ثبت اعتراض حذف شدگان یارانه نقدی / yaraneh10.ir

332

نحوه ثبت اعتراض خانوارهای حذف شده از یارانه اعلام شد .

به گزارش تسنیم، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه ای در خصوص نحوه ثبت اعتراض حذف شدگان از یارانه نقدی اعلام کرد آن دسته از خانوارهایی که یارانه آنها در تیرماه سال جاری حذف گردیده است در صورت تمایل به ثبت اعتراض خود از روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۵ صرفا” به سامانه زیر مراجعه فرمایند.

سامانه ثبت اعتراض حذف شدگان یارانه نقدی

وزارت کار در اطلاعیه ای خطاب به حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی اعلام کرد: با توجه به ضرورت به روز رسانی اطلاعات در سامانه، به اطلاع می رساند که خانوارهایی که یارانه آنها از ماه های گذشته قطع شده از روز یکشنبه مورخ ۹۴.۶.۱ و خانوارهایی که یارانه آنها از مردادماه قطع شده، از روز چهارشنبه مورخ ۹۴.۶.۶ به سامانه ثبت اعتراض مراجعه کنند.براساس اعلام وزیر کار، یارانه حدود ۲ میلیون ایرانی تا پایان مردادماه قطع شده است. ربیعی همچنین گفته است که براساس معیارها و شاخص‌های موجود یارانه نقدی کارگران و بازنشستگان حذف نمی شود، این در حالی است که پیگیری‌های خبرنگار مهر حاکی از آن است که یارانه برخی از بازنشستگان که حقوق ماهیانه آنها به یک میلیون تومان می رسد، حذف شده است.

این در حالی است که احمد میدری معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز یارانه‌های آن دسته از سرپرستان خانواری خبر داده که اعتراض آنها به حذف یارانه مورد قبول واقع شده است.

پیش از این، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، تعداد یارانه بگیران را بیش از ۷۶ میلیون نفر اعلام کرده بود.

در عین حال علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی گفته است: روز واریز یارانه نقدی برای ما «مصیب عظما» است، زیرا با این شرایط درآمدی باید پرداخت‌های نقدی یارانه ها را انجام دهیم و این از مشکلات جدی ما در این دولت بوده و هست.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به روند رسیدگی به اعتراضات دریافت‌کنندگان یارانه نقدی، گفت: کسانی که یارانه آنها در ماه گذشته حذف شده است این ماه یارانه خود را مجدداً دریافت خواهند کرد و کسانی که از مرداد ماه یارانه آنها حذف شود می‌توانند برای ثبت اعتراضات خود در هفته آینده به سامانه yaraneh10.ir مراجعه کنند.

احمد میدری در حاشیه برگزاری نشست تخصصی نقد و بررسی احکام و قوانین سالمندان در برنامه ششم توسعه کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت لایحه حمایت از حقوق معلولان، اظهار داشت: این لایحه چندی پیش در دولت تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.وی تصریح کرد: پس از ارسال لایحه اشاره شده، نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های مختلف بررسی‌های لازم را بر روی این لایحه انجام و در نهایت تصویب خواهند کرد.میدری در ادامه در پاسخ به این پرسش که روند حذف یارانه‌ها در حال حاضر به چه شکلی است، بیان داشت: کسانی که یارانه آنها حذف شده و اعتراض نمودند می‌توانند تا روز چهارشنبه جاری به سامانه www.yaraneh۱۰.ir مراجعه کنند و پاسخ خود را دریافت کنند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: مراجعه‌ کنندگان به سامانه www.yaraneh۱۰.ir می‌توانند علت حذف خود را نیز مشاهده کنند.

میدری تأکید کرد: پس از ثبت اعتراضات از سوی خانواده‌ها یا یارانه‌ها آنها عودت داده شده و یا حذف شده‌اند که اگر به آنها عودت داده شده باشد یارانه مرداد آنها پس از پرداخت یارانه شهریور ماه پرداخت و یارانه شهریور طبق روال پرداخت خواهد شد.

وی تأکید کرد: کسانی که یارانه آنها از امشب حذف می‌شود می‌توانند از سه‌شنبه هفته آینده به سامانه yarane۱۰.ir مراجعه و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که میزان اعتراضات در ماه‌های گذشته تا چه اندازه‌ای بوده است، گفت: میزان اعتراضات در حد کمی بوده و در ماه‌های مختلف میزان عودت‌شدگان متفاوت بوده است.

میدری گفت: تا به امروز پیگیری اعتراضات و عودت یارانه به خانواده‌ها با تأخیر انجام می‌شده است چرا که ما اعتقاد داریم که برای این کار نباید سرعت را فدای دقت کنیم اما پس از این قطعاً با سرعت بیشتری به کار خود ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه در خصوص یارانه افراد شاغل در خارج از کشور، گفت: درصد قابل توجهی از ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز به حذف یارانه خود معترض بوده‌اند اما در قانون مصوب شده ایرانیان مقیم خارج از کشور که در سایر کشورها کارگری می‌کنند می‌توانند یارانه دریافت کنند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: این افراد نیز می‌توانند سامانه www.yaraneh۱۰.ir مراجعه و نسبت به دریافت کارت اشتغال در خارج از کشور اقدام کنند که در این صورت نه تنها یارانه کارگران در خارج از کشور حذف نخواهد شد بلکه از برخی از معافیت‌ها نیز استفاده خواهند کرد.

با شروع حذف یارانه نقدی پردرآمدها و اعتراض افرادی که خود را محقق این حذف ندانستند، از فردا ۵ خرداد ماه فرصتی یک ماهه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت تا شکایات خود را اعلام کنند.
به دنبال حذف یارانه پردرآمدها و اعتراض برخی از خانوارها به این موضوع اخیرا ربیعی-وزیر کار و رفاه اجتماعی- اعلام کرد که از روز پنجم خرداد یعنیفردا(سه شنبه) سامانه yaraneh10.ir آماده ثبت شکایات مردم در این رابطه خواهد بود.
ربیعی با اعلام اینکه برای حذف یارانه ثروتمندان در چند ماه گذشته مطالعات دقیق کارشناسی انجام شده تا در فرایند حذف اقشار غیرنیازمند کم ترین خطا و اشتباه رخ دهد گفت که بروز خطا و اشتباه در این مسیر اجتناب ناپذیر است؛ از این رو متواضعانه از مردم درخواست دارم اشتباهات احتمالی در هنگام اجرای طرح را با سعه صدر تحمل کنند و مطمئن باشند که تمهیدات لازم برای رسیدگی به شکایات در نظر گرفته شده است.
آنطور که وزیر کار و رفاه اجتماعی قول داده به شکایات و اعتراضات ثبت شده نسبت به حذف یارانه نقدی حداکثر ۱۵ روزه رسیدگی خواهد شد.
لیست ۷۶ میلیونی و حواشی غربالگری
اما همانطور که از پیش هم قابل پیش بینی بود شروع غربالگری لیست ۷۶ میلیونی یارانه بگیران که به وضوح مشخص است تمامی آنها نیازمند دریافت یارانه ۴۵ هزار تومانی در ماه نبوده و حذف آن خللی در زندگیشان ایجاد نمی کند، گاها با حواشی و در مواردی نارضایتی همراه شد.
در حالی که طبق تبصره (۲۰) قانون بودجه سال۱۳۹۴ و حتی سال گذشته، دولت موظف به حذف یارانه نقدی افراد پردرآمد است این موضوع با وجود تمامی الزاماتی که به همراه داشته و با تمام کارهای کارشناسی که در این رابطه انجام شد هنوز به طور کامل به مرحله اجرایی نرسیده و آنطور که رسما اعلام شده است دولت از اواخر سال گذشته نسبت به حذف یارانه پردرآمدها اقدام کرده و تاکنون در این چند ماه توانسته در حد تعدادی بیش از ۲۰۰ هزار نفر را از بین جمعیت چند ده میلیونی حذف کند. تعدادی که فعلا هم در مقابل ۳۵۰۰ میلیارد تومانی که دولت در هر ماه برای پرداخت یارانه نقدی هزینه می کند قابل ملاجظه نیست و باید به اذعان خود دولتی ها تا پایان امسال حدود شش میلیون نفر از جرگه یارانه بگیران خارج شوند تا کسری ناشی از پرداخت نقدی تا حدی جبران شود.
در حال حاضر بودجه امسال دست دولت را تنها تا ۳۹ هزار میلیارد تومان برای پرداخت نقدی باز گذاشته است که البته این رقم حداقل ۶۰۰۰ میلیار تومان نسبت به منابع قابل دسترس کسری خواهد داشت.بر این اساس با وجود تمامی شرایطی که دولت در آن قرار گرفته و طبق قانون ، تاکید نمایندگان و کارشناسان اقتصاد ملزم به حذف یارانه بگیران پردرآمد است، واقعیت ها و واکنش ها چندان با این موضوع همراهی نمی کند. به گونه ای که بعد از واریز نشدن یک تا دو ماه از یارانه نقدی برخی از خانوارهای خارج شده از لیست سازمان هدفمندی یارانه ها دلایل را برای عدم دریافت یارانه کافی ندیده و نسبت به حق دریافت آن مدعی شدند در عین حال که نباید فراموش کرد در بین حذفشدگانافرادی قرار دارند که از شرایط مادی خاصی هم بر خوردار نبوده ولی به هر حال مدتی است یارانه ای دریافت نکرده اند.
چندی پیش بود که برخی رسانه ها مدعی شدند دولت نسبت به حذف چند گروه درآمدی از جمله پزشکان، صرافان ، وکلا و … اقدام کرده و در عین حال ملاک هایی نظیر خرید ماشینهای لوکس و یا سفرهای خارجی برای حذف یارانه بگیران در نظر گرفته است. هر چند که این ادعا که گاها با سند نیز مطرح شد از سوی دولتی ها مورد تایید قرار نگرفت ولی برخی حذف شدگان از یارانه نقدی افرادی هستند که دقیقا چنین شرایطی دارند.
در نمونه ای یکی از حذف شدگان که کارمند یک سازمان خدماتی بوده و از حقوق دریافتی عادی کارمندان برخوردار است عنوان می کند که یارانه نقدی وی قطع شده است؛ بررسی موضوع نشان داد عاملی که می تواند در حذف وی مورد توجه باشد تعداد سفرهای خارجی است که در یکی دو سال گذشته انجام داده است، اما با این تفاوت که این سفرها به هیچ عنوان تفریحی نبوده و جزئی از ماموریت کاری وی بوده و روشن است که این موضوع نمی تواند ملاک دقیقی برای حذف یارانه چنین افرادی باشد چرا که تاثیر چندانی در قدرت مالی آنها نخواهد داشت.
بنابراین مواردی این چنینی که افراد در سطح بالای درآمدی نبوده ولی به هر دلیلی حذف شده اند در بین حذف شدگان وجود دارند که البته این موضوع می تواند ناشی از همان خطای احتمالی اعلامی وزیر کار باشد و می توانند اعتراض خود را نسبت به مساله پیش آمده اعلام تا مورد بررسی قرار گیرد.
اما به هر حال مهمتر آن است که حتی در بین حذف شدگان اگر گروههایی وجود دارند که با وجود گله مندی نیازی به دریافت یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نداشته و یا این رقم اثری در زندگی آنها ندارد مناسب آن است که در شرایط موجود و کسری هایی که بودجه کشور را تهدید می کند از دریافت این رقم انصراف داده و تابع قانون باشند.
این در حالی است که منابع کاهش یافته بعد از اینکه با کسری منابع هدفمندی یارانه ها سر به سر شود در بخش های دیگری مانند بهداشت و درمان و تولید سرمایه گذاری خواهد شد. بخش های ویژه ای که در طول بیش از چهار سال اجرای قانون هدفمندی یارانه ها سهمی دریافت نکرده و رونقی نیافتند.ضمن اینکه با صرفه جویی اندکی که در سال گذشته در فاز دوم هدفمندی یارانه ها شکل گرفت اقدامات مثبتی در بخش های درمانی انجام و هزینه های این حوزه به طور قابل توجهی کاهش یافت.
بر این اساس اگر حذف یارانه بگیران با کمترین خطایی از سوی دولت انجام شده و افراد پردآمد حذف شده موضوع را بپذیرند و از سویی دیگر دریافت کنندگان بی نیاز هم از دریافت انصراف دهند بی تردید کمک بزرگی به تامین منابع اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و هزینه هدفمند منابع آن خواهند کرد. در عین حال که طبق وعده وزیر کار و رفاه اجتماعی با صرفه جویی های انجام شده نه تنها یارانه افراد کم درآمد کم نمی شود بلکه افزایش هم می یابد و سبد غذایی آنها تقویت خواهد شد.

اطلاعات تماس سازمان هدفمندی یارانه ها

تهران-خیابان فلسطین شمالی- پائین تر از تقاطع زرتشت –  نبش کوچه دانشکیان – پلاک ۴۸۵ – کد پستی(۱۴۱۵۸۴۴۹۳۳)

۰۲۱۸۸۸۰۴۵۳۷ تلفن

۰۲۱-۸۸۸۰۴۲۹۰ فکس

شماره های تماس

۸۸۸۰۵۳۴۸

۸۸۸۰۵۷۰۴

۸۸۹۰۲۲۵۳

۸۸۹۰۲۲۵۴

———————————

پرسش و پاسخ

 

* سرپرستان خانواری که در حال حاضر یارانه نقدی را دریافت مینمایند و متقاضی ثبت وقایع حیاتی(ازدواج,طلاق,فوت و….)  در خانوار خود میباشند,میبایست به همراه مدارک هویتی (شناسنامه,کارت ملی و …)و مستندات لازم به دفاتر پلیس+۱۰مراجعه نمایند.

 

 *  خانوارهائی که در حال حاضر یارانه نقدی دریافت مینمایند و متقاضی تغییر سرپرست خانوار(به دلایل محجوریت,مجنون شدن سرپرست خانوار,اعتیاد سرپرست خانوار و …) میباشند,لازم است به همراه مدرک هویتی و مستندات لازم به فرمانداریهای محل سکونت مراجعه نمایند.

واجدین دریافت یارانه های نقدی

 

با عنایت به تکلیف مصرح در بند “و” تبصره ۲۱ قانون بودجه سال ۹۳ کل کشور ,یارانه نقدی صرفا میبایست به خانوارهای نیازمند پرداخت شود.از این رو با اعلان عمومی و گسترده توسط سازمان متبوع,روزهای ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری جهت مراجعه کلیه سرپرستان خانوار متقاضی نیازمند دریافت یارانه نقدی,به سامانه رفاهی به منظور انجام ثبت نام مجدد در نظر گرفته شده.لذا طبق قانون,سازمان هدفمند سازی یارانه ها پس از پایان مهلت مقرر ثبت نام,موظف به پرداخت یارانه نقدی به سرپرستان خانواری است که نیازمندی و تقاضای خود را با ورود اطلاعات خانوار,طی روزهای ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه

________________________________________

 

بد سرپرست بودن:

طبق دستورالعمل ماده ۹ آیین نامه اجرائی ماده ۷ قانون هدفمند کردن یارانه ها در صورت اعتیاد سرپرست خانوار به مواد مخدر, محجور بودن, زندانی بودن, فوت یا مفقود یا مجنون شدن , عدم حضور سرپرست در محل زندگی (زندگی در خارج کشور) و عدم صلاحیت سرپرست خانوار, چنانچه خانوار مزبور در بازه زمانی ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری در طرح ثبت نام مجدد در سامانه رفاهی شرکت نموده باشند, متقاضی  واجد شرایط میتواند جهت تغییر سرپرست خانوار فعلی با ارائه مدارک هویتی و سایر مستندات لازم به فرمانداری محل سکونت خود مراجعه نمایند

________________________________________

 حضانت, کفالت, قیومیت:

  در صورتی که رای دادگاه مبنی بر حضانت, کفالت و قیومیت در مورد فرد یا افرادی صادر شده باشد , تنها در صورت ثبت نام این فرد یا افراد و نیزسرپرست فرد عهده دار حضانت,کفالت,قیومیت در طرح ثبت نام فروردین  ماه سال جاری, در سامانه رفاهی میتوانند در خانوار جدید مشمول دریافت یارانه نقدی قرار گیرند, و برای این منظور میبایست به همراه رای دادگاه مبنی بر حضانت ,کفالت,قیمومیت ,مدارک هویتی و سایر مستندات لازم  فرد یا افراد مورد نظر به فرماندار محل سکونت خود مراجعه نمایند.

________________________________________

 فوت:

در صورتی که سرپرست قبلی خانوار در بازه زمانی ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری در طرح ثبت نام مجدد در سامانه  رفاهی به منظور اعلام تقاضا و نیازمندی برای دریافت یارانه نقدی شرکت نموده باشد هنگام فوت این سرپرست ,بزرگترین فرد خانوار که به سن  قانونی رسیده باشد میتواند با مدارک هویتی و خود و کلیه اعضاء خانوار که در زیر مجموعه سرپرست قبلی در بازه زمانی فوق الذکر ثبت نام شده اند به همراه مدارک هویتی و سایر مستندات لازم از جمله گواهی فوت متوفی جهت تعیین سرپرست جدید و طی سایر مراحل به یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند.

  ________________________________________

ازدواج:

در صورتی که والدین هر یک از زوجین در بازه زمانی ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری در طرح ثبت نام مجدد در سامانه رفاهی به منظور اعلام تقاضا و نیازمندی برای دریافت یارانه نقدی شرکت نموده باشند و در همان زمان زوج و زوجه در زیر مجموعه خانوار والدین خود نیز قرار داشته باشند,زوجین میتوانند با به همراه داشتن مدارک هویتی و مستندات لازم از جمله سند ازدواج به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و سایر مراحل جداسازی از خانوار اصلی و تشکیل خانوار جدید را طی نمایند.

  ________________________________________

طلاق:

در صورتی که زوجین در بازه زمانی ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری در طرح ثبت نام مجدد در سامانه رفاهی

 

 

به منظور اعلام تقاضا و نیازمندی برای دریافت یارانه نقدی شرکت نموده باشند و در همان زمان زوج یا زوجه در زیر مجموعه ثبت نام شده باشند, در صورت وقوع طلاق میتوانند با ارائه مدارک هویتی و سایر مستندات لازم از جمله سند طلاق جهت جدا سازی خانوار و تشکیل خانوار جدید به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 332 )
  1. احمدسخایی می گوید

    باسلام.من سری قبل اشتباه ثبت نام کردم.وبیشترازیکسال است که یارانه نمیگیریم.لطفا رسیدگی فرمایید.تشکر

  2. مهدی محتشم پور می گوید

    باسلام.من سری قبل اشتباه ثبت نام کردم.وبیشترازیکسال است که یارانه نمیگیریم.لطفا رسیدگی فرمایید.تشکر

  3. حسن می گوید

    می خواهم بدانم آیا نحوه انتخاب افراد برای حذف از دریافت یارانه بر چه اساس ومنطقی است؟ چگونه میشود کسیکه هیچ ملک یا وسیله ای بنامش نیست ودرآمد اندک چرا یارانه اش قطع میشود؟

  4. پورحسین می گوید

    با سلام ما یه زن و شوهریم که سه سال ازدواج کردین.مستجر هستیم و ماشین هم نداریم.چرا مال ما حذف شده.وقتی میرم برا اعتراض یه علامت ثبت میاد تو صفحه نمیزاره متنو بخونم هرکاری میکنم پاک نمیشه لطفا راهنمایی کنید

  5. علی بخش نژادیان می گوید

    با سلام اینجانب بدلیل اشتباه در ثبت نام اولیه در مرحله اول بهمدت یکسال است که یارانه نمیگیرم لطفا پیگیری کنید توی این شرایط میتونه کمک خوبی به ما باشه تشکر میکنیم

  6. معصومه جبلی پیما می گوید

    با سلام اینجانب معصومه جبلی پیما دارنده کد ملی ۰۰۷۷۳۱۹۵۱۶ حدودا دو سال و دوماه پیش ازدواج کردم و سری پیش در مرحله ثبت نام اسم خود را همراه والدینم نام نوبسی نکردم تا که سهم یارانه خود و همسرم را جدا کنم ولی متاسفانه جز انصراف دهنده ها حساب شدم و الان دارای یک پسر هفت ماهه هستم . ولی متاسفانه نه خودم و نه هسرم و پسرم اصلا یارانه دریافت نمی کنیم . لطفا به این موضوع رسیدگی فرمایید که چطور خانواده ما می توانند یارانه دریافت کنند . با تشکر. کد ملی پسرم امیر علی نصیری ۰۲۵۲۴۱۳۶۱۱ومیثم نصیری با کد ملی ۰۰۶۸۳۳۳۵۴۴ – شماره حساب ۶۰۳۷۶۹۴۰۱۳۴۶۳۹۱۸ بانک صادرات

  7. مجید فکری می گوید

    سلام.بنده به علت نداشتن امکانات اینترنت از ثبت نام جا ماندم.و الان نزدیک ۲ سال میباشد که با زنم و ۲ بچم در منزل پدر خانمم زندگی میکنیم.و شرایط مستقل شدن را نداریم.لطفا به دریافت یارانه ام رسیدگی کنید

  8. سید هانی موسوی می گوید

    باسلام وخسته نباشید بنده وهمسرم ودو فرزند دخترم مدت یکسال ونیم که یارانه ای دریافت نکرده ایم وچندین مرحله به پلیس +۱۰ مراجعه نموده وجهت ثبت نام به کافی نت رفته اما متاسفانه موفق به ثبت نام نشده ام استدعا دارم با وجود اینکه مستاجر می باشم واز طرفی حسابدار یه شرکت می باشم که امورات زندگی رابه سختی می گذرانم نسبت به این موضوع رسیدگی نمائیدش ملی ۰۰۸۱۶۳۱۱۴۶

  9. نسرین اردوخانی می گوید

    با سلام من سری قبل اشتباه ثبت نام کردم و حذف شدم لطفا رسیدگی کنید.با تشکر

  10. مرتضی قاسمی می گوید

    من این ماه یارانه دریافت نکرده ام لطفا رسیدگی کنید .متشکرم.

  11. حسن برویزی می گوید

    با سلام من یه کارگر هستم یارانه ماه بیش قطع شده لطفا رسیدگی کنید.متشکرم

  12. شاوردي می گوید

    سلام . جراباید یارانه من قطع شود، منی که نه شاغل هستم و نه مصدر رزقی برای تامین حتی نان دارم ، جالب اینجاست که حتی سبد کالا و سهم عدالت شامل حال بنده هم نمیشه . امیددارم حداقل به سوالم جواب منطقی بدهید

  13. فریده اسمعیلی می گوید

    اینجانب در نوبت قبلی(پاارسال) از دریافت یارانه نقدی انصراف داده ام ولی در حال حاضر به مدت ۶ ماه است که طلاق گرفته و قانونا طی یک وکالت نامه بلاعزل محضری عهده دار سرپرستی و نیز کلیه امورات قانونی ،حقوقی ،پزشکی ، مالی، حتی اخذ گذرنامه و ویزا و نیز ازدواج دو دختر خردسالم یلدا و الین عطاری میباشم طی این مدت بعد از طلاق ،همسر سابقم از پرداخت یارانه نقدی فرزندانم سر باز زده اند. لذا بدینوسیله جهت دریافت یارانه خود که در وضعیت فعلی به آن نیاز دارم و نیز دربافت بارانه دو فرزند خردسالم تقاضای وارد شدن نام خود را ب سامانه دریافت یارانه نقدی می نمایم.

  14. ارش سعیدی می گوید

    بنده مستاجر وخانواده ۳ نفری به مدت یکسال از دریافت یارانه محروم هستیم و هیچ دلیلی برای اون نیست.استدعا دارم بررسی نمایید.

  15. ارمان اختر می گوید

    چرا یارانه بنده قطع شده

  16. میلادد می گوید

    من ازابتداهیچ گونه یارانه ای نگرفته ام سال گذشته برای ثبت نام اقدام کردم گفتندقانونی برای کسانی که تاکنون ثبت نام نکردهاند نیست بعدامراجعه کنید ازدواج کردهام وبیکارم بایدچکارکنم

  17. معصومه جعفری فرد می گوید

    با سلام خانومی هستم مطلقه و سرپرست خانواده بدون منبع در آمد و مشتاجر .چرا یارانه مارا حذف کردید؟ ما نه قشر سرمایه دار هستیم و نه ملک و املاک دار . لطفا رسیدگی کنید

  18. مریم می گوید

    با سلام خواهر بنده به مدت ۷ سال در عراق زندگی میکردن ۴ سال است همسرشان فوت کرده است و به ایران امده اند به همراه فرزندش یارانه ایشان در اردیبهشت ۹۴ حذف گردیده برا اعتراض ثبت نام کرده ام و همچنین شماره تلفن را اشتباه وارد کردم چطور میتوانم اصلاح کنم لطفا راهنمایی کنید و علت حذف چه بوده؟

  19. يوسف می گوید

    سایت براى پیگیرى دریافت یارانه باز نمیشود، یارانه من از زمان حذف یارانه ها قطع شده ،من کارگرم و استحقاق دریافت دارم،چرا سایت باز نمیشه ، اگر آدرس دیگه ای داره اعلام و همکارى فرمایید
    منون

  20. بهنام می گوید

    سلام و خسته نباشید برای مادرخرداد ماه یارانه واریز نشده است و سامانه ثبت اعتراض باز نمی شود ما چطور می توانیم اعتراض خود را ثبت کنیم تا رسیدگی شود لطفا راهنمایی بفرمایید

  21. سعیدشعبانی سوادکوهی می گوید

    یارانه ما از خرداد قطع شده لطفا چطوری بگید رسیدگی کنیم.

  22. مصطفی محمدی می گوید

    باسلام درسال ۹۳من ازدواج کردم هنگامی که درآن سال همه دوباره حذف وثبت نام کردند بنده ازپدرم جدا شدم اونموقع حذف کردم خواستم دوباره ثبت نام کنم جاموندم سرپرست خاتواده باهمسرم بشم نشد بنده یک کارگرم لزومی نداره حذف بشوم چون تازه ازدواج کردم نیاز دارم میخام مجدد ثبت نام کنم خواهشا راهنمایی کنید ممنون از زحمات شما

  23. مجمرضا هویدافرد می گوید

    از تاریخ اعلام شده ۹۴/۳/۵ تاکنون خیلی وقت گذاشتم ولی نتوانستم وارد سیستم ثبت اعتراض شوم یارانه ام دوماه هست قطع شده مرا راهنمایی کنید که حقم ضایع نشود به فرمانداری هم مراجعه کردم گفتند سیستم یارانه اشکال دارد جون خودشان هم نتوانستند وارد شوند

  24. کاظم حجازی می گوید

    من بازنشسته آموزش وپرورش هستم ماشین پسرمرا با وام اداره و قرض الحسنه با یک خودروی منطقه آزاد انزلی عوض کردم و چون پسرم زمان تحویل دانشگاه بود بنام خانمم سند زدم .من بنام خودم ماشین ندارم بررسی کنید ولی با این ماشین شدم پولدار وثروتمند!!!!!واعجبا لطفا بررسی و اصلاح بفرمایید ممنون

  25. صادق ایزدپناه می گوید

    من خارج از کشورم .امارات من کارگر عادی هستم .چرا یارانه من قطع شده

  26. عبدالمحسن ریئسی می گوید

    من یک فرد بیکارم یارانه دو نفر از بچه هایم حذف کردندی پسر ی دختر

  27. حسین می گوید

    سلام
    یارانه خانواده ما به تعداد ۴ نفر در اردیبهشت پرداخت شده، اما برای ماه خرداد واریز نشده و الان نمیدانم چکار کنم؟
    هر جا یر میزنم جوابی نمیدهند در سایت اعتراض هم مشخصات وارده را قبول نمیکند و می نویسد اشتباه است. به دارائی استان رفتم میگوید راه اعتراض ندارید. در حالیکه مستاجریم به کجا سر بزنیم و چرا سایت اعتراض کار نمیکند. بارها با سازمان هدفمندی تماس گرفته ام یا شماره ها مشغول اند یا جواب نمی دهند. چکار باید کرد؟

  28. امید کبیری می گوید

    سلام.در حدود یک سال هست یارانه خانومم حذف شده و فقط من یارانه میگیرم راهنمای میخواستم.

  29. مهدی جعفری می گوید

    اینجانب فرزند علیرضا جعفری با مدرک لیسانس بیکارم به دلیل اینکه پدرم خود را از دریافت یارانه حذف کرده و من چون زیر مجموعه ایشون بودم یارانه من حذف شده خواهش میکنم کمک کنین که یارانه خود را دریافت کنم متشکرم.

  30. نادر ايراني می گوید

    سلام روانبودکه یارانه ماقطع بشود بهتراست بعدازشناسایی درآمدخانواده هااین اقدام صورت می گرفت.

  31. علی اصغر بروجردی می گوید

    باعرض سلام من علی اصعر بروجردی فرزند ماشاا.. دارای دو فرزند هستم که هردو محصل بوده اما یارانه ای دریافت نمی کنند .من خودم کارگر نمایشگاه و مستاجر هستم لطفا به وضعیت یارانه ی بنده رسیدگی کنید با تشکر

  32. فاطمه هاشمی می گوید

    من و همشرم کارمند ساده و دارای فزندان محصل .یارانه مارا قطع کردند. .ضمن احترام به دولت .برای من جالب بود که با قطع یارانه فهمیدم که جز ثروتمندان هستیم .

  33. محمود رییسی می گوید

    با سلام من بازنشسته هستم و یارانه همسرم را قطع کرده اید .از ۵ ماه قبل تا کنون .

    لطفا رسیدگی کنید من بازنشسته ام نه میلیاردر …….

  34. فریدون هواسی می گوید

    من فرهنگی هستم از خرداد ماه یارانه ام قطع شده است میشه بفرمایید چطور ثروتمند شدم!!

  35. جهانگیر رنجبر می گوید

    من یکی از افراد کم درآمده جامعه جمهوری اسلامی ایران محسوب میشوم لطفا پیگیره این مسائل باشید متشکرم

  36. مهدی کرمی می گوید

    سلام بنده مستاجر هستم وماهی یک میلیون حقوق میگیرم وماشین هم ندارم متاهلم ویک فرزند دارم،از اردیبهشت پارسال تاحالا به علت اشتباه کافی نت یارانه ام قطع شده است،خواهشن رسیدگی کنید

  37. احمد ذاکری پور می گوید

    من یک فرد ۷۸ ساله ام که بیمه هم نیستم وحقوقی ندارم وبیکارم خودم وخانمم بیماریم وماهیانه کلی هزینه دارو میکنم از تیر ماه یارانه ام را بر چه ملاکی قظع کرده اید لظفا رسیدگی کنید متشکرم

  38. ولی الله عمادی می گوید

    سلام بنده کارگر هستم خارج از کشور گار میکنم البته به صورت کارگری خانواده ام مقیم ایران اند نه خونه دارم و نه هیچ ملکی ومستاجر هستیم لطفا در مورد بنده تجدید نظر کنید

  39. حمید رضا می گوید

    . … کارشون توهین به شعور خودشون هست با بی فکری و کوته فکری خودشون کشورو به اینجا رسوندن مگه یارانه ها مال دولت درامد نداشت چی شد که این دوره به فکر تامین کسری بودجه از جیب مردم افتادن وقتی جاها تو مملکت جابه جا بشه یه … به ظاهر فهمیده بر …… بشینن توقعی بیش از این نیست و من الله التوفیق س حمید رضا عابدی

  40. ایرج می گوید

    من یک کارمند قراردادی هستم با درامد ۱۳۰۰۰۰۰تومان نمی دانم به چه دلیل و با چه منطقی یارانه اینجانب را قطع کردند. …. مدیر کل در اداره ما یارانه اش قطع نشده مدیر عامل یارانه می گیرد ولی یارانه من که کارمند قراردادی هستم و دریافتی کمتر از من توی این اداره نیست یارانه ام قطع شده!!!!!!

  41. رضا می گوید

    سلام عرض ادب.خواستم بدونم که دلیل ۴ ساله من یارانه نگرفتم رو بدونم جز اشخاص ثروتمند نیستم و میخواهم علت قطع یارانه ام را بگیرم چون به اون یارانه نیازمند هستم و هیچ شخصی جواب قطعی به من نداده .دلیل

  42. رضا می گوید

    لطفا راهنمایی کنیم ثبت نام کنم

  43. غلامرضا عطایی می گوید

    بازنشسته آموزش وپرورش هستم یارانه ام قطع شده است !! چرا ؟!

  44. رستم نجف زاده می گوید

    با سلام اینجانب کارمند شهرداری زنجان و در آخز شهریور ۹۴باز نشسته میشوم یارانه خرداد و تیر ماه ۹۴ مرا قطع نموده اند ؟ ۱- منزل شخصی ندارم ؟ مستا جر هستم ؟ و ماهیانه مبلغ ۷۰۰ هزار تومان په مالک پرداخت می نمایم ؟ خود رو هم ندارم ؟ با توجه به بالا بودن هزینه های مترتبه زندگی عدالت نیست حقوق مسلم مرا قطع نمایند شایسته است مجددا” برقرار نمایند چون به وجه آن شدیدا” نیازمندم .

  45. اسماعیل شمسیان می گوید

    نظر به اینکه درآمد اینجانب به حد کفایت نیست لزا نسبت به قطع یارانه خود اعتراض دارم امید است تجدید نظر گردد متشکرم

  46. گلاخر شیروانی می گوید

    با سلام .اینجانب گلاخر شیروانی فرزند احمد شماره ملی ۲۵۷۰۸۳۵۳۲ معلول و ناشنوا و ۵۵سال سن دارم مجرد. و تحت سرپرستی برادرم غلام شیروانی شماره ملی ۲۴۳۱۵۵۹۵۲ میباشم .سال گذشته به دلیل اشتباه در ثبت نام در سامانه ثبت نشدم و جاماندم .و حدود یکسال و اندی است که یارانه نمیگیرم . و تاکنون هرچه پیگیری کردم به نتیجه نرسیدم لطفا رسیدگی کنید و تماس بگیرید شماره تماس …

  47. امیراحمدعلیمحمدی می گوید

    با سلام اینجانب از قشرزحمتکش راننده تاکسی می باشم.دوماه است یارانه ام قطع شده است.
    الله وکیلی دریافت یارانه برای من ضروری است.لطفا رسیدگی کنید با تشکر

  48. ابراهیم رحیم نژاد می گوید

    سلام بنده یک بازنشسته هستم مستاجر ودارای ۳جوان بیکار ودرآمد دیگری هم ندارم. هزینه زندگی دوتا خانواده را که دو قلم آن فقط شامل اجاره مسکن واقساطوام هست را هم باید از همین حقوق بازنشستگی تامین کنم. از مرداد ماه یارانه ام قطع شد. حداقل هزینه آب و برق را تامین میکرد. اکیدا” درخواست تجدید نظر دارم.

  49. حسین باقراصفهانی می گوید

    اینجانب از اردیبهشت یارانه ام قطع شده است . از طریق سایت ثبت نام کردم . تلفنی اعلام کردم و حضوری هم مراجعه کردم .تا به حال رسیدگی نشده . دو فرزند دارم . و کارگر هستم هیچ کمک خرجی هم ندارم و حتی بیمه ام را خودم پرداخت می کنم. به کد ملی ۰۰۵۲۶۹۱۸۱۰ . خواهشمندم رسیدگی شود

  50. صالح سلطانی دیشابی می گوید

    من ۱خانواده ی ۴نفری و بدون شغل و درامدی یارانه ام از مرداد ماه قطع شده است خواهشا پیگیری نمائید.لطفا!

    1. صالحی سلطانی دیشابی می گوید

      اینچانب دارای ۴سرعایله بیکار و بدون هیچ درامدی یک ماه است یارانیمان قطع شده است تغاضای برگشت یارانه ام را دارم و شدیدا معترضم رسیدگی نمایید

  51. علیرضا صادقی مهر می گوید

    با سلام
    تمام رسانه ها وسایت اعلام کرده اند که به فلان آدرس اینترنتی مراجهع کنید.اما هیچکدام
    از سایتها وتلفنها جوابگو نیستند.حضوری هم که ممکن نیست.
    لطفا شما بگ.ییدمن باز نشسته با حداقل درآمد جهت اعتراض
    به حذف یارانه کجا مراجعه کنم؟
    سپاسگزارم

  52. عبد الله ناصری پور می گوید

    با سلام یارانه این جانب در تیرماه قطع گردید باتوجه به این که بیکار می باشم ومستاجر می باشم خواهشمندم دستورات مقتضی مبننی برواریز وپرداخت یارانه صادر نماییدبا تشکر فراوان

  53. رستم نجف زاده می گوید

    با سلام یارانه خرداد و تیر ماه ۹۴ اینجانب قطع شده لازم بذکر است اینجانب نه ملک شخص ، آپارتمان و خانه دارم و نه وسیله شخصی ( ماشین ) کارمند دولت و در آستانه بازنشستگی به مبلغ یارانه احتیاج دارم شایسته است ضمن برقراری مجدد ایام معوقه را به اینجانب پرداخت نمایند . بگذریم که هزینه های خدمات هم همچنان بالاست ؟

  54. رستم نجف زاده می گوید

    با سلام معیار قطع یارانه دولت چیست ؟ اگر در کشور نوعی ممیزی صورت گرفته ، علی رغم آمار نفوس و مسکن و . . . سرانه کشور من چندین سال است مستاجر بوده و هم اکنون مستأجر و کارمند در آستانه بازنشستگی هستم گردآوردی اطلاعات شما به روز رسانی نیست ؟ اگر بود به خطا یارانه مرا قطع نمی کرد شایسته است قطع یارانه خرداد و تیر ماه ۹۴ بصورت معوقه و ماه جاری را برایم برقرار نمایند بعلت نیاز مبرم مورد استدعاست .

  55. مختار می گوید

    سلام اینجانب مختار خواجه حسنی بازنشسته با ۵ عایله یارانه ام قطع شده و شدیدا کمکی در مخارجم بوده اما مدتی است که قطع شده لطفا پیگیری شود

  56. غلامرضاپوتنیل می گوید

    سلام اینجانب غلامرضاپوتنیل بازنشسته اموزش ویرورش ومنزل استیجاری نسبت به قطع یارانه اعتراض دارم ضمنابیمارکبدی نیزهستم خواهشمنداست مرایاری فرمایید.

  57. جواد سلطانزاده می گوید

    متاسفانه هیچکدام از سایتها باز نمیشه که ما بدونیم برای چی حذف شدیم لطفا راهنمایی کنید البته اگر کسی هست که جواب بده

  58. مریم توانگر می گوید

    سلام در سری اول ثبت نام همسرم ثبت نام شد و من اشتباهی ثبت نام نکردم حالا نمی تونم ثبت نام کنم چگور می توانم یارانم بگیرم

  59. مهری شیرویه زاد می گوید

    اینجانب دارای دختر دانشجو و دم بخت ویک پسر بیکار هستم و ۱۳ سال از سوابق همسرم را تا مین اجتماعی نپذیرفته و مستمری بگیر هستم.لطفا رسیدگی کنید رایانه من را مجددا بر قرار کنند که به شدت به ان نیاز مندم.
    با تشکر

  60. هادی می گوید

    با گرفتن یارانه آینده فرزندانمان تضمین خواهد شد نه با نگرفتن، آقا یا خانم طراح این شعار، شما خودت نگیر ما میگیریم اگه نیاز نداشتیم میدیمش به نیازمند من کار خیر رو با دست خودم انجامش بدم چرا به شما بسپارم. ارادتمند رهبر معظم انقلاب هم هستم.

  61. بهروزنعمت اوغلی می گوید

    سلام اینجانب بهروز نعمت اوغلی معلم بازنشسنه با حقوق کم دارای دو دانشجوی دانشگاه آزاد که یارانه ام قطع شده درصورتیکه به این یارانه نیاز دارم مسولین محترم خواهشمند است هرچه زودتررسیدگی فرماییدباتشکر.

  62. اکبرحسین پور می گوید

    از اینکه یارانه یک بازنشسته ای که شش سر عایله ککلا تحصیلکرده اموزش عالی همگی بیکار سی سال به بالا که نه خانه وزن ندارند بخاطر نبودن منابع مالی وفقط یکی که پزشک عمومی که استخدام هم نشده وشب ها کشیک اینو وان شبها میکشد وربطی به زندگی ما ندارد یارانه مارا بابی رحمی تمام قطع می کنند

  63. علیجان جلیله وند می گوید

    با سلام اینجانب علیجان جلیله وند دارای سه فرزند دم بخت هستم در حالی که ۱۰ سال است از کار افتاده ام با یک مغازه اجاره ای که ماهانه یک میلیون تومن اجاره می دهم ایا این انصاف است که یارانه ما حذف شده است

  64. احمد جعفری نائینی می گوید

    بنام خدا – این بنده بازنشسته شهرداری تهران هستم و در شهرداری عضو هیئت علمی بوده ام و ۱۷ سال استاد پاره وقت دانشگاه آزاد اسلامی بوده ام و از خودم نه خانه و نه ماشین و نه چیز دیگری دارم چون صادقانه کار کرده ام و دعوتی حضرت امام خمینی (ر) می باشم لطفا” یارانه من را بدهید و کار هم بمن بدهید چون مقروضم . کد ملی ۰۹۳۹۲۵۵۰۵۷ حساب ۰۱۰۵۵۳۵۲۲۱۰۰۱

  65. محمدرضا اکبری می گوید

    بازنشسته هستم و دارای بیماری خاص ماهی۱۵۳۰۰۰۰وام مسکن بانک اقتصاد نوین فلکه دوم تهرانبارس میدهم ماشین ندارم بیش از یکماه اعتراض خود را ثبت کرده ام ولی نه جواب میدهند و نمیتوانم وارد سایت بشوم چکار کنم

    1. محمدرضا اکبری می گوید

      بیش از ۳ماه است که اعتراض خود را ثبت کرده ام وبا وجود اینکه میگویید ۱۵روزه جواب میدهید از طریق شماره تلفن همراه ولی جواب نداده ومرتب مینویسید اعلام میشود لطفا جواب دهید تا من بدانم کارم را که در ۳۰/۲/۹۲ بخاطر بیماری خاصم ازدست دادم را جای دیگر بی گیری کنم تا بتوانم مخارج سنگین بیماری را بدهم

    2. محمدرضا اکبری می گوید

      کدملی۲۵۲۹۵۷۶۲۰۳وشماره حساب۱۵۵۸۴۵۹۰۹۰هست لطفا بخاطر خدایا هر کسی را که می برستید جواب بدهید مینویسید توهین نکنید!!!!!!!!

      1. محمدرضا اکبری می گوید

        چه بگویم مردم ومن را سر کار گذاشتید لااقل جواب بدهید تا تکلیف خود را بدانم مینویسید فحش ندهید مطمین باشید در صورت بلا تکلیف بودن این کار را میکنم دلیل قطع یارانه ام بنویسید من به شما کاری نیست

      2. محمدرضا اکبری می گوید

        …… شما واین دولت انتظاری نیست چرا مردم را سرکار میگذارید میدانم جوابی نمیدهید چون جوابی ندارید که بدهید من نمیدانم چرا این سایت را گذاشته اید…. ها جواب بدهید

  66. مهدی گلیمی می گوید

    سلام من یک کارمند شرکت شخصی هستم که یارانه مهر ۹۴ قطع شده نه خانه دارم نه حقوق کافی علت را نمی دانم وبه این پول ل نیاز دارم علت قطع شدن آ ن چیست؟

  67. مهدی گلیمی می گوید

    من کارمندشرکت خصوصی هستم نه خانه دارم نه حقوق کافی یارانه مهر نو چهار من دیشب واریز نشد علتش را خواستم

  68. سید کاظم موسوی می گوید

    با سلام ( درموردقطع یارانه) من یک فرهنگی بازنشسته با مدرک فوق دیپلم سال ۱۳۸۲ باز نشسته همسر اینجانب هم خانه ماهانه ۵۰۰هزار تومان هم قسط دارم بیماری قند وفشار خون و۶۶ سال سن وهیچگونه ملک واملاکی ندارم حقوق ماهانه هم مشخص است با داشتن نوه و داماد ها شما بخذا قسم چطور زندگی کنم که۳۱سال خدمت به اینده سازان این وطن عزیز کردم این یارانه ای در یافت می کردم قطع کردند باز هم خدا را شاکرم لطفا” تجدید نظر فرما یید که این چند صباح عمر بیشتر آبروما ن نره وپیش زن وبچه ها شرمند بیشتر نباشم

  69. سليمي می گوید

    باسلام مسول محترم قطع یارانه روزی که دادن یارانه توسط دولت اقای احمدی نزاد تصویب شد اسمی از دارا وندار نبود وگفتند به هر ایرانی که نفس میکشه تعلق میگیره وحالا که قیمت همه چیز صد برابر شده یارانه من بیچاره که بین کلیه همکارانم کمتر مال منال وحقوق دارم قطع شده وهر کار میکنم اعتراضم را ثبت کنم نمیشه فقط بگید ایا ده بیست سی چل کردید یا قرعه ریختید من که حلالتان نمیکنم

  70. سليمي می گوید

    کد ملی اینجانب سلیمی۲۴۱۰۹۱۶۰۶۶ چرا یارانه من قطع شده

  71. رضا حاج آقایی می گوید

    باسلام،یارانه من اینماه واریز نگردیده،واین درحالی است که من کارمند ساده دولت هستم،باکلی وام وبدهی،معیار حذف یارانه ها چیست؟یارانه حق هر ایرانی است،کارگران وکارمندان خدوم،که از وضعیت معیشت خوبی هم برخوردار نیستند،جای خود دارد،لطفا رسیدگی بفرماییدکدملی۰۸۳۹۸۷۳۷۱۹

  72. رضا می گوید

    با سلام اگر یارانه حقه ، به کل ملت ایران مربوط می شود به (کوچک و بزرگ) و اگه حق نیست پس به هیچ کس تعلق نمی گیرد . این چه وضعیتی هست که برای همه درست کردن . همه را به جان هم انداختند . اون بیچاره هایی که پدر ندارن بچه کوچک دارن و… باید تو این مملکت بلرزند و غم قطع شدن یارانه را داشته باشه .

  73. غلامحسن دیلمقانی می گوید

    سلام.چرا یارانه نقدی اینجانب حذف شده است.من بازنشسته آموزش و پرورش هستم.همسرم مریض است.فرزندم بیکار است.

  74. علی می گوید

    چرا یارانه یک کارمند ساده باید قطع بشه اما یارانه روسا و آنهایی که حقوق بالایی دارند قطع نمیشود؟

  75. عبدالله رزاقی می گوید

    سلام بنده عبداله رزاقی کارمند بازنشسته که روز وحالشان بر همگان روشن وپرواضح است که حقوق بازنشستگان نسبت شاغلین اختلاف فاحش داشته ومتقابلا کسورات بمراتب بیشتر شده است اعم از قسط وام مسکن ،قسط وام ازدواج ،قسط بدهی بیمارستانی که معمولا برای بازنشتگان اینگونه بدهیها افزایش میابد حال چرا بدون پرداختن به این واقعیات اشکار که فقط تعدادی از آن موارد ذکرشد اقدام به قطع کردن یارانه ما میکنند حتما بایستی ناله ها تبدیل به فریاد شود یارانه بنده از مهر ماه قطع شده است کدملی ۰۰۵۰۱۷۷۰۸۷

  76. عبدالله رزاقی می گوید

    باسلام و ارادت ،بنده کارمند بازنشسته که هیچگونه درآمدی بجز همان حقوق بازنشستگی که برهمگان روشن است چه حدود میباشد هستم که معمولا کسورات این قشر دربالاترین حد خود است حال همین یارانه که بنظر ناچیز است جای قبض آب وبرق ومقداری از تلفن بنده را پر میکند حال سوال اینجاست که چرا بدون دقت به موضوعات به این واضحی اقدام به قطع یارانه ما کنند آیا حتما باید ناله ها تبدیل به فریاد وبرنامه های پس از آن شود یارانه بنده از مهر ماه قطع شده است کدملی ۰۰۵۰۱۷۷۰۸۷

  77. عبدالله گایینی می گوید

    با سلام
    احتراما اینجانب عبدالله گایینی فرزند شهید بزرگوار صفر گآیینی باستحضار میرساند در منزل جوان بیکار دارم و یارانه ام از مهر ماه ۹۴ واریز نشده که خواهشمند است دستور فرمایید یارانه اینجانب واریز گردد و حقوق کارمندی جوابگوی زندگی ام نیست

  78. عبدالله گایینی می گوید

    عبدالله گآیینی فرزند شهید صفر گایینی شماره شناسنامه ۷۵۱۲ صادره قم کد ملی@۰۳۸۱۵۴۴۴۶۱

  79. علیرضا پاکنیا می گوید

    یارانه این ماه من بی هیچ دلیلی قطع شده علت چیست

  80. سیدمحمد معصومی می گوید

    باسلام اینجانب کارگر ساختمان می باشم که از اردیبهشت سال ۹۳ ثبت نام مرحله دوم که توسط کافی نت اشتباه گردید یارانه نقدی وی قطع شده وتاکنون هیچ جوابی از ان سازمان دریافت نکرده ام لطفا پیگیری نمایید با تشکر از شما

  81. جواد منصوری می گوید

    باسلام من دو عدد ماشین به نام منبود که فروختم ولی سند نزدم در صورتی که هنوز مستاجر هستم و یارانه ام قطع شده

  82. بتول مرادی می گوید

    من فقط یک خانه ۸۰ متری دارم که در حال حاضر در ان سکونت دارم و هیچ حقوقی هم ندارم و فرزندانم در ماه ۲۰۰ هزار تومان به من خرجی میدهند
    چرا یارانه من باید قطع شود؟؟؟

  83. مجید می گوید

    سلام.من فرهنگی ودارای۲۷سال سابقه کارمیباشم چندین سال است ازهمسرم که پزشک میباشدجداشدیم حدوددوسلل است دچارمشکلات عدیده مالی شدم ودرسامانه بانک مرکزی دارای چندین میلیون تومان چک برگشتی ووام معوق دارم.متاسفانه قطع یارانه نقدی ازشهریورماه مشکلات مرا افزایش داده .سرپرستی کودکی۷ساله ودختری دانشجونیز بامناست.لطفا دربرسی سوابق موثق مردم رعایت دقت وانصاف موردتوجهه واقع شود.سپاس

  84. ناصر می گوید

    با سلام
    بنده نسبت به عدم دریافت یارانه خویش اعتراض دارم و تقاضا دارم که یارانه نقدی خویش را پرداخت کنید…
    لطفا سریع تر پاسخگو باشید ….
    با تشکر
    پاسخ من را به ایمیل من ارسال کنید…
    متشکرم

  85. امین عمرائی می گوید

    سلام
    اینجانب از مرداد ماه سال ۹۴ تا کنون یارانه دریافت نکرده ام لطفا رسیدگی فرمائید .

  86. مسلم می گوید

    اینجانی مسلم شورچه هیچگونه درآمدی ندارم و یارانه ام قطع شده است و یک خانه دارم له به بانک بدهکار میباشم لطفا رسیدگی نمایید

    1. مسلم می گوید

      اینجانب هیج جا شاغل نیستم در حال حاضر منبع درآمدم یک ماشین پراید میباشد چرا یارانه من قطع شده است اعتراض هم در شهریورماه ثبت کرده ام اما جوابی نگرفته ام چرا رسیدگی نمیکنید؟

  87. ناصرمدنی می گوید

    من بازنشسته فرهنگی با۷۲ سال سن شغلی دیگرندارم باسه سرعایله چگونه زندگی کنم بااین گرانی بعدازسی سال خدمت فقط یک ماشین پراید ویک خانه کلنگی دارم چگونه حساب گردید که شدم جزپردرآمده ها ویارانه مراقطع کردید شماره ملی ۱۲۶۱۴۷۵۷۹۸شماره مبایل…..

  88. احمد جعفری نائینی می گوید

    من همسرم ۳ عمل جراحی باید انجام دهد که اولی را انجام داده است.
    من خودم عمل جراحی معده را دارم و قرص اعصاب و قندو تیبروئیدوچربی و اسویکسو ویتامین D , D12 , YDVI غیره باید روزانه مصرف کنم .نظر به اینکه پول قرصها را اکثر اوقات ندارم که بدهم و خرج زندگیب ام را هم ندارم که بدهم لذا از خیرین تقاضا دارم بمن کمک کنند . خداوند متعال اجر آنها را میدهد و به بهشت می روند .شماره حساب بانک ملی ایران ۰۱۰۵۵۳۵۲۲۱۰۰۱

  89. علی فلاح رضائی می گوید

    با سلام بنده درجه دار بازنشسته نیروی زمینی ارتش هستم و دارای ۴۸ ماه مدت منطقه با شماره ایثارگری با کد رهگیری۳۲۲۰۵۶۲۴۶۸۳۶ میباشم و از مرداد ماه یارانه نقدی حقیر قطع شده و در حالی که با حقوق اندکی که میگیرم واقعا قطع یارانه ظلم در حق بنده میباشد خواهشمندم رسیدگی نمائید

  90. علیرضا می گوید

    با سلام بنده کارگر نظافتی یک پاساژ هستم که حقوق قانون کار هم به من نمیدن با چهار تا فرزندیارانه منو برای چی قطع کردن اعتراض کردم جواب ندادن .آیا من جزو ثروتمندان هستم؟قطع یارانه ظلم در حق من وبچه هام است لطفا رسیدگی فرمایید

  91. مهرداد خاکسار می گوید

    سلام و خسته نباشید من دندانساز هستم و دو دختر مد رسه ای دارم خانمم خانه دار است و مستاجر هستیم هم اجاره خونه وهم اجاره محل کار می دهیم وضع کارم هم خراب است از شما خواهش می کنم به یارانه من رسیدگی کرده و ان را پرداخت کنید چند ماهی است قطع شده و برای ما خیلی لازم است ممنون از لطفتون

  92. مهرداد خاکسار می گوید

    سلام خسته نباشید من دندانساز هستم و خانمم خانه دار است دو دختر مدرسه ای دارم و مستاجر می باشم ومحل کارم هم استیجاری است درامدم پایین است و کفاف زندگیم را نمی دهد چند ماهی است که یارانه ام قطع شده است لطفا هر چه سریعتر رسیدگی نمایید خیلی ممنون می شوم و منتظر جواب هستم

  93. سمیه داودی می گوید

    سلام من راننده تاکسی هستم چرا یارانه من قطع شده و یارانه کسانی که باید قطع بشه نشده خب من چقدر بدبختی باید بکشم که حالا یارانه قطع بشه

  94. سید محمد حسین میرزاغفور می گوید

    خود و همسرم بازنشسته هستیم وروی هم بالغ بر دو میلیون وسیصدپنجاه هزار تومان دریافت میکنیم وباتوجه به قسط موسسه ثامن که ماهیانه پانصدوپنجاه هزارتومان هست یارانه مارانیز قطع شده است حالاکه دوفرزند دانشجو وقسط اینچنین داریم ایا ماهم باید یارانه نداشته باشیم

  95. میلد می گوید

    سلام اگه واسه …. پول کم اوردید نمیشه یارانه مردم بدبخت حذف کنید خدای هم اون بالاهست چوب خدا صدا نداره

  96. مسعودرضا عسگربندلو می گوید

    باسلام: یارانه ماههای (خرداد و تیر) اینجانب را چرا واریز نمیکنند. باعرض تشکر

  97. ناشناس می گوید

    باسلام،یارانه من اینماه واریز نگردیده،واین درحالی است که من کارمند ساده دولت هستم،باکلی وام وبدهی،معیار حذف یارانه ها چیست؟یارانه حق هر ایرانی است،کارگران وکارمندان خدوم،که از وضعیت معیشت خوبی هم برخوردار نیستند،جای خود دارد،لطفا رسیدگی بفرماییدکدملی۰۰۷۲۶۵۸۰۷۱

  98. غلامرضا احمدي می گوید

    با سلام.
    بنده بازنشسته اموزش و پرورش هستم،معلم بودم، بعد از بازنشستگی متاسفانه چند سالی اشتباه کردم و رفتم شرکت چای احمد کار کردم و به دلایلی امدم بیرون اکنون با توجه به اینکه از این شرکت هیچ نصیب ما نشد به اشتباه اموال این شرکت هم چطوری نمیدانم بنام من ثبت شده وشدم صاحب سرمایه و درآمد ویارانه من از فروردین ماه قطع شد. به همه جا رفتم واعتراض کردم وقرار حتی تحقیقات میدانی بشود که نشد ونشد .
    بنده به کلیه دست اندر کاران یارانه معترض وبی اعتمادم چرا که حرف میزنند وعمل نمیکنند.امید وارم یارانه های معوقه من باز گردانده شود .

    1. مساعد قاسمی می گوید

      باسلام وخسته نباشید اینجانب مساعد قاسمی کارمند ویک میلیون دویست هزارتومان قسط میدهم یارانه اینجانب قطع شده خواهشمند است پیگیری کنید

  99. رضا آدمی می گوید

    یارانه ی من هم قطع شده نمیدونم روی چه معیاری قطع کردم نه ماکی دارم یه مغازه ی اجاره ی و منزل اجاره ی دارم کلی هم قسط عقب افتاده دارم از بانک استعلام کنید چندین بار هم اختار برام اومده فعلا نمیدونم پول آب و برق رو چکار کنم اینه عدالت…لطفا رسیدگی کنید.. اعتراضم زدم جواب نیومده …مممنون

  100. صبا می گوید

    باسلام من شماره موبایل رو اشتباه وارد کردم هنگام ثبت اعتراض به حذف یارانه لطقا راهنمایی کنید