نامه شدیدالحن رضا رشیدپور درباره اتفاق فوتبالی تبریز

1

رضا رشیدپور، مجری تلویزیون در نامه ای سرگشاده که آن را در اینستاگرام منتشر کرده، از علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات بازی تراکتور- نفت انتقاد کرده است.

رشیدپور در این نامه نوشته است:

حضور محترم ریاست فدراسیون فوتبال

جناب آقای کفاشیان

با سلام و احترام و تبریک ایام، همه گی نیک می دانیم که تقدس به تمام ساختن مکارم اخلاق و تاکید بر این صفت شایسته انسانی در ذات دین مبین است و نیک تر می دانیم که تمام همت مسوولان در رده های مختلف ترسیم چهره ی اسلامی از اقدامات و تصمیمات در کشورداری است. با پذیرش حقیقت مذکور از حضرتعالی چند پرسش دارم :

یکم) آیا مجموعه تحت امر شما دروغ را رذیلت می داند یا خیر؟ تفسیر همکاران شما از دروغ گویی ناجوانمردانه، آن هم در شب بعثت تمام کننده ی مکارم اخلاق چیست؟

همسر رضا رشیدپور بیوگرافی علی کفاشیان بیوگرافی رضا رشیدپور

دوم) به گمان جنابعالی مخفی کردن حقیقت به هر بهانه ای در عصر حاضر دقیقا چند ثانیه دوام می‌آورد؟! و سرخوشی آن” چند ثانیه “چقدر می ارزد؟

سوم) به فرض خنده دار اگر این دروغ شرم آور به بهانه مدیریت بحران صادر شده باشد، آن گاه نظر محترم شما در خصوص تئوری های ماکیاولیستی چیست؟ آیا اسلام عزیز که همان لبخند را بر چهره شما مستحب ساخته، حکم حرام در این زمینه ندارد؟

ای کاش حداقل در چنین شبی حرمت کرامت های انسانی را حفظ می کردیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. حبيب می گوید

    آقای رششید ژور اخوی نخود هر آش شدن خوب نیست
    من از رادیو گزارش بازی را می شنیدم گزارشگر داخل استادیوم ده بار بیشتر از دقیقه ۹۰ به بعد اظهار تاسف کرد از قهرمان نشدن تراکتور
    ژس همه می دانستند که قهرمان نشدند و این راهکاری بود تا آشوب طلبه های هوادار تبریز خودشان را تخلیه کنند و تنبیه انضباطی هم نشوند
    والسلام شما هم سنگ تراکتور را به سینه نزن قربان