نجات معجزه آسای یک ‎خانواده ایرانی از مرگ / تصاویر

1
یک خانواده ۴ نفره از برخورد با یک دستگاه بنز کمپرسی، جان سالم به در بردند.
 اعضای یک خانواده ۴ نفری که برای سفری چندروزه عازم کرج بودند، فکرش را هم نمی‌کردند که در یک چشم به هم زدن خودشان را در یک قدمی مرگ ببینند. یک لحظه غفلت کافی بود تا خودروی آنها به مشتی آهن‌پاره تبدیل شود.

ساعت ١٢ ظهر جمعه یک خودروی پژو ۴٠۵ خاکستری در باند جنوبی آزادراه قزوین- کرج در حوالی آبیک پس از انحراف به سمت راست با برخورد با یک دستگاه   بنز کمپرسی در منتهی‌الیه سمت راست جاده متوقف شد.  بلافاصله پس از بروز این حادثه خودروهای عبوری که از نزدیک شاهد این حادثه هولناک بودند، برای کمک و نجات سرنشینان پژو وارد عمل شدند. راننده خودرو با سر و صورتی زخمی از مردم درخواست کمک می‌کرد.

عکس تصادف مرگبار عکس تصادف حوادث واقعی اخبار حوادث اخبار تصادف
وضعیت خودروی پژو به نحوی بود که به دلیل شدت برخورد بخش قابل توجهی از بدنه آن از بین رفته بود و فشار خاور سقف آن را له کرده بود. صدای درخواست‌های مکرر پدر برای نجات فرزندانش در کنار گریه و ناله‌های مادر باعث شد تا شاهدان حادثه ابتدا برای خارج کردن دو کودک گرفتار در صندلی عقب وارد عمل شوند. در خودرو به دلیل شدت برخورد باز نمی‌شد. به همین دلیل ابتدا پسر کوچک این خانواده با کمک مردم از پنجره عقب به خارج از خودرو منتقل شد، سپس با خم کردن در و جدا کردن آن دومین فرزند این خانواده نیز از میان آهن‌پاره‌ها خارج شد. راننده نیز با کمک مردم و بریدن کمربند ایمنی توانست از خودروخارج شود.

مادر خانواده که در صندلی جلوی خودرو گیر افتاده بود، همچنان نگران حال فرزندانش بود. شاهدان با آرام کردن مادر سعی می‌کردند به نحوی او را از خودرو خارج کنند و در نهایت مادر نیز به کمک مردم توانست از میان آهن و شیشه خارج شود.

عکس تصادف مرگبار عکس تصادف حوادث واقعی اخبار حوادث اخبار تصادف
پس از خارج شدن تمامی اعضای این خانواده که به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافته بودند، اورژانس جاده‌ای به محل حادثه رسید که پس از بررسی‌های اولیه پدر به همراه پسر بزرگ این خانواده را به ‌دلیل پارگی دست و شکستگی سر بلافاصله به مراکز درمانی منتقل کرد. البته بنا به گفته مسئولان اورژانس جاده‌ای، خوشبختانه حال هیچ‌کدام از آنها وخیم نبود.

همچنین پلیس راه پس از حضور در محل حادثه، عملکرد و حضور به موقع مردم و سرعت مطمئن و هوشیاری راننده   بنز کمپرسی را دو عامل مهم در کاهش خسارت این تصادف هولناک عنوان کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ص1 می گوید

    نصب سپر ایمنی همتراز با سواری ها در جلو و عقب کامیونها باید اجباری شود
    تا سواری ها به زیر کامیون کشیده نشوند.
    تصادف هولناکیست