سانسور در اسرائیل / حذف تصویر زنان وزیر در مطبوعات رژیم صهیونستی (+ عکس)

2
در ماه ژانویه گذشته هم روزنامه اسرائیلی “هامفاسر” در عکس منتشر شده از راهپیمایی ضدتروریسیم سران کشورها در پاریس، با استفاده از فتوشاپ،‌عکس آنگلا مرکل را از صف شرکت کنندگان در راهپیمایی حذف کرد.
تعدادی از نشریات در اسرائیل، تصویر وزیران زن را از عکس یادگاری هیات وزیران جدید اسرائیل حذف کردند.به گزارش خبرگزاری فرانسه، برخی از مطبوعات اسرائیلی که ارگان افراط گرایان یهودی به شمار می روند با استفاده از فتوشاپ عکس یادگاری کابینه جدید اسرائیل را بدون حضور وزیران زن منتشر کردند. برخی دیگر هم با دستکاری در عکس،‌ تصویر چهره وزیران زن را غیرشفاف و نامشخص کردند.

عکس رسمی از هیات وزیران جدید اسرائیل با حضور ۳ زن
زندگی در اسرائیل زن اسراییلی دختر اسرائیلی بدون سانسور اخبار اسرائیلعکس منتشر شده در برخی رسانه های تندروی مذهبی یهودی در اسرائیل با نامشخص کردن صورت و پای ۳ وزیر زن

زندگی در اسرائیل زن اسراییلی دختر اسرائیلی بدون سانسور اخبار اسرائیل

در عکس رسمی منتشر شده از سوی کابینه اسرائیل، سه وزیر زن در ردیف وسط در کنار دیگر وزیران و نخست وزیر و رئیس جمهور اسرائیل ایستاده اند. این عکس روز سه شنبه گذشته در شهر قدس گرفته شده بود.

سه وزیر زن در کابینه جدید اسرائیل شامل خانم ها “مری ریگیف” وزیر ورزش و فرهنگ، “ایلیت شاکید ” وزیر دادگستری و گیلا گاملیل وزیر امور بازنشستگان است.

سایت خبری اسرائیلی “بیحدری حریدیم” وابسته به تندروهای یهودی با استفاده از فتوشاپ، چهره سه وزیر زن را محو و نامشخص کرد و سپس این عکس یادگاری هیات وزیران جدید اسرائیل را منتشر کرد.

در مطبوعات وابسته به تندروهای یهودی در اسرائیل نیز کل عکس را منتشر نکردند زیرا در این عکس، تصویر سه زن وجود داشت.

هفته نامه  اسرائیلی “روز امروز” نزدیک به حزب تندروی یهودی “شاس” نیز بعد از اینکه به وسیله فتوشاپ کل چهره و بدن سه وزیر زن را از عکس یادگاری هیات وزیران حذف شد عکس را منتشر کرد.
حزب شاس در کابینه فعلی اسرائیل حضور دارد. کابینه فعلی اسرائیل با حزب تندروترین احزاب مذهبی یهودی در عمرش تشکیل شد.

در این عکس تنها یک ساق پای خانم وزیر امور بازنشستگان باقی مانده بود.

در اکثر اوقات مطبوعات وابسته به تندروهای یهودی از انتشار عکس های زنان، خودداری می کنند.

در واکنش به این اقدامات، “اوری ریگیف” خاخام (روحانی یهودی) لیبرال گفت: این غمناک است که ببینیم سایت “بیحدری حریدیم” وارد قرن ۲۱ شده اما در زمینه زنان همچنان در قرون وسطی باقی مانده است.

حذف کامل سه وزیر زن در عکس کابینه اسرائیل توسط رسانه های تندروی مذهبی در اسرائیل (چپ)
زندگی در اسرائیل زن اسراییلی دختر اسرائیلی بدون سانسور اخبار اسرائیل

در ماه آوریل گذشته هم سایت خبری اسرائیلی “کیکار حشبات” دیگر سایت وابسته به تندروهای یهودی نیزعکس دیدار شهردار قدس با ستاره زن تلویزیونی آمریکا یعنی “کیم کارداشیان” را به صورت ناقص منتشر کرد. این سایت خبری، عکس دیگری را بر روی این عکس قرار داد تا صورت این زن بازیگر مشخص نباشد.

در ماه ژانویه گذشته نیز روزنامه اسرائیلی “هامفاسر” در عکس منتشر شده از راهپیمایی ضدتروریسیم سران کشورها در پاریس، با استفاده از فتوشاپ،‌عکس آنگلا مرکل را از صف شرکت کنندگان در راهپیمایی حذف کرد.

زندگی در اسرائیل زن اسراییلی دختر اسرائیلی بدون سانسور اخبار اسرائیل

Religious Israeli website censors women ministers from cabinet portrait

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. لنا می گوید

    اسراییلم داعشی شده خخخخ

  2. مرتضی می گوید

    باسلام ،اول.اسرائیل نه رژیم صهیونیستی !دوم چراعکس کابینه منحوس این رژیم همراه بااسامی برخی وزرإآنرا(که لعنت خدابرهمه آنهاباد)رامنتشرکرده اید !؟سوم اون روشنفکرهای احمق بایداین مطالبوبخوانندکه فکرمیکنندصهیونیستهاوغربیهادرادعإهای مربوط به زنان وآزادی بیان صادقند … !!!*مرگ براسرائیل*یاعلی .