اقدام عجیب داعش برای افزایش توان جنسی زنان و دختران

1

 زینب بانگورا مسئول پرونده درگیری ها و خشونت های جنسی در سازمان ملل تاکید کرد، گروه تروریستی داعش یکی از دخترانی را که به عنوان برده جنسی از آنها استفاده می‌کند، وادار کرده که پس از هر بار ازدواج با جنگجویان خود، به عمل ترمیم پرده بکارت تن دهند.

فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی زن داعش دختر داعش جنایات داعش ترمیم پرده بکارت تجاوز جنسی داعش پرده بکارت اخبار داعش

یک مقام مسئول در سازمان ملل متحد اعلام کرد؛ داعش قربانیان تجاوزات جنسی نیروهای خود را به ترمیم چند بارۀ بکارت پس از هر ازدواج اجباری با تروریست‌ها وادار می‌کند.

بانگورا به روزنامه انگلیسی ایندیپندنت گفت: داعش این دختر را تا کنون ۲۰ بار به انجام این جراحی واداشته و من تاکنون با ده ها نفر از قربانیان خشونت جنسی مشابه وی ملاقات کرده ام. تروریست ها در عراق و سوریه، خشونت جنسی را در سطح گسترده و به شکل سازمان‌یافته و با روش های نوین مرتکب می شوند.



به گفته وی، داعش خشونت جنسی و رفتار وحشیانه با زنان را به عنوان یکی از بخش‌های اصلی عقیده و عملکرد خود در دستور کار قرار داده و آن را به عنوان یکی از روش های تروریستی برای تحقق اهداف خود به کار می گیرد.

بانگورا افزود: داعش قربانیان جنسی را در مناطق مورد هجوم، پیش از فروختن در بازار برده فروشی، عریان می کند و آنان را دسته‌بندی می‌نماید و سپس به مناطق دیگر می فرستد.

گفتنی است در گزارشی که بانگورا به سازمان ملل ارائه کرده، به نقل از پزشکان محلی آمده است: در فوریه گذشته (بهمن و اسفند ۹۳) برخی از تروریست های حاضر در سوریه برای افزایش توان جنسی خود تحت عمل جراحی قرار گرفته اند و با همسران خود رفتارهای جنسی وحشیانه و غیرمعمول داشته اند.

منبع : شبکه العالم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. لنا می گوید

    اینا شیاطین روی زمینن…
    اللهم عجل لولیک الفرج