بعید می دانم پرسپولیس را به حسین هدایتی بدهند / در کل ماجرا مشکوک است

0
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «با توجه به اینکه در عربستان جنگ های روانی نیز ایجاد می شود، قطعا روز سختی مقابل الهلال در انتظار این تیم خواهد بود.»
مالک استیل آذین خریداران پرسپولیس ثروت حسین هدایتی بیوگرافی محمد پنجعلی بیوگرافی حسین هدایتی

به گزارش جام نیوز، محمد پنجعلی درباره شرایط پرسپولیس قبل از دیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: «من بازی رفت دو تیم را دیدم. پرسپولیس تیم خوبی است اما ضعف هایی نیز دارد. در بازی برگشت بازیکنان باید تمام حواسشان را جمع کنند تا بتوانند پیروز شده و به دور بعد بر سند.»

وی ادامه داد: «تیم الهلال بسیار قدرتمند است و با توجه به اینکه در عربستان جنگ های روانی نیز ایجاد می شود، قطعا روز سختی در انتظار این تیم خواهد بود. با این حال بچه ها می توانند با تمام وجود به میدان بروند و در عربستان جشن صعود بگیرند.»

پیشکسوت پرسپولیس همچنین گفت: «مهمترین نکته برای پرسپولیس این است که در عربستان باید با حوصله بازی کند. اگر دست پاچه شوند، نمی توانند کاری انجام دهند. از سوی دیگر حتی اگر گل خوردند نباید خود را ببازند چون بازیکنان جوان پرسپولیس می توانند به بازی برگردند و روز خوبی را برای هواداران رقم بزنند.»

پنجعلی درپایان درباره شرکت حسین هدایتی در مزایده چهارم سرخابی ها افزود: «من بعید می دانم باشگاه را به حسین هدایتی بدهند. اهلیت هدایتی وقتی یکبار تایید نشده باز هم تایید نمی شود. البته هدایتی انسان خوبی است و به پرسپولیس هم علاقمند است اما این ماجرا در کل مشکوک است و فکر نمی کنم تیم را به هدایتی بدهند.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ