عکس فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان +پاسخ به شایعات

9

بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسر فوتبالیست اش جلال امیدیان ،همسر سابقش و نسبت با حسن جوهرچی و اینستاگرام

فقیهه سلطانی Faghiheh Soltani با انتشار عکس های زیر در اینستاگرامش نوشت :

همسر فقیهه سلطانی همسر جلال امیدیان همسر بازیگران بیوگرافی فقیهه سلطانی بیوگرافی جلال امیدیان اینستاگرام فقیهه سلطانی

سروران و بزرگواران شبتون پر از آرامش …خوشحالیم که در بین مردم عزیز ومهربانی چون شما زندگی می کنیم …از صمیم قلب مهربانیتان را بابت تبریکات بسیار زیبا و دلنشینتان سپاس میگوییم ..دوستتان داریم …جلال – فقیهه

همسر فقیهه سلطانی همسر جلال امیدیان همسر بازیگران بیوگرافی فقیهه سلطانی بیوگرافی جلال امیدیان اینستاگرام فقیهه سلطانی

هر بازیگرى توى روند کارى و حرفه ایش ممکنه اشتباهاتى کنه و بازى در کارى رو بپذیره که بهش لطمه بزنه .. متاسفانه سالها پیش در مجموعه تلویزیونى بازى کردم که بخاطر بى توجهى و اهمال و یا شاید خودخواهى کارگردان کار ، على رغم هشدارى که داده بودم براى جذابتر شدن کارشون، تیتراژ نزدن و از اسامى خودمون توى کار استفاده شد .. متاسفانه حتى براى همکاران خودمون هم این توهم بوجود اومد که من و همکارم که همسر و فرزند دارن خداى نکرده نسبتى داریم و شایعه اى بوجود اومد که بسیار براى من آزار دهنده است و تا الان هم گریبانگیر منه … !!! و میخوام از دوست عزیزى که سوال کرده مگه شما بچه نداشتین بپرسم اگر بچه اى داشتم از کى هست و چرا تا الان مخفى اش کردم !؟؟؟!!!!!! عزیز دل به چه دلیل انقدر راحت در مورد زندگى دیگران اظهار نظر میکنید در حالیکه به چیزى اطمینان ندارید !؟ سروران عزیزم من بعد از سالیان سال تنهایى بالاخره تصمیم گرفتم با انسان شایسته اى به نام جلال امیدیان ازدواج کنم که البته ایشون از ازدواج سابقشون که سالها پیش اتفاق افتاده ،یک دختر بسیار نازنین مثل خودشون دارن که قطعا از این ببعد عشق من هم خواهد بود .. جلال عزیز بازیکن سابق تیمهاى ملى ، سپاهان و ذوب آهن اصفهان .. و در حال حاضر مربى فوتبال و تنیس هستند .

همسر فقیهه سلطانی همسر جلال امیدیان همسر بازیگران بیوگرافی فقیهه سلطانی بیوگرافی جلال امیدیان اینستاگرام فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون و جلال امیدیان بازیکن اسبق فوتبال اصفهان که به تازگی با هم ازدواج کرده اند ، شب گذشته در برنامه خوبی از خودتونه از زندگی مشترک گفتند.
 همسر فقیهه سلطانی همسر جلال امیدیان همسر بازیگران بیوگرافی فقیهه سلطانی بیوگرافی جلال امیدیان اینستاگرام فقیهه سلطانی

 در این برنامه فقیه سلطانی درباره این ازدواج گفت : شخصا اهل ورزش هستم و به ورزشکارها احترام می گذارم البته به غیر از فوتبال. درباره اخلاق خوب آقای امیدیان هم زیاد شنیده بودم .

جلال امیدیان نیز در پاسخ به این سوال شهرام شکیبا که آیا به بازیگری علاقه دارید ، گفت: علاقه ندارم اما تلاش می کنم مشوق همسرم باشم و به همین دلیل فعلا من در اصفهان هستم و خانم سلطانی در تهران تا به کارشان ادامه دهند و این ۲۰ سال زحمتشان در عرصه بازیگری از بین نرود.

همسر فقیهه سلطانی همسر جلال امیدیان همسر بازیگران بیوگرافی فقیهه سلطانی بیوگرافی جلال امیدیان اینستاگرام فقیهه سلطانی

فقیه سلطانی طی یادداشتی اعلام کرده بود کسی که باعث شد روی گل تنهایی رو ببوسم و کنار بگذارم همسرم است . او در این باره تصریح کرد: من تنهایی ام را خیلی دوست دارم اما فکر می کنم آقای امیدیان کسی است که می تواند جایگزین تنهایی من شود و الان او را از تنهایی ام بیشتر دوست دارم.

در ادامه برنامه امیدیان نیز در پاسخ به سوال شهرام شکیبا که در حال حاضر چه می کنید، گفت: کارت مربیگری ام را گرفته ام . در اصفهان تنیس هم کار می کنم . دو سال کنار آقای فرهاد کاظمی بودم و اگر خدا بخواهد امسال نیز تیم خواهم داشت.

همسر فقیهه سلطانی همسر جلال امیدیان همسر بازیگران بیوگرافی فقیهه سلطانی بیوگرافی جلال امیدیان اینستاگرام فقیهه سلطانی

تاسیس کلاس بازیگری در اصفهان

سلطانی نیز درباره کار جدیدش گفت: از ۲۶ این ماه در پردیس سینمایی کوروش کارگردانی اجراخوانی پابرهنه در پارک نوشته نیل سایمون و ترجمه شهرام زرگر را خواهم داشت.

شهرام شکیبا سوالی نیز درباره اینکه چقدر علاقمند به کار مشترک هستید، پرسید و سلطانی نیز در پاسخ گفت: اتفاق فکر کردیم که یک آموزشگاه بازیگری در اصفهان راه اندازی کنیم خصوصا که مردم اصفهان علاقمند این موضوع هستند.

امیدیان که پرسپولیسی است درباره «دربی» پایتخت گفت:« من فکر نمی کنم این بازی با توجه به موقعیت تیم ها در جدول حساسیتی داشته باشد و فکر می کنم این بار بازی برنده داشته باشد.»

همسر فقیهه سلطانی همسر جلال امیدیان همسر بازیگران بیوگرافی فقیهه سلطانی بیوگرافی جلال امیدیان اینستاگرام فقیهه سلطانی

سلطانی همه شایعه ها را تکذیب کرد

اما مهم ترین بخش حرفهای سلطانی برمی گردد به تکذیب شایعه ای که درباره او در فضای مجازی به وجود آمده بود. سلطانی از شکیبا اجازه خواست تا به مردم بگوید:« من و یکی از همکارانم که اصلاً صلاح نمی بینیم حتی اسمشان را بگویم چندوقت پیش یک کار مشترک داشتیم که خیلی مورد توجه واقع شد و در آن کار با نام های واقعی خودمان کار می کردیم و این سوءتفاهم برای برخی به وجود آمد که من با این آقا خدای ناکرده نسبتی دارم. در حالی که این همکار محترم من، بچه دارند و واقعاً هر دو از شنیدن این خبر و شایعه تعجب کردیم. خواهش می کنم دیگر تمامش کنید و به این شایعه ها دامن نزنید.»

برنامه «دورهمی» شامگاه پنجشنبه ۲۵ آذر با حضور فقیهه سلطانی روی آنتن شبکه نسیم رفت.

در ابتدای این گفت‌و‌گو، سلطانی در واکنش به صحبت مدیری که به تغییرات ظاهری و فیزیکی او اشاره کرد، گفت: «در حال حاضر باردار هستم و تغییراتم به خاطر اضافه وزن است. عمل زیبایی نکرده‌ام. من ۲۰ سال پیش یک عمل ساده انجام دادم.»

این بازیگر درخصوص عجول بودن خود توضیح داد: «عجول نیستم، در واقع خیلی دوست دارم کارهایم را با سرعت و به بهترین نحو انجام دهم.»

او درباره فعالیت هنری خود در حال حاضر گفت: «من در حوزه‌های عکاسی، نقاشی و موسیقی فعالیت می‌کنم که یک سالی هست عکاسی را جدی‌تر پیگری می‌کنم. الان نیز در عرصه کارگردانی تئاتر پتانسیل فعالیت دارم و کاری را نوشتم که دوست دارم شما در آن بازی کنید و شاید بابت حضور شما به ما سالن بدهند.»

این بازیگر درباره تاریخ تولد خود توضیح داد: «من ۱۲ سال دارم چون هنوز کودک درونم خیلی فعال است، من متولد ۵۳ هستم.»

سلطانی درخصوص ماجرا عاشق شدنش گفت: «مگر می‌شود که عاشق نبود، اگر انسان عاشق نشود دیوار است، من توسط یکی از دوستانم به یک خیریه دعوت شدم و در آن خیریه آقایی را دیدم که متحیر داشت من را نگاه می‌کرد و آخر هم تماس گرفت و این تماس به ازدواج منجر شد.»

او درباره انتخاب یک فوتبالیست به عنوان همسرش بیان کرد: «اهل ورزش بودم اما اصلا فوتبالی نبودم. از صدای فوتبال متنفر بودم ولی الان همه بازی‌ها را می‌بینم.»

این بازیگر که سینما را باندبازی خوانده بود، دراین باره توضیح داد: «بله هست ما یک اعتراضی به این مسئله کردیم و همه به ما معترض شدند. البته نتیجه نداشت و فقط ما توانستیم حرف‌مان را بزنیم. سینما بی‌رحم است و اگر روابط دوستانه نداشته باشی کم‌تر دیده می‌شوی. باید رفت‌و‌آمد داشت و خود را یادآوری کرد و این برای من خیلی خسته کننده است.»

سلطانی درباره عجیب‌ترین تجربه سینمایی خود گفت: «اولین کارم «معجزه خنده» بود که خیلی برایم سخت گذشت و البته یک دری به روی من باز شده بود که خیلی برایم غریب بود و خانم آدینه به من اعتماد کردند.»

فقیهه سلطانی لذت بخش‌ترین کار دنیا را داشتن پول زیاد برای کمک کردن به دیگران دانست.

او درباره بهترین خاطره زندگی خود گفت: «بلند شدن مادرم از بستر بیماری برایم خیلی لذت بخش بود.»

این بازیگر یکی تابلوهای عکاسی خود را به موزه «دورهمی» اهدا کرد.

همسر فقیهه سلطانی همسر جلال امیدیان همسر بازیگران بیوگرافی فقیهه سلطانی بیوگرافی جلال امیدیان اینستاگرام فقیهه سلطانینسبت فقیهه سلطانی با حسن جوهرچی

فقیهه سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص رواج شایعاتی درباره زندگی خصوصی خود چنین توضیح داد: مدتی است شایعاتی راجب به خودم و یکی از همکارانم شنیدم که واقعا برام عجیب و دور از ذهن هست..خواستم ازتون تقاضا کنم اگر از جایی این مطلب رو شنیدید حتما بازگو کننده مطلب رو متوجه اشتباهش کنید تا این شایعات خاتمه پیدا کنه…همین جا اعلام میکنم که من “فقیهه سلطانی” هیچ گونه نسبتی با” آقای حسن جوهرچی “عزیز و گرامی ندارم و ایشان مثل باقی بازیگرانی که با ایشان همکاری داشتم فقط و فقط همکار من هستند..ضمن اینکه ایشان دارای همسری بسیار شایسته و فرزندان عزیزی هستند که این شایعات ممکنه خدای نکرده باعث ناراحتی ایشان شود…بسیار بسیار از توجه و درک شما بزرگواران ممنونم..شاد باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 9 )
  1. مریم می گوید

    ازدواج با یه مرد مطلقه انقدر ژست گرفتن نداره اون دختر بسیار نازنین که قطعا از این به بعد عشق فقیهه سلطانی خواهد بود تو عکسها همراهشون نیست

    1. محمد می گوید

      لعنت به مردان غرب زده ی .. غیرت و زنان داعشی بدحجاب . بدحجاب و داعش هر دو مسلمان نما و جنایت کارند . خدا …. کنه بی سوادهای …

  2. ارش می گوید

    نسبت داشتن که بد و گناه نیست که خدای نکرده داشته باشد.(خنده -لبخند)

  3. ناشناس می گوید

    یه ازدواج دیگه مثل مهناز افشار !!!پس اون اقایی که زنشو به خاطر حجاب طلاق داد این اقابود؟؟!! درسن ۴۱ سالگی زن مرد فرزنددار شدن ذوق مرگی داره دیگه

  4. ناشناس می گوید

    این خانم محترم قبلا یه ازدواج دیگه ام داشتن، جالب اینجاس که از شادوماد بزرگترم هست، ولی به قول دوستان حسابی ذوق مرگ شدن. به هر حال تبریک…..

  5. علی می گوید

    برایتان آروزی خوشبختی دارم وفکر می کنم باز هم عجولانه تصمیم گرفتین خانم محترم.اصلا به هم نمی خورین

  6. م می گوید

    خانواده ی این آقا به شدت جانماز آب می کشند و مردم را به امر به معروف و نهی از منکر دعوت می کنند، حالا با این عروس چه می خواهند بکنند؟!!!!!!!!!!!!!!!

  7. محمد می گوید

    بهترین و با ابهت ترین خانومی که توی عمرم دیدم خانوم فقیهه سلطانی بوده و هست.از صمیم قلب واستون آرزوی خوشبختی میکنم

  8. Samenta می گوید

    مبارکشون باشه