اسلحه‌کشی اسماعیل حیدری‌آزاد ،فرماندار میانه تکذیب شد

1
در تاریخ دوم خردادماه خبری در سایت  باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شد که در آن به ماجرای اسلحه کشی آقای اسماعیل حیدری آزاد فرماندار وقت میانه روی ارباب رجوع اشاره شده بود و اشاره شده بود که از پس این ماجرا وزیر کشور خواستار عزل ایشان می شود. اما با بررسی های بعمل آمده و استعلام های انجام شده از وزارت کشور، این موضوع اساسا تکذیب شد.
فرماندار میانه سوابق اسماعیل حیدری آزاد

لازم به ذکر است در فروردین ماه سال ۹۴، با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری میانه فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

 

فرماندار میانه سوابق اسماعیل حیدری آزاد

سعید شبستری پنج شنبه در جریان سفر به میانه، ضمن شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان، حمید شکری را به عنوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میانه معرفی کرد.

وی همچنین از خدمات و تلاش‌های اسماعیل حیدری آزاد در مدت ۱۴ ماه تصدی مسئولیت فرمانداری میانه قدردانی کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. دردآشنا می گوید

    خبر اسلحه کشی فرماندار سابق میانه حیدری آزاد یک سناریو و توطیه دروغین بود پس از انتشار خبری مبنی بر “اسلحه کشی فرماندار میانه”، خبرنگار «انتخاب» صحت و سقم آن را پیگیری کرد و از جعلی بودن آن خبر داد.
    پس از انتشار خبری مبنی بر “اسلحه کشی فرماندار میانه”، خبرنگار «انتخاب» صحت و سقم آن را پیگیری کرد و از جعلی بودن آن خبر داد.

    این خبر چندماه پیش در سایتهای خبری منتشر شد، اما پیگیری خبرنگار ما نشان داد که این خبر نه تنها کذب است، بلکه حراست و هیئت پیگیری وزارت کشور نیز این ادعا را بررسی و به دروغ بودن این ادعا که در واقع سناریویی بیش نبود پی بردند و وزیر محترم کشور نیز دستور دلجویی واعاده حیثیت از آقای اسماعیل حیدری آزاد فرماندار سابق میانه راصادر کردند وخواستار برخورد با عوامل این توطیه شدند .

    وزیر کشور همچنین، این خبرسازی را ظلمی بزرگ به اقای حیدری ازاد وخانواده اش دانسته است.

    منابع مطلع می گویند این خبرسازی، سناریوی دروغینی جهت حذف یک فرماندار ومدیر موفق بوده، فردیکه چهار سال پیاپی فرماندار نمونه کشوری واستانی شده بود.

    گرچه دستور وزیر کشور برای دلجویی واعاده حیثیت از او جای تقدیر دارد، جا دارد از هیات رسیدگی وزارت کشور و حراست نیز که در جهت روشن شدن قضایا تلاش کردند، تشکر شود.بنابر این به مسولین محترم پایگاه ساتین نیز توصیه مینمایم هر چه سریعتر با آقای حیدری آزاد در مجموعه وزارت کشور تماس حاصل نموده ونسبت به اعاده حیثیت از این فرد بزرگوار اقدام فرمایید.ضمنا لازم به یاد آوری است شکایت ایشان از خبرنگار وباشگاه خبرنگاران جوان به اتهام تهمت وافترا ونشر اکاذیب در دادسرای مطبوعات مطرح ومنجر به صدور کیفر خواست شده است.