پرسپولیس را سایپا می خرد ، استقلال را ایران خودرو!

0
پیش از این هم سایپا و ایران خودرو جز گزینه های خرید سرخابی بودند اما از آن جایی که برخی پیشکسوتان تیم ها شرکت ها را تهدید کرده بودند مزایده سوم برگزار شد تا مدیران غیرقابل اعتماد از خرید منصرف شوند. حالا فقط چند روز دیگر تا فروش سرخابی ها به سایپا و ایران خودرو باقی مانده است.

 فقط چند روز دیگر تا واگذاری چهارم سرخابی ها باقیمانده و به نظر می رسد که فروش و واگذاری این دوتیم به دو خودروساز بزرگ کشور در مراحل نهایی باشد. در حالی که سایپا و ایران خودرو هر کدام به اشکالی مختلف خریدسهام سرخابی ها را تکذیب کرده اند اما به نظرمی رسد هر دو خودرو ساز مکلف شده اند که در مزایده چهارم شرکت کنند . 

این اتفاق در شرایطی رخ داده که پیش ازاین در مورد اجاره برند این دوتیم توسط خودروسازان شایعاتی منتشر شده بود که ایران خودرو در این مورد بیانیه داد و سایپا هم تلویحا تکذیب کرد اما اخبار منتشرشده نشان می دهد که هر دوشرکت مکلف به خرید سرخابی و واگذاری سهمیه خود در لیگ برتر هستند همان طور که پیشنهاد انتقال امتیاز سایپا به آمل منتشر شده است.
البته پیش از این هم سایپا و ایران خودرو جز گزینه های خرید سرخابی بودند اما از آن جایی که برخی پیشکسوتان تیم ها شرکت ها را تهدید کرده بودند مزایده سوم برگزار شد تا مدیران غیرقابل اعتماد از خرید منصرف شوند. حالا فقط چند روز دیگر تا فروش سرخابی ها به سایپا و ایران خودرو باقی مانده است.
عصر ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ