بوگاتی شیرون، خودرویی استثنایی با صفر تا صد ۲ ثانیه‌ای + عکس ومشخصات

0
سال آینده قرار است بوگاتی خودروی جدیدی را به جای ویرون افسانه‌ای معرفی کند. انتشار طرح احتمالی و جزئیات فنی این خودرو با استقبال کارشناسان روبرو شده است.

سولماز گرئی: هنوز زمان زیادی تا رونمایی جانشین به‌حق بوگاتی ویرون، بوگاتی Chiron 2016 باقی مانده؛ اما دست‌کم می‌توان مشخصات فنی آن را بررسی کرد.  هیولای جدید بوگاتی به افتخار راننده مشهور مسابقات اتومبیل‌رانی، لویی شیرون (شیغون) نام‌گذاری شده و قرار است به حداکثر سرعت ۴۶۳ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. طراحی آن‌هم بدون شک طرفداران بوگاتی را راضی خواهد کرد.

از این خودرو هنوز تصویری رسمی منتشر نشده اما یک طراحی با جزئیات بالا به‌تازگی روی صفحه‌های وب قرار گرفته که گمان می‌رود تا حد قابل‌توجهی به شیرون حقیقی شبیه باشد. حداقل امیدواریم که این‌طور باشد.

مشخصات بوگاتی شیرون قیمت بوگاتی شیرون بوگاتی کایرون bugatti chiron

ازجمله اطلاعاتی که در مورد بوگاتی شیرون منتشر شده، می‌توان به قدرت ۱۵۰۰ اسب بخار، گشتاور ۱۵۰۰ نیوتن‌متر، حداکثر سرعت ۴۶۳ کیلومتر بر ساعت و شتاب‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت فقط در ۲ ثانیه اشاره کرد.

شیرون سریع‌تر و به لحاظ فن‌آوری مجهزتر از مدل ویرون است. گفته می‌شود در شیرون یک موتور ۱۶ سیلندر با ساختار W شکل به کار گرفته خواهد شد که چهار توربوشارژر الکتریکی مسوولیت تقویت آن را برعهده خواهند داشت. هم‌چنین پیش‌بینی می‌شود وزن آن کم‌تر از ویرون و مصرف سوختش نیز به‌مراتب بهینه‌تر باشد به‌طوری که در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۶ لیتر بنزین بیشتر نسوزاند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ