تجاوز وقیحانه به ۱۰ دختر از سوی راننده مدرسه

0

به گزارش  نیویورک تایمز پس از نگرانی والدین ۱۰ شاگرد مدرسه‌ای از تأخیر چند ساعته آنان در هنگام برگشت به خانه از مدرسه، والدین آنان را پس از ناامید شدن از حضور بچه‌ها در مدرسه مأمورین پلیس را برای یافتن بچه‌های گم شده خود در جریان قرار دادند.

به گزارش این خبرگزاری پس از آنکه والدین این ۱۰ شاگرد مدرسه‌ای از سوار شدن بچه‌ها به سرویس اطمینان حاصل کردند در گزارش خود به پلیس با اشاره به این مطلب از نیروی پلیس برای یافتن فرزندان خود کمک خواستند.

راننده سرویس با افکار پلید خود ۱۰ دانش آموز را که بزرگترین آنان ۱۳ ساله و کوچکترینشان ۷ ساله بود را به بهانه گردش علمی به ساحل پامبانو در فلوریدا منتقل کرد.

عمل این راننده سرویس متواری خشم والدین را برانگیخت و از مسئولین مدرسه به دلیل به کارگیری افراد ناسالم شکایت کردند.

شب هنگام پس از پیدا شدن ۱۰ کودک آواره با لباس‌های پاره شده و بدنی برهنه توسط نیروهای پلیس شناسایی شدند.

ترسی سامانتا دانش آموز ۱۳ ساله در حالی که می‌گریست اعمال زشت و وقیحانه جورج ریمند ۳۸ ساله راننده سرویس مدرسه متوسطه فارست گلین را نزد پلیس بازگو کرد.

جورج ریمند پس از ربودن بچه‌ها آنان را مورد ضرب و شتم قرار داد و آنان را به انجام کارهای غیراخلاقی واداشت.

وی پس از انجام اعمال بی‌شرمانه خود با ۱۰ شاگرد مدرسه‌ای آنان را برهنه کرده در ۲۷ کیلومتر دورتر از محل زندگی‌شان رها کرد.

وقاحت این راننده سرویس تا جایی بود که در جواب پاسخ به تماس‌های تلفنی که از طرف مسئولین مدرسه والدین و یا پلیس انجام می‌شد با گفتن جملات توهین آمیز به مکالمه چند ثانیه‌ای خود پایان می‌داد.

همچنین ۲۰ سال پیش نیز در این مدرسه مشابه این حادثه اتفاق افتاده بود که در آن زمان مسئولین مدرسه را موظف به تجهیز نمودن سرویس مدارس به سیستم‌های ردیاب کرده بود اما تا این زمان این امر محقق نشده بود و خشم والدین قربانیان را بیش از پیش برانگیخته بود.

پلیس با انتشار تصاویر این راننده سرویس متجاوز جستجوی فرا را از همان ساعات اولیه آغاز کرده است.

ترسی کلارک از مسئولین مدرسه با انتشار بیانیه‌ای از دانش آموزان و خانواده‌های تحت تأثیر این حادثه عذرخواهی کردند و اعلام داشتند ایمنی و برقراری امنیت دانش آموزان بالاترین اولویت ما است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ