شور، شعور و شعار دارید، تنها نثار ولایت فقیه کنید.

وی در ادامه افزود: هر شخصی و در هر جایگاهی اگر کوچکترین زاویه و انحراف از ارزش‌ها و پایه‌های انقلاب اسلامی بگیرد، به همان اندازه از صراط مستقیم فاصله گرفته است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هر شخصی که تصور داشته باشد که مورد لغزش قرار نمی‌گیرد، در چنین لحظه‌ای مورد لغزش قرار می‌گیرد، تصریح کرد: از مردم اصفهان این درخواست را دارم که برای عدم لغزش افراد دعا کنند و از سوی دیگر با نظارت‌های کافی تذکر‌های لازم را برای عدم انحراف افراد از مسیر و اهداف اصلی نظام بدهند.

وی ادامه داد: تمام دشمنان درصدد این بوده‌اند که ملت ایران هسته‌ای نشود، اما مردم با همت جوانان غیور و دانشمندان جوان متعهد به نظام و لایت فقیه هسته‌ای شدند و این جوانان با تکیه بر گفتمان ناب انقلاب اسلامی به این مهم دست یافتند.

جلیلی با اشاره به اینکه انتقاد‌ها و گلایه‌های مردم نسبت به مشکلات اقتصادی، اجتماعی همچون گرانی، بیکاری و تورم صحیح است، اما این مشکلات با توجه به ظرفیت‌های موجود در این کشور با یک نگاه بسیجی همچون دوران دفاع مقدس برطرف می‌شود، تاکید کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی در کشور باید نگاه، نگرش و ساز و کار اجرایی کشور تغییر کرده و اصلاح شود.

وی با بیان اینکه تغیر ساز و کار دلیل پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس بوده است، اضافه کرد: ما ساز و کار یگان رزمی مبارزه را تغییر دادیم و ایران برای دست‌یابی و حرکت به سوی پیشرفت باید از وجود یک دولت مقتدر برخوردار باشد و دولت مقتدر به معنای برخوداری از نیروی امنیتی و پلیس قوی نیست، بلکه باید با شناسایی، استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و با استفاده از تیم قوی و متخصص و ساز و کار‌های مناسب برای دست‌یابی به پیشرفت کشور را طرح‌ریزی کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه به دنبال تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در کشور پیشرفت‌های خوبی نیز حاصل شده، اما باید ساز و کار‌های اجرایی و درونی دولت در عرصه‌های مختلفی چون کشاورزی و صنعت اصلاح شود، گفت: امروز ایران باید به عنوان یک الگو برای جهان معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران با گذر از مرحله انقلاب اسلامی، تثبیت دولت اسلامی و تثبیت قدرت منطقه به مرحله تمدن‌سازی رسیده است، اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب کشور ایران امروز در شرایط خیبر قرار دارد و ایران و گفتمان انقلاب اسلامی به پشت خیمه‌های دشمن رسیده است.

جلیلی با بیان اینکه به این دلیل دشمنان این نظام با حربه جدید تهدید از بیرون و تردید از درون به مقابله با ملت ایران آمده‌اند، ادامه داد: امروز از زبان عده‌ای می‌شنویم که باید تنش‌زدایی کرد و سؤال من از این افراد این بوده که آیا دفاع از حقوق مسلم یک ملت ایجاد کردن تنش است و آیا این ملت ایران بوده که با دیگران دشمن شده یا این که دیگران همواره درصدد دشمنی با ایران هستند و امروز نظام ایران باید به صورتی از حق خود دفاع کند که دیگر دشمنان هیچ گونه طمعی به حقوق دیگر ایران نداشته باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ