هلاکت شرور مسلح به دست افراد ناشناس

0

فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند سارقان مسلح و به هلاکت رسیدن سرکرده این باند در شهرستان کازرون خبر داد.

 سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در پی چند ماه شرارت باند سارقان مسلح در شهرستان کازرون به ویژه در بخش «چنارشاهیجان» که در پیشینه خود راه بندی ها و سرقت های مسلحانه، تجاوز به عنف و شرارت داشتند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار شورای تأمین و همچنین مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
حوادث شیراز اخبار قتل اخبار شیراز اخبار جنایی

وی افزود: مأموران پس از تحقیقات گسترده و کنترل های نامحسوس با هماهنگی دستگاه قضائی، پنج نفر از این متهمان را در عملیات ضربتی دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از دستگیرشدگان مقادیری تجهیزات استفاده شده در سرقت مسلحانه کشف شد، گفت: سارقان در بازجویی های فنی انجام شده با توجه به شواهد موجود چاره ای جز اعتراف نداشتند و به چند سرقت مسلحانه و به عنف با همدستی سرکرده باند با هویت «م – س» در استان های فارس، هرمزگان، بوشهر اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و تلاش برای دستگیری سرکرده باند ادامه داشت.

سردار گودرزی افزود: با بررسی جزئیات و مدارک به جامانده از صحنه قتل فروشنده دوره گردی که در اواخر فروردین امسال در یکی از روستاهای اطراف کازرون رخ داده بود مشخص شد قتل توسط شرور «م – س» صورت گرفته که با توجه به حساسیت موضوع مأموران پلیس آگاهی کازرون از حضور این شرور مسلح در شهر قائمیه مطلع و برای دستگیری وی به محل موردنظر عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: مأموران در حال اعزام به مأموریت بودند که خبر رسید فرد موردنظر در شهر قائمیه توسط افرادی ناشناس مورد اصابت گلوله قرارگرفته و به درمانگاه شهر قائمیه انتقال داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این شرور به علت شدت جراحات وارده در درمانگاه به هلاکت رسید و جسدش به سردخانه برای انجام معاینات پزشکی قانونی تحویل شد، افزود: یک همدست شرور در صحنه دستگیر و یک اسلحه دولول شکاری، یک موتورسیکلت سرقتی و تعدادی سلاح سرد که شرور در اقدامات مجرمانه خود استفاده می کرده و همچنین مدارک هویتی افرادی که مورد تجاوز قرار گفته بودند از شرور درصحنه کشف شد.

مردم شهر قائمیه با راه اندازی کاروان های شادی از به درک واصل شدن این شرور ابراز خوشحالی کردند.(باشگاه خبرنگاران)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ