پایان تفریح با موتورسیکلت ۷۵۰ میلیونی

0
رئیس پلیس آگاهی استان یزد از شناسایی و توقیف یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق ” هوندا ۱۰۰۰” توسط ماموران پلیس این استان خبر داد

سرهنگ ” علیرضا خالقی”با بیان این خبر اظهارداشت : در راستای برقراری امنیت اجتماعی و مبارزه با افرادی که به هر نحوی قصد بر هم زدن آرمش و آسایش شهروندان را دارند ماموران پلیس این استان از جولان یک موتورسیکلت سنگین غیرمجاز در ساعات پایانی شب در سطح شهر یزد مطلع شدند.

وی افزود: با توجه به شکایت های متعدد مردمی که در خصوص ایجاد جو رعب و وحشت توسط این موتورسیکلت دریافت شده بود بررسی موضوع به ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی سپرده شد.

هوندا ۱۰۰۰ قاچاق موتور سیکلت

خالقی تصریح کرد : ماموران پلیس ضمن هماهنگی با مقامات قضائی موتورسیکلت مورد نظر را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه، ” هوندا ۱۰۰۰” غیرمجاز را متوقف و راکب آن را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ارزش برآورد شده این موتورسیکلت را “۷۵۰ میلیون” ریال بیان کرد و ادامه داد: راکب این موتورسنگین که جوانی ۲۷ ساله می باشد و موتورسیکلت خود را به صورت قاچاق از شهرهای جنوبی تهیه کرده است انگیزه خود را از ایجاد سر و صدای زیاد و بر هم زدن آسایش و آرامش شهروندان در ساعات پایانی شب تفریح و خوشگذرانی ذکر کرده است.

هوندا ۱۰۰۰ قاچاق موتور سیکلت

وی خاطرنشان ساخت : با توجه به اینکه ورود این موتورسیکت های سنگین قاچاق و غیرمجاز در سطح شهر علاوه بر اینکه کاری غیر قانونی است آسایش و آرامش شهروندان را بر هم می زند پلیس یزد با تمام توان با افرادی که از این طریق( ایجاد جو رعب و وحشت) قصد تفریح و خوشگذرانی را دارند برخورد خواهد کرد.

به گفته ی خالقی موتورسیکلت تحویل گمرک و متهم نیز به دادسرا معرفی شد.

منبع: قدس آنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ