مجله داعش: همسر باراک اوباما یک فاحشه است! + عکس

1
داعش در آخرین شماره مجله خود مطلبی را منتشر کرده که در آن آدم‌ربایی و تجاوز به برده‌های جنسی را توجیه و میشل اوباما را فاحشه‌ای خطاب می‌کند که حتی یک سوم دینار هم قیمتش نیست.به گزارش فرادید به نقل از دیلی‌میل، یک عروس داعشی اعترافات تکان‌دهنده‌ای را در مجله تبلیغاتی داعش «دابق‎» که در این شماره با عنوان «برده‌های جنسی یا فاحشه» منتشر شده مطرح می‌کند.

تروریست‌های داعش زنانی که به اسارت می‌گیرند را به یک برده جنسی تبدیل کرده و از آنان سو استفاده جنسی می‌کنند. در این میان جمعیت ایزدی‌های عراق به خصوص مورد ظلم داعش واقع شده‌اند. داعش حتی زیباترین دختران باکره را به حراجی‌ها فرستاده و همین امر باعث شده تا سازمان ملل تحقیق‌های خود را در این زمینه گسترش دهد.

داعش این مسئله را تایید کرده و می‌گوید که خشونت جنسی «سنت» آن‌ها است که در واقع می‌توان گفت داعش این رویه را «سبک زندگی» خود می‌داند.

همسر باراک اوباما زن داعش زن باراک اوباما جنایات داعش بیوگرافی باراک اوباما اخبار داعش
یکی از کارشناسان ضد تروریسم معتقد است که داعش در «متون مقدس» انحراف وارد کرده تا بتواند مردهای جوانی که قادر نیستند در کشور خود همسر برگزینند را استخدام کند. داعش به آن‌ها می‌گوید یکی از غنیمت‌های جنگ «زنان» است.«ام سمیه المهاجره» نام یک عروس داعشی است که در شماره‌های پیشین مجله دابق از «خواهران» خود خواسته بود تا به سوریه بیایند و همسر نیروهای داعشی شوند. او اینک در یک مقاله پنج صفحه‌ای میشل اوباما را یک فاحشه لقب داده و می‌گوید: «چه کسی می‌داند! شاید قیمت میشل اوباما از یک سوم دینار هم فراتر نرود و البته این قیمت از سر او هم زیاد است.»

او به صراحت می‌گوید که داعش روستاهای زیادی را در هم کوبیده و زنان آن را می‌رباید. او با لحنی کنایی می‌نویسد: «دختران به اسارت شمشیر مردان جنگجو درمی‌آیند؛ آیا بردگی او با حقوق بشر مغایرت دارد؟! آیا نزدیکی با او باید تجاوز محسوب شود؟! شما واقعا چرا به این شکل فکر می‌کنید؟ چرا چنین قضاوت‌هایی را انجام می‌دهید؟ مذهب شما چیست؟ قانون شما چیست؟ اصلا به من بگویید که از چه کسی دستور می‌گیرید؟»

او در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: «خدا زمین را برای اولیای خود گسترده تا وارد آن شده و پراکنده شوند. آن‌ها کفار را می‌کشند و زنانشان را می‌گیرند و فرزندانشان را به اسارت می‌برند.»

همسر باراک اوباما زن داعش زن باراک اوباما جنایات داعش بیوگرافی باراک اوباما اخبار داعش
یک دختر ایزدی (تصویر مربوط به شخص دیگری است) می‌گوید که او در دست داعش افتاد و حداقل ده مرد به او تجاوز کردند، اما المهاجره می‌گوید که آن دختر دروغ‌گو بوده و از خودش داستان درآورده است
همسر باراک اوباما زن داعش زن باراک اوباما جنایات داعش بیوگرافی باراک اوباما اخبار داعش
المهاجره با لحنی عصبانی می‌نویسد: «من با غرور و افتخار می‌نویسم… ما به واقع جنگیدیم و زنان کفار را اسیر کردیم و سپس سر آن‌ها را مانند گوسفند از لبه شمشیر گذراندیم.»برخی از اعضای داعش ربودن تعداد کثیری از دختران ایزدی را انکار کردند. عروس جانی داعشی در دابق درباره آن‌ها می‌گوید: «من واقعا برای آن کسانی که منکر شدند متاسفم. آن‌ها طوری انکار کردند که انگار سربازان خلیفه مرتکب گناه شده بودند. کفار مدام شعار آزادی و برابری سر می‌دهند، اما آن دختران برده پس از اینکه با اسلام آشنا شدند به دخترانی سخت‌کوش و ساعیِ جویای علم تبدیل شدند. به واقع که اسلام ناب ما به همه افراد کوچک منزلت می‌بخشد و به تمام کاستی‌ها پایان می‌دهد. وقتی که اولین دختر برده وارد سرزمین ما [داعش] شد، من و افراد دیگر دستانمان را رو به آسمان بلند کردیم.»

یک دیده‌بان حقوق بشر می‌گوید که در دو سال گذشته، داعش صدها دختر ایزدی را در شمال عراق به اسارت گرفته و مرتکب «سو استفاده‌های جنسی نظام‌مند» شده است. در اوایل ماه آوریل بیش از ۲۰۰ زن و کودک ایزدی در نزدیکی کرکوک آزاد شدند.

بر اساس گزارش‌های رسیده، میان آن ۲۰۰ زن و کودک یک دختر ۹ ساله باردار نیز مشاهده می‌شد که بارها توسط نیروهای داعش مورد تجاوز قرار گرفته بود.  المهاجره در این مورد هم با قساوت تمام می‌گوید که این زنان از دست داعش فرار کرده و دروغ‌ها و داستان‌های خود را می‌بافند.

همسر باراک اوباما زن داعش زن باراک اوباما جنایات داعش بیوگرافی باراک اوباما اخبار داعش
عروس داعشی می‌گوید میشل اوباما یک فاحشه است
ام سمیه المهاجره می‌گوید: «ما با آن‌ها مهربان هستیم و آن‌ها را مجبور نمی‌کنیم که حتما به دین اسلام روی گردانند. بله درست است، اسلام ما به ما فرمان می‌دهد که حتی با برده‌ها نیز مهربان باشیم. به خدا سوگند که من در سرزمین داعش نشنیده یا ندیده‌ام که شخصی برده‌ی مونث خود را به اجبار مسلمان کند. هر کس را دیدم داوطلبانه به اسلام روی آورده بود و نه از روی اجبار.»یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی در حلقه فکری ضد تروریسم RAND می‌گوید که داعش این مقاله را به یک زن نسبت داده تا بتواند زنان و مردان جوان بیشتری را سوی خود جذب کند. ریچارد برنان می‌گوید: «آن‌ها این نوشته را از قول یک زن منتشر کرده‌اند، اما هدف آن‌ها چیست؟ آن‌ها می‌خواهند که زنان خارجی را تشویق کنند که بیایند و همسران نیروهای داعش شوند. اما وقتی زنان دیگر می‌آیند چه پیش می‌آید؟ آن‌ها سرخورده شده و تلاش می‌کنند که فرار کنند. دلیلش نیز این است که تبلیغات داعش با شرایط واقعی آن‌ها زمین تا آسمان متفاوت است. داعشی‌ها با تبلیغات خود افراد بسیاری را جذب کرده‌اند. آن‌ها بخش‌هایی از قرآن را بریده تا روایت خود را از اسلام واقعی پیاده کنند، بی‌آنکه به کار اشتباه خود فکر کنند.»

برنان معتقد است که ادعاهای المهاجره مبنی بر کذب بودن تجاوز‌ها دروغ بوده و می‌گوید: «دلیلش این است که آن‌ها نمی‌توانند انکار نکنند. زیرا آن‌ها می‌خواهند خود را با قرآن پیش ببرند تا داستانشان کامل شود، در حالی که کارهای آن‌ها با قرآن و اسلام تطابق ندارد.»

زینب بانگورا می‌گوید پس از آنکه داعش به یک روستا حمله می‌کند، آن‌ها زنان و دختران را برهنه می‌کنند. سپس بدن‌های زنان و دختران را ارزیابی کرده و به بازارهای جنسی داعش می‌فرستند تا به بالاترین قیمت فروخته شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. نیایش می گوید

    سلام
    خیلی کثافتی …. خانم عوضی