آتش سوزی بزرگ در عسلویه + تصاویر

0
آتش سوزی بزرگی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز شنبه درر عسلویه اغاز شده و همچنان ادامه دارد. به نظر می رسد این آتش سوزی در صنایع نفت و گاز پارس جنوبی باشد.
یک منبع اگاه به خبرنگار عصرایران گفت: این آتش سوزی همچنان ادامه دارد و ماموران آتش نشانی نتوانسته اند آن را خاموش کنند.

این منبع آگاه ادامه داد این آتش سوزی تاکنون هیچ تلفاتی برجای نگذاشته است.

اخبار عسلویه

سایت خبری “خلیج فارس” بوشهر هم محل آتش سوزی را انبار یک شرکت کره جنوبی در فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی واقع در نزدیکی روستای بیدخون عسلویه اعلام کرد.

به نوشته این سایت خبری به نقل از یک منبع آگاه، در این انبارها اقلامی نظیر پشم و شیشه و مواد قابل احتراق نگهداری می شد که به دلیل میزان بالای مواد شیمایی موجود در آن، آتش شعله ور شده است.

اخبار عسلویه

این منبع آگاه افزود: ستاد مدیریت بحران فرمانداری عسلویه و منطقه ویژه اقتصادی برای اطفا حریق و جلوگیری از گسترش آن تشکیل شده و خودروهای آتش نشانی نیز در محل حضور دارند، ولی به دلیل حجم بالای مواد شیمیایی در محل، مهار آتش با دشواری همراه شده است.

اخبار عسلویه

سخنان فرماندار عسلویه

فرماندار عسلویه گفت: حادثه آتش سوزی در پارس جنوبی خارج از محدوده فازهای تولید گاز است و در روند تولید گاز خللی ایجاد نکرده است.

حسن اسماعیلی افزود: این آتش سوزی ساعت ۲۰ امشب در انبار یک شرکت کره ای تولیدکننده پشم و شیشه ، فوم و عایق بعنوان پیمانکار فازهای پارس جنوبی به وقوع پیوسته است.

وی در گفتگو با ایرنا ادامه داد: انبار شرکت یادشده روبروی فازهای پارس جنوبی واقع شده ، اما خارج از محدوده فازها است.

اسماعیلی یادآورشد: همه توان عملیاتی امکانات مقابله ای در منطقه ویژه برای مهار آتش سوزی بسیج شده است.

فرماندار عسلویه اضافه کرد: خودروهای آتش نشانی از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ، شرکت های نفت وگاز ، مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت های پتروشیمی به منطقه اعزام شده اند.

وی گفت: این آتش سوزی تاکنون تلفات جانی نداشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ