دولت روحانی اولین دولت ۴ ساله خواهد شد؟

1

عضو ارشد حزب اعتماد ملی گفت: دولتی که به پشتوانه اصلاحات رای آورده است، باید به آزادی‌های اجتماعی و فعالیت آزادانه سیاسی متعهد باشد.

منتجب نیا، خاطرنشان کرد: عده‌ای تازه به دوران رسیده که در انقلاب و دفاع مقدس پشت جبهه حضور داشتند به دلیل در اختیار گرفتن تریبون مدام تفکر مردم را می‌کوبند و بر خلاف آزادی‌های اجتماعی و حقوق ملت منطبق با قانون اساسی سخن می‌گویند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور بر مبنای فانون اساسی می‌تواند فضای آزادی مردم را فراهم کند و برای آزادی‌های سیاسی و فعالیت‌های انتخاباتی تلاش کنند.وی تاکید کرد: مردم به سمت اصلاحات گرایش دارند و سایر جریان‌ها باید باید با آرای مردم احترام بگذرند اما متاسفانه برخی افراد سعی دارند دولت را ناکارآمد نشان دهند تا بیشتر از ۴ سال عمر نکند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: با گذشت کمتر از دوسال از عمر دولت شواهد نشان می‌دهد برخی در تلاشند که دولت را ناکارآمد نشان دهند و می‌خواهند عمر دولت ۴ ساله تمام شود تا بتوانند کاندیدای خود را به قدرت باز گردانند.

منبع : انتخاب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. میثم می گوید

    مثلا کیا پشت جبهه بودن؟امثال آقای ظریف که پشت جبهه هم نبودن چی .نه انقلابی دیده نه جنگی حالا چه طوری میشه دلسوز نظام بشه….