محسن رضایی: در صورت حمله به عربستان، از این کشور دفاع خواهیم کرد!

1

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران با هشدار درباره پیامدهای گرفتار شدن عربستان سعودی در باتلاق یمن ، بحث سپر موشکی را نیرنگ آمریکا دانست و افزود صحبت از تهدیدات ایران برای به راه انداختن رقابت تسلیحاتی و فروش سلاح است.

«دکتر محسن رضایی» که با شبکه المیادین گفتگومی کرد،تاکید نمود: سپر موشکی، نیرنگ آمریکاست که همه کشورهای اسلامی را هدف قرار می دهد.

وی تصریح کرد: در صورتی که کسی به مرزهای عربستان سعودی تعرض کند ایران اولین کشوری است که از ملت این کشور دفاع می کند.

رضایی گفت: ما صنایع موشکی را متوقف نمی کنیم. این صنایع برای دفاع از خودمان است. ما به همه انواع سلاح به جز سلاح های ممنوعه بین المللی مجهز می شویم. سلاح های ما برای دفاع از عربستان، قطر، امارات و همه جهان اسلام است. من اطمینان دارم اگر کسی به مرزهای عربستان تعرض کند، ما از ملت این کشور دفاع می کنیم.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: صحبت از تهدیدات ایران، برای فروش سلاح و آغاز رقابت تسلیحاتی است.

رضایی با اشاره به این که به هیچ وجه نمی خواهیم ایران و سعودی رو در روی هم بایستند و خودشان نیز این را می دانند، افزود: شاهد بودیم که در روزهای آغازین حمله به یمن چگونه بورس های منطقه سقوط کردند، زیرا تصور می کردند جنگ بین ایران و سعودی است. اگر بخواهیم امنیت منطقه را هدف قرار دهیم با یک حرکت کوچک ما بورس های امارات و دیگر کشورهای منطقه ظرف بیست و چهار ساعت سقوط می کنند ولی ما به هیچ وجه به چنین چیزی فکر نمی کنیم. در این شرایط به سعودی توصیه می کنیم زیاد در باتلاق یمن فرو نرود زیرا نمی تواند از آن خارج شود.

منبع : ابنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. آگو می گوید

    شما مطمئن هستید که محسن رضایی این حرفها رو زده. به نظر من نزده چون این حرفا بوی خودشیرینی می ده و بوی دیدگاه یک آدم خام و غیرسیاسی رو می ده