سرنخ‌های تازه در پرونده قتل زن جوان

0

با گذشت ۲ سال از قتل مرموز زن جوان در خانه‌اش، شوهر وی به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت و تحقیقات پلیس از او آغاز شده است.

 قتل همسر اخبار قتل اخبار جنایی

به گزارش جام جم، ۱۲ خرداد سال ۹۲ یکی از مسئولان بیمارستان رسول اکرم(ص) تهران با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از مرگ مشکوک زن ۳۰ ساله ای به نام لعیا خبر داد.

ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر با اطلاع از موضوع و حضور در بیمارستان به تحقیق از مسئولان آنجا پرداختندکه مشخص شد، زن جوان توسط شوهرش به آنجا منتقل شده است. با گزارش موضوع به بازپرس بستان زاده،کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تهران، جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. ماموران ابتدا به تحقیق از شوهر این زن پرداختند که وی به پلیس گفت: روز حادثه با شنیدن صدای زنگ تلفن بیدار شدم. با خروج از اتاق دیدم همسرم مقابل آشپزخانه افتاده و در آپارتمان نیمه باز است. زن های همسایه را خبر کردم و به کمک آنها همسرم را به بیمارستان منتقل کردم که او فوت کرد. همزمان با شروع تحقیقات، ماموران از طریق کارشناسان پزشکی قانونی متوجه شدند علت مرگ زن جوان ناشی از نارسایی تنفسی و متعاقب آن خفگی ناشی از انسداد مجاری هوایی بوده است.

در این مرحله و با ادامه تحقیقات ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد در خانه از نوع ضدسرقت بوده و هیچ گونه آثاری در رابطه با تخریب یا ورود به زور فردی در این خانه به دست نیامد. تحقیقات نشان می داد شوهر مقتول هر روز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح خانه ر ا به مقصد محل کارش در جاده قدیم تهران ـ کرج ترک می کرده، اما روز حادثه او به محل کارش نرفته است.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: در حالی که با گذشت ۲ سال از وقوع حادثه، راز این جنایت همچنان در هاله ای از ابهام باقی مانده بود، چند روز پیش ماموران به سرنخ هایی دست یافتند که احتمال می داد عامل جنایت شوهر این زن باشد، بنابراین وی روز گذشته به عنوان تنها مظنون پرونده با دستور قضایی بازداشت و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی از وی آغاز شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ