خطر جریمه استقلال و برخورد با هواداران

0
مسئول روابط بین‌الملل سازمان لیگ گفت: رفتار تماشاگران استقلال در بازی با بوریرام احتمال دارد تبعاتی برای این تیم به دنبال داشته باشد.

 محمدرضا کسرایی در حاشیه بازی استقلال و بوریرام به دنبال رفتار برخی تماشاگران استقلال و پرتاب اشیاء به سمت زمین اظهار داشت: این رفتار ممکن است تبعاتی برای استقلال داشته باشد اما احتمال آن ضعیف است. ما در این باره به نمایندگان کنفدراسیون آسیا توضیحات لازم را داده‌ایم.

وی در مورد حضور پرتعداد تماشاگران گفت: به هر حال AFC هم به این حضور پرتعداد تماشاگران علاقه دارد. امروز هواداران استقلال رکورد حضور تماشاگر در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا را شکستند. ما هم به نمایندگان AFC توضیح داده‌ایم که بازرسی از ۹۰ هزار نفر دشوارتر از بازرسی از ۱۰ هزار نفر است.

به گزارش تسنیم، کسرایی درباره روش شمارش تماشاگر در ورزشگاه آزادی نیز گفت: آمار بلیت‌فروشی را در بین ۲ نیمه به همراه تعداد خبرنگاران و عکاسان و میهمانان جایگاه VIP با یکدیگر جمع کرده و تعداد حاضران در ورزشگاه اعلام می‌شود.

خطر جریمه برای استقلال به دلیل مصاحبه قلعه‌نویی

سرمربی استقلال به دلیل مصاحبه در خارج از نشست خبری، در معرض خطر جریمه چند هزار دلاری قرار داد.

در حالی که نشست خبری امیر قلعه‌نویی پایان یافته بود یکی از شبکه‌های رادیویی در کنار زمین ورزشگاه آزادی با او مصاحبه‌ای گرفت که از چشم ناظر قرقیزستانی این دیدار دور نبود. ناظر این دیدار با گرفتن عکس از این صحنه و گزارش آن به AFC استقلال را در خطر جریمه چند هزار دلاری قرار داد. مطابق قوانین AFC خبرنگاران تنها در نشست‌های خبری باید از سرمربی تیم سوال بپرسند.

به گزارش ایسنا، در این میان کسرایی، افضلی و سررشته‌داری دقایقی تلاش کردند تا ناظر قرقیزستانی را منصرف کنند. تلاش آن‌ها بی‌فایده بود تا استقلال در آستانه یک جریمه نقدی قرار بگیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ