قصور پزشکی در روند درمان مرد هسته ای ایران؟ + فیلم

0
دکتر سیدحسن هاشمی در پاسخ به سوالی در مورد عمل جراحی شب گذشته علی‌اکبر صالحی و شایعات درخصوص احتمال قصور پزشکی گفت: طی دو نوبت از علی‌اکبر صالحی عیادت داشتم و خبرهایی پیرامون قصور پزشکی شایعه است.
خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت درخصوص آخرین وضعیت عمل جراحی دکتر علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی همچنین اقدامات درمانی انجام شده برای وی، توضیح داد.
قصور پزشکی سوابق علی اکبر صالحی برکناری علی اکبر صالحی

دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد عمل جراحی شب گذشته علی‌اکبر صالحی و شایعات درخصوص احتمال قصور پزشکی گفت: طی دو نوبت از علی‌اکبر صالحی عیادت داشتم و خبرهایی پیرامون قصور پزشکی شایعه است.

وی گفت: دکتر صالحی کولونوسکوپی شده است و قصور پزشکی در کار نبوده است.


صالحی: خدا را شکر رو به بهبودی هستم

علی اکبر صالحی شب گذشته به علت عارضه گوارشی در بیمارستان بستری و مورد عمل جراحی قرار گرفت. خبرنگاران ایسنا در عیادتی کوتاه از صالحی حال او را جویا شدند.

صالحی که مثل همیشه چهره‌ای خندان داشت از خبرنگاران ایسنا استقبال کرد و با گشاده‌رویی اظهار کرد: الحمدلله روبه بهبودی هستم و خدا را شکر خطر رفع شده است.

هم‌چنین همسر و فرزند صالحی در کنار وی حضور داشتند. از شب گذشته مسوولان و مقامات کشورمان و شخصیت‌های مختلف از رییس سازمان انرژی اتمی عیادت کردند. در زمان حضور خبرنگاران ایسنا در بیمارستان مرتضی بانک، سورنا ستاری و غلامحسین الهام نیز از صالحی عیادت کردند.

تابناک نوشت :علی‌اکبر صالحی عصر دوشنبه به دلیل وجود مشکلی در روده خود به پزشک مراجعه کرد و در حین انجام کلونوسکوپی دچار پاره‌گی در روده خود شد. به تشخیص پزشک سریعاً تحت عمل جراحی باز قرار گرفت.

فیلم زیر که مشرق‌نیوز منتشر کرده، رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان را در حال انتقال به بخش، پس از انجام عمل جراحی نشان می‌دهد.

[jwplayer mediaid=”67935″]
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ