گزارشی هولناک از “بازار جنسی” داعش

0
زنی در داعش تن به بیست ازدواج اجباری داده و هر بار برای بازگرداندن دوشیزگی خود تحت عمل جراحی قرار گرفته است! سازمان ملل جزئیاتی از بازار تبادل قربانیان جنسی این گروه های تندرو قربانیان جنسی را منتشر کرده است.
به گزارش دیلی میل، یکی از مقامات سازمان ملل اخیرا گزارشی تهیه کرده که در آن به بعد دیگری از جنایات داعشی ها پرداخته شده است. بر اساس آنچه در این گزارش آمده، داعش دختران سوری و عراقی را در «بازار جنسی» به نمایش گذاشته و آن ها را تبادل می کنند. درنهایت نیز این قربانیان جنسی را به استان های دیگر می فرستند.
زینب بانگورا فرستاده ویژه مسائل خشونت جنسی در درگیری به چند کشور سفر کرده و با چندین زن و دختر جوان مصاحبه کرده است. البته نکته مهم این است این زنان و دختران جوان همگی از سو استفاده های جنسیِ وحشیانه در نهایت جان سالم بدر برده اند.
فیلم تجاوز جنسی عکس داعش عکس تجاوز جنسی زن داعش تجاوز جنسی داعش اخبار داعش
زینب می گوید که این زنان و دختران را هر روز برهنه می کردند. سپس آن ها دسته بندی شده و به مناطق مختلف فرستاده می شدند. او می گوید: «زنان و دختران در هر ثانیه از زندگی شان تهدید شده و جانشان نیز مدام در خطر است. داعش برای تحقق ایدئولوژی و انجام عملیات خود “خشونت جنسی و رفتار وحشیانه علیه زنان” را به عنوان محور اصلی فعالیت هایش قرار داده است. آن ها از این کار به عنوان یک راهکار تاکتیکی برای پیشبرد اهداف استراتژیکی خود استفاده می کنند.»
او اضافه کرد که آن ها در هر قدم از مسیرشان با این تهدید وحشیانه مواجه بوده اند: «حین یک نبرد سنگین نیروهای داعش، در مناطق تحت کنترل داعشی ها، در نقاط بازرسی یا مناطق مرزی و همچنین در زمان بازداشت؛ زنان و دختران از دست داعشی ها در امان نبودند.» خانم بانگورا بین ۱۶ تا ۲۹ آوریل مطالعه خود را انجام داد. او به سوریه، عراق، ترکیه، لبنان و اردن سفر کرد. البته این اولین باری نیست که خشونت جنسیِ نیروهای داعش گزارش می شود.
فیلم تجاوز جنسی عکس داعش عکس تجاوز جنسی زن داعش تجاوز جنسی داعش اخبار داعش
زنان ایزدی چند ماه پیش موفق شدند از دست نیروهای داعش فرار کنند
فیلم تجاوز جنسی عکس داعش عکس تجاوز جنسی زن داعش تجاوز جنسی داعش اخبار داعش
زینب بانگورا به مسائلی از قبیل تجاوز، بردگی جنسی و انواع دیگر خشونت های جنسی توسط داعش پرداخته است
پزشکان محلی در سوریه گزارش داده اند که در ماه فوریه تروریست های داعش برای تقویت قوای جنسی خود به آن ها مراجعه کرده اند تا بتواند «رفتارهای جنسی غیرعادی» داشته باشند. برخی از زنان و دختران نجات یافته از دست داعش می گویند دختران زیادی ربوده می شدند تا مورد سو استفاده و تجاوز نیروهای داعشی قرار گیرند که بین آن ها، دختران پنج ساله نیز دیده می شد.
این دختران البته با مشکلی بزرگ نیز روبه رو هستند، چرا که برخی از قربانیان باردار شده و ممکن است به همین شکل آن ها را به خانه خود بفرستند. امکان دارد که این دختران توسط جامعه خود طرد شوند و از حق و حقوق اجتماعی خود نیز محروم شوند، زیرا در جوامع آن ها «نزدیکی جنسی پیش از ازدواج» به هیچ وجه قابل تحمل نیست.
گفتنی است یک سازمان حقوق بشری دیگر نیز چندی پیش گزارشی مشابه را منتشر کرد. در آن گزارش آمده بود که کشتار، شکنجه، تجاوز، بردگی جنسی و استفاده کودکان در نبردها حاکی از یک مسئله است: «یک جنایت جنگی توسط داعش در حال انجام است؛ جنایت علیه انسانیت و نسل کشی.»
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ