خانه دار شدن در تهران با ۱۰۰ میلیون تومان + جدول

0

آن دسته از خریدارانی که با بودجه‌ای کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان قصد خرید در بازار مسکن را دارند باید آگاه باشند که با این میزان بودجه، امکان خرید برای آنها در بازار مسکن مهیا است!

البته باید یادآور شد که تعداد واحدهایی که با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان می‌توان خرید کرد، انگشت شمار است اما با کمک وام خرید مسکن به تعداد فایل‌های فروشی افزوده می‌شود. عده ای یا بهتر است گفته شود که اکثر متقاضیان در بازار مسکن معتقدند: خریدی که در بازار مسکن می‌توان با بودجه ۱۰۰ میلیون تومانی یا به اضافه وام خرید مسکن، انجام داد خرید سوئیت است نه واحد مسکونی.

یکی از فایل‌های ارزان‌قیمت که به بازار خرید و فروش عرضه شده و به فروش رسیده است یک واحد مسکونی یا همان سوئیت به متراژ ۲۹ متر مربع، ۱۸ ساله در محدوده میدان خراسان بوده است. این سوئیت جدا از مبلغ وام، ۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود و جالب است بدانید ۱۵ میلیون تومان این مبلغ هم به صورت رهن در بازار اجاره تعیین شده بود. به هر حال خریدار با کمک ۳۵ میلیون تومان وام این واحد را خریداری کرده است (مبلغ کل این واحد ۶۵ میلیون تومان محاسبه شده بود).

همچنین یکی دیگر از سوئیت‌های ارزان‌قیمت مربوط به واحدی ۴۰ متری ۲۰ سال ساخت در خیابان‌هاشمی است که مبلغ کل آن ۸۰ میلیون تومان از سوی مالک عنوان شده بود و ۴۵ میلیون تومان از این مبلغ از طریق وام در نظر گرفته شده بود و واحد مذکور به خریدار تحویل داده شده است.

علاوه براین ۴۰ میلیون تومان برای قیمت فروش واحدی به متراژ ۳۳ متر مربع در خیابان جیحون بین سپه و مالک اشتر اعلام شده است. البته ناگفته نماند که ۴۰ میلیون تومان بخشی از مبلغ خرید است و ۴۵ میلیون تومان، مابقی قیمت خرید در قالب وام خرید مسکن عنوان شده است.

یکی از بنگاهداران فعال در شرق تهران درباره مشتری سوئیت‌های این چنینی به «دنیای اقتصاد» گفت: اکثر خریداران این دسته از واحدهای متراژ کوچک، افراد مجرد هستند که برای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن به خرید چنین سوئیت‌هایی رو می‌آورند و حتی در بازار رهن و اجاره هم این سوئیت‌ها توسط افراد مجرد اجاره می‌شود.

قیمت مسکن در تهران قیمت مسکن 98 قیمت آپارتمان در تهران قیمت آپارتمان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ