ثبت اعتراض حذف شدگان یارانه نقدی / yaraneh10.ir

332

نحوه ثبت اعتراض خانوارهای حذف شده از یارانه اعلام شد .

به گزارش تسنیم، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه ای در خصوص نحوه ثبت اعتراض حذف شدگان از یارانه نقدی اعلام کرد آن دسته از خانوارهایی که یارانه آنها در تیرماه سال جاری حذف گردیده است در صورت تمایل به ثبت اعتراض خود از روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۵ صرفا” به سامانه زیر مراجعه فرمایند.

سامانه ثبت اعتراض حذف شدگان یارانه نقدی

وزارت کار در اطلاعیه ای خطاب به حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی اعلام کرد: با توجه به ضرورت به روز رسانی اطلاعات در سامانه، به اطلاع می رساند که خانوارهایی که یارانه آنها از ماه های گذشته قطع شده از روز یکشنبه مورخ ۹۴.۶.۱ و خانوارهایی که یارانه آنها از مردادماه قطع شده، از روز چهارشنبه مورخ ۹۴.۶.۶ به سامانه ثبت اعتراض مراجعه کنند.براساس اعلام وزیر کار، یارانه حدود ۲ میلیون ایرانی تا پایان مردادماه قطع شده است. ربیعی همچنین گفته است که براساس معیارها و شاخص‌های موجود یارانه نقدی کارگران و بازنشستگان حذف نمی شود، این در حالی است که پیگیری‌های خبرنگار مهر حاکی از آن است که یارانه برخی از بازنشستگان که حقوق ماهیانه آنها به یک میلیون تومان می رسد، حذف شده است.

این در حالی است که احمد میدری معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز یارانه‌های آن دسته از سرپرستان خانواری خبر داده که اعتراض آنها به حذف یارانه مورد قبول واقع شده است.

پیش از این، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، تعداد یارانه بگیران را بیش از ۷۶ میلیون نفر اعلام کرده بود.

در عین حال علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی گفته است: روز واریز یارانه نقدی برای ما «مصیب عظما» است، زیرا با این شرایط درآمدی باید پرداخت‌های نقدی یارانه ها را انجام دهیم و این از مشکلات جدی ما در این دولت بوده و هست.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به روند رسیدگی به اعتراضات دریافت‌کنندگان یارانه نقدی، گفت: کسانی که یارانه آنها در ماه گذشته حذف شده است این ماه یارانه خود را مجدداً دریافت خواهند کرد و کسانی که از مرداد ماه یارانه آنها حذف شود می‌توانند برای ثبت اعتراضات خود در هفته آینده به سامانه yaraneh10.ir مراجعه کنند.

احمد میدری در حاشیه برگزاری نشست تخصصی نقد و بررسی احکام و قوانین سالمندان در برنامه ششم توسعه کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت لایحه حمایت از حقوق معلولان، اظهار داشت: این لایحه چندی پیش در دولت تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.وی تصریح کرد: پس از ارسال لایحه اشاره شده، نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های مختلف بررسی‌های لازم را بر روی این لایحه انجام و در نهایت تصویب خواهند کرد.میدری در ادامه در پاسخ به این پرسش که روند حذف یارانه‌ها در حال حاضر به چه شکلی است، بیان داشت: کسانی که یارانه آنها حذف شده و اعتراض نمودند می‌توانند تا روز چهارشنبه جاری به سامانه www.yaraneh۱۰.ir مراجعه کنند و پاسخ خود را دریافت کنند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: مراجعه‌ کنندگان به سامانه www.yaraneh۱۰.ir می‌توانند علت حذف خود را نیز مشاهده کنند.

میدری تأکید کرد: پس از ثبت اعتراضات از سوی خانواده‌ها یا یارانه‌ها آنها عودت داده شده و یا حذف شده‌اند که اگر به آنها عودت داده شده باشد یارانه مرداد آنها پس از پرداخت یارانه شهریور ماه پرداخت و یارانه شهریور طبق روال پرداخت خواهد شد.

وی تأکید کرد: کسانی که یارانه آنها از امشب حذف می‌شود می‌توانند از سه‌شنبه هفته آینده به سامانه yarane۱۰.ir مراجعه و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که میزان اعتراضات در ماه‌های گذشته تا چه اندازه‌ای بوده است، گفت: میزان اعتراضات در حد کمی بوده و در ماه‌های مختلف میزان عودت‌شدگان متفاوت بوده است.

میدری گفت: تا به امروز پیگیری اعتراضات و عودت یارانه به خانواده‌ها با تأخیر انجام می‌شده است چرا که ما اعتقاد داریم که برای این کار نباید سرعت را فدای دقت کنیم اما پس از این قطعاً با سرعت بیشتری به کار خود ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه در خصوص یارانه افراد شاغل در خارج از کشور، گفت: درصد قابل توجهی از ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز به حذف یارانه خود معترض بوده‌اند اما در قانون مصوب شده ایرانیان مقیم خارج از کشور که در سایر کشورها کارگری می‌کنند می‌توانند یارانه دریافت کنند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: این افراد نیز می‌توانند سامانه www.yaraneh۱۰.ir مراجعه و نسبت به دریافت کارت اشتغال در خارج از کشور اقدام کنند که در این صورت نه تنها یارانه کارگران در خارج از کشور حذف نخواهد شد بلکه از برخی از معافیت‌ها نیز استفاده خواهند کرد.

با شروع حذف یارانه نقدی پردرآمدها و اعتراض افرادی که خود را محقق این حذف ندانستند، از فردا ۵ خرداد ماه فرصتی یک ماهه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت تا شکایات خود را اعلام کنند.
به دنبال حذف یارانه پردرآمدها و اعتراض برخی از خانوارها به این موضوع اخیرا ربیعی-وزیر کار و رفاه اجتماعی- اعلام کرد که از روز پنجم خرداد یعنیفردا(سه شنبه) سامانه yaraneh10.ir آماده ثبت شکایات مردم در این رابطه خواهد بود.
ربیعی با اعلام اینکه برای حذف یارانه ثروتمندان در چند ماه گذشته مطالعات دقیق کارشناسی انجام شده تا در فرایند حذف اقشار غیرنیازمند کم ترین خطا و اشتباه رخ دهد گفت که بروز خطا و اشتباه در این مسیر اجتناب ناپذیر است؛ از این رو متواضعانه از مردم درخواست دارم اشتباهات احتمالی در هنگام اجرای طرح را با سعه صدر تحمل کنند و مطمئن باشند که تمهیدات لازم برای رسیدگی به شکایات در نظر گرفته شده است.
آنطور که وزیر کار و رفاه اجتماعی قول داده به شکایات و اعتراضات ثبت شده نسبت به حذف یارانه نقدی حداکثر ۱۵ روزه رسیدگی خواهد شد.
لیست ۷۶ میلیونی و حواشی غربالگری
اما همانطور که از پیش هم قابل پیش بینی بود شروع غربالگری لیست ۷۶ میلیونی یارانه بگیران که به وضوح مشخص است تمامی آنها نیازمند دریافت یارانه ۴۵ هزار تومانی در ماه نبوده و حذف آن خللی در زندگیشان ایجاد نمی کند، گاها با حواشی و در مواردی نارضایتی همراه شد.
در حالی که طبق تبصره (۲۰) قانون بودجه سال۱۳۹۴ و حتی سال گذشته، دولت موظف به حذف یارانه نقدی افراد پردرآمد است این موضوع با وجود تمامی الزاماتی که به همراه داشته و با تمام کارهای کارشناسی که در این رابطه انجام شد هنوز به طور کامل به مرحله اجرایی نرسیده و آنطور که رسما اعلام شده است دولت از اواخر سال گذشته نسبت به حذف یارانه پردرآمدها اقدام کرده و تاکنون در این چند ماه توانسته در حد تعدادی بیش از ۲۰۰ هزار نفر را از بین جمعیت چند ده میلیونی حذف کند. تعدادی که فعلا هم در مقابل ۳۵۰۰ میلیارد تومانی که دولت در هر ماه برای پرداخت یارانه نقدی هزینه می کند قابل ملاجظه نیست و باید به اذعان خود دولتی ها تا پایان امسال حدود شش میلیون نفر از جرگه یارانه بگیران خارج شوند تا کسری ناشی از پرداخت نقدی تا حدی جبران شود.
در حال حاضر بودجه امسال دست دولت را تنها تا ۳۹ هزار میلیارد تومان برای پرداخت نقدی باز گذاشته است که البته این رقم حداقل ۶۰۰۰ میلیار تومان نسبت به منابع قابل دسترس کسری خواهد داشت.بر این اساس با وجود تمامی شرایطی که دولت در آن قرار گرفته و طبق قانون ، تاکید نمایندگان و کارشناسان اقتصاد ملزم به حذف یارانه بگیران پردرآمد است، واقعیت ها و واکنش ها چندان با این موضوع همراهی نمی کند. به گونه ای که بعد از واریز نشدن یک تا دو ماه از یارانه نقدی برخی از خانوارهای خارج شده از لیست سازمان هدفمندی یارانه ها دلایل را برای عدم دریافت یارانه کافی ندیده و نسبت به حق دریافت آن مدعی شدند در عین حال که نباید فراموش کرد در بین حذفشدگانافرادی قرار دارند که از شرایط مادی خاصی هم بر خوردار نبوده ولی به هر حال مدتی است یارانه ای دریافت نکرده اند.
چندی پیش بود که برخی رسانه ها مدعی شدند دولت نسبت به حذف چند گروه درآمدی از جمله پزشکان، صرافان ، وکلا و … اقدام کرده و در عین حال ملاک هایی نظیر خرید ماشینهای لوکس و یا سفرهای خارجی برای حذف یارانه بگیران در نظر گرفته است. هر چند که این ادعا که گاها با سند نیز مطرح شد از سوی دولتی ها مورد تایید قرار نگرفت ولی برخی حذف شدگان از یارانه نقدی افرادی هستند که دقیقا چنین شرایطی دارند.
در نمونه ای یکی از حذف شدگان که کارمند یک سازمان خدماتی بوده و از حقوق دریافتی عادی کارمندان برخوردار است عنوان می کند که یارانه نقدی وی قطع شده است؛ بررسی موضوع نشان داد عاملی که می تواند در حذف وی مورد توجه باشد تعداد سفرهای خارجی است که در یکی دو سال گذشته انجام داده است، اما با این تفاوت که این سفرها به هیچ عنوان تفریحی نبوده و جزئی از ماموریت کاری وی بوده و روشن است که این موضوع نمی تواند ملاک دقیقی برای حذف یارانه چنین افرادی باشد چرا که تاثیر چندانی در قدرت مالی آنها نخواهد داشت.
بنابراین مواردی این چنینی که افراد در سطح بالای درآمدی نبوده ولی به هر دلیلی حذف شده اند در بین حذف شدگان وجود دارند که البته این موضوع می تواند ناشی از همان خطای احتمالی اعلامی وزیر کار باشد و می توانند اعتراض خود را نسبت به مساله پیش آمده اعلام تا مورد بررسی قرار گیرد.
اما به هر حال مهمتر آن است که حتی در بین حذف شدگان اگر گروههایی وجود دارند که با وجود گله مندی نیازی به دریافت یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نداشته و یا این رقم اثری در زندگی آنها ندارد مناسب آن است که در شرایط موجود و کسری هایی که بودجه کشور را تهدید می کند از دریافت این رقم انصراف داده و تابع قانون باشند.
این در حالی است که منابع کاهش یافته بعد از اینکه با کسری منابع هدفمندی یارانه ها سر به سر شود در بخش های دیگری مانند بهداشت و درمان و تولید سرمایه گذاری خواهد شد. بخش های ویژه ای که در طول بیش از چهار سال اجرای قانون هدفمندی یارانه ها سهمی دریافت نکرده و رونقی نیافتند.ضمن اینکه با صرفه جویی اندکی که در سال گذشته در فاز دوم هدفمندی یارانه ها شکل گرفت اقدامات مثبتی در بخش های درمانی انجام و هزینه های این حوزه به طور قابل توجهی کاهش یافت.
بر این اساس اگر حذف یارانه بگیران با کمترین خطایی از سوی دولت انجام شده و افراد پردآمد حذف شده موضوع را بپذیرند و از سویی دیگر دریافت کنندگان بی نیاز هم از دریافت انصراف دهند بی تردید کمک بزرگی به تامین منابع اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و هزینه هدفمند منابع آن خواهند کرد. در عین حال که طبق وعده وزیر کار و رفاه اجتماعی با صرفه جویی های انجام شده نه تنها یارانه افراد کم درآمد کم نمی شود بلکه افزایش هم می یابد و سبد غذایی آنها تقویت خواهد شد.

اطلاعات تماس سازمان هدفمندی یارانه ها

تهران-خیابان فلسطین شمالی- پائین تر از تقاطع زرتشت –  نبش کوچه دانشکیان – پلاک ۴۸۵ – کد پستی(۱۴۱۵۸۴۴۹۳۳)

۰۲۱۸۸۸۰۴۵۳۷ تلفن

۰۲۱-۸۸۸۰۴۲۹۰ فکس

شماره های تماس

۸۸۸۰۵۳۴۸

۸۸۸۰۵۷۰۴

۸۸۹۰۲۲۵۳

۸۸۹۰۲۲۵۴

———————————

پرسش و پاسخ

 

* سرپرستان خانواری که در حال حاضر یارانه نقدی را دریافت مینمایند و متقاضی ثبت وقایع حیاتی(ازدواج,طلاق,فوت و….)  در خانوار خود میباشند,میبایست به همراه مدارک هویتی (شناسنامه,کارت ملی و …)و مستندات لازم به دفاتر پلیس+۱۰مراجعه نمایند.

 

 *  خانوارهائی که در حال حاضر یارانه نقدی دریافت مینمایند و متقاضی تغییر سرپرست خانوار(به دلایل محجوریت,مجنون شدن سرپرست خانوار,اعتیاد سرپرست خانوار و …) میباشند,لازم است به همراه مدرک هویتی و مستندات لازم به فرمانداریهای محل سکونت مراجعه نمایند.

واجدین دریافت یارانه های نقدی

 

با عنایت به تکلیف مصرح در بند “و” تبصره ۲۱ قانون بودجه سال ۹۳ کل کشور ,یارانه نقدی صرفا میبایست به خانوارهای نیازمند پرداخت شود.از این رو با اعلان عمومی و گسترده توسط سازمان متبوع,روزهای ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری جهت مراجعه کلیه سرپرستان خانوار متقاضی نیازمند دریافت یارانه نقدی,به سامانه رفاهی به منظور انجام ثبت نام مجدد در نظر گرفته شده.لذا طبق قانون,سازمان هدفمند سازی یارانه ها پس از پایان مهلت مقرر ثبت نام,موظف به پرداخت یارانه نقدی به سرپرستان خانواری است که نیازمندی و تقاضای خود را با ورود اطلاعات خانوار,طی روزهای ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه

________________________________________

 

بد سرپرست بودن:

طبق دستورالعمل ماده ۹ آیین نامه اجرائی ماده ۷ قانون هدفمند کردن یارانه ها در صورت اعتیاد سرپرست خانوار به مواد مخدر, محجور بودن, زندانی بودن, فوت یا مفقود یا مجنون شدن , عدم حضور سرپرست در محل زندگی (زندگی در خارج کشور) و عدم صلاحیت سرپرست خانوار, چنانچه خانوار مزبور در بازه زمانی ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری در طرح ثبت نام مجدد در سامانه رفاهی شرکت نموده باشند, متقاضی  واجد شرایط میتواند جهت تغییر سرپرست خانوار فعلی با ارائه مدارک هویتی و سایر مستندات لازم به فرمانداری محل سکونت خود مراجعه نمایند

________________________________________

 حضانت, کفالت, قیومیت:

  در صورتی که رای دادگاه مبنی بر حضانت, کفالت و قیومیت در مورد فرد یا افرادی صادر شده باشد , تنها در صورت ثبت نام این فرد یا افراد و نیزسرپرست فرد عهده دار حضانت,کفالت,قیومیت در طرح ثبت نام فروردین  ماه سال جاری, در سامانه رفاهی میتوانند در خانوار جدید مشمول دریافت یارانه نقدی قرار گیرند, و برای این منظور میبایست به همراه رای دادگاه مبنی بر حضانت ,کفالت,قیمومیت ,مدارک هویتی و سایر مستندات لازم  فرد یا افراد مورد نظر به فرماندار محل سکونت خود مراجعه نمایند.

________________________________________

 فوت:

در صورتی که سرپرست قبلی خانوار در بازه زمانی ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری در طرح ثبت نام مجدد در سامانه  رفاهی به منظور اعلام تقاضا و نیازمندی برای دریافت یارانه نقدی شرکت نموده باشد هنگام فوت این سرپرست ,بزرگترین فرد خانوار که به سن  قانونی رسیده باشد میتواند با مدارک هویتی و خود و کلیه اعضاء خانوار که در زیر مجموعه سرپرست قبلی در بازه زمانی فوق الذکر ثبت نام شده اند به همراه مدارک هویتی و سایر مستندات لازم از جمله گواهی فوت متوفی جهت تعیین سرپرست جدید و طی سایر مراحل به یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند.

  ________________________________________

ازدواج:

در صورتی که والدین هر یک از زوجین در بازه زمانی ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری در طرح ثبت نام مجدد در سامانه رفاهی به منظور اعلام تقاضا و نیازمندی برای دریافت یارانه نقدی شرکت نموده باشند و در همان زمان زوج و زوجه در زیر مجموعه خانوار والدین خود نیز قرار داشته باشند,زوجین میتوانند با به همراه داشتن مدارک هویتی و مستندات لازم از جمله سند ازدواج به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و سایر مراحل جداسازی از خانوار اصلی و تشکیل خانوار جدید را طی نمایند.

  ________________________________________

طلاق:

در صورتی که زوجین در بازه زمانی ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری در طرح ثبت نام مجدد در سامانه رفاهی

 

 

به منظور اعلام تقاضا و نیازمندی برای دریافت یارانه نقدی شرکت نموده باشند و در همان زمان زوج یا زوجه در زیر مجموعه ثبت نام شده باشند, در صورت وقوع طلاق میتوانند با ارائه مدارک هویتی و سایر مستندات لازم از جمله سند طلاق جهت جدا سازی خانوار و تشکیل خانوار جدید به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 332 )
  1. علی جاوید می گوید

    باسلام من کارگر ساختمانیم سه ماهه یارانه منوقطع کردن پنج ماهه بیکاریم ماقبلا ساکن زنجان بودیم وضعیت نبود کار برگشتیم به شهر خودمان سراب از آون طرف بیمه مترو قطع کردن آزمون طرف هم یارانه ماوقع کردن نمیتوانم چه کار کنیم به کی بگیرم متکلمان.؟

    1. امید می گوید

      سلام یارانه من سه ماه قطع شده الان به مشکل خوردم واقعا درامدی ندارم کاسبی ام خراب شده درست است که وام زیاد گرفته ام ولی دیگر توان پرداخت حتی یه قسط را هم ندارم به خدا قسم من با داشتن ۲بچه و همسر باید کاسه گدایی دستم بگیرم لطفا کمک کنید

  2. علی جاوید می گوید

    باسلام من کارگر ساختمانیم نمیدوانم چرا یارانه منو قطع کردن ۵ماه بیکاریم نمی دانم باید چهاردهم شما رسیده گی کنید خواهشا

  3. محمدافتخاری می گوید

    اینجانب دارای ۴فرزند دختر و یک فرزند پسر ۹ساله که یک گارگر ساده میباشم و به مدت یک سال بیکار بوده به علت عدم دریافت یارانه اعتراض خود را باید چگونه به گوش مسئولین برسانم…

  4. احسان می گوید

    با سلام رو چه حسابی یارانه ما قطع شده با حقوق ناچیز لطفا رسیدگی کنید.

  5. فرشته می گوید

    باسلام من یه خانم سرپرست خانواده هستم. با دو فرزند پسر ۱۵ ساله و دختر ۱۳ ساله که کارگر ساده یک کارخانه هستم با حقوق ناچیز کارگری . مشکل اجاره خانه و خرج خانه دارم . لطفا خواهشمندم نسبت به قطع شدن یارانه اینجانب رسیدگی کنید. با تشکر

  6. علی می گوید

    باسلام.من یارانه پدرم قطع شده .اعتراض هم زدم ولی جواب ندادن.ایشون یه کارگر بازنشسته هستند و از کار افتاده و حساب بانکی تپلی هم ندارند لطفا رسیدگی کنید.واقعا این نیست رسم عدالت .پولدارها بگیرند و نیازمندان نگیرند

  7. محمدعلی محمدی می گوید

    سلام اینجانب محمدعلی محمدی کارمند بازنشسته آموزش وپرورش ( نهضت سواد آموزی ) هستم یارانه ام قطع شده است !! چرا ؟!نمی دانم . توضیح اینکه بعد از بازنشستگی چندماهی در یک شرکت فنی مهندسی کار های اداری و حسابداری و …. می کردم !!! خیلی خنده دار ( گریه آور ) است!!!!! یارانه صاحب شرکت که یک مهندس پولدار و با شخصیتی است قطع نشده ولی من که یک بازنشسته بوده و با مشکلات عدیده ای از جمله مریضی / خرج و مخارج فرزند دانشجو و قسطهای متعدد به همراه دفترچه های رنگارنگ و …در زندگی روبرو هستم ، یارانه من از مرداد ماه قطع شده است . با لحن مزاح به من می گفتند حاج آقا پول نفت را ما می گیریم یا شما ؟!! یا انقلاب را شما کردید و جبهه شما رفتید ، پول نفت را ما می گیریم !!! اشکال ندارد حالا این هم یک تدبیر و کلید است !!!فقط بگویند ملاک قطع یارانه چیست ؟با تشکر ۰۹۱۴۴۴۶۴۷۳

  8. از ارومیه می گوید

    اینجانب با کد ملی ۶۴۰۹۴۵۷۶۱۸ بازنشسته هستم و یارانه ام از مردادماه قطع شده است . ایکاش عضوی از بدنم قطع می شد ولی یارانه ام قطع نمی شد، چونکه به اندازه مبلغ یارانه پول برق و آب و گاز . … می دهم و قسط یکی از وامهای ۵گانه ام مدت ۶ ماه است که به عقب اقتاده است . خدا به دادمان برسد عید هم داره میاد . چندین بار هم اعتراض کردم ، نامه نوشتم ولی خبری نشد که نشد . لااقل علّت را بگویند بهتر است . والله آدمهای بسیار پولدار که به یارانه هم اصلاً احتیاجی ندارد ولی یارا نه دارند می گیرند . من نمی گویم که یارانه آنها قطع شود نه خیر ، بلکه می گویم چرا یارانه بازنشسته بدبخت قطع شده است ؟ آخه چرا و چرا و چرا … با تشکر فراوان

  9. مقیمی می گوید

    اینجانب با کد ملی ۲۹۰۹۰۳۷۲۹۰ کارگر ،دارای دفترچه تامین اجتماعی، باحقوق بخور و نمیر به امید کلید طلایی اقای روحانی به ایشان رای دادیم و گفتیم یارانه چهل و پنج هزار تومانی احمدی نژاد را صد و چهل و پنج هزار تومان میکند ولی شگفتا و واقعا” هم شگفتا آنرا نیز ازدست کارگر مستضعف … . ولله که روا نیست لطف کن یارانه خانواده مرا برگردان.باور کن دوستت داریم.

  10. سيد محمود سيد فشخامي می گوید

    سلام عرض میکنم
    خدا…. شما رو که یارانه منو قطع کردین
    من مریض سرطانی دارم و در شرایط دردناکی به سر میبرم.
    کد ملی ۰۳۲۱۶۷۴۱۶۲
    من تو زندگی حتی موتور هم ندارم بی کارم اخه چطور یارانه منو قطع کردین نا مسلمانا
    خواهشا رسیدگی کنید و یارانمو بدین

  11. قدرت ا....شاه ولی می گوید

    من یک بازنشسته ارتشم .حقوقم ۱/۲۰۰ملیون هزار تومانه سه دانک آپرتمان . یم ریو ۸۸ برای چی یارانه من قطع شده .امنون دوماه از از آبان ۹۴تا کنون یارانه برایم واریز نشده .اعتراض هم نمودم ولی جوابی ندادند ..چــــــــــــــــــــــــــر ؟؟

  12. منصور فاتح می گوید

    با سلام اینجانب منصور فاتح که بازنشسته میباشم نمیدونم چرا یارانه بنده قطع شده است درامدم فقط حقوق ماهیانه ام میباشد اعتراض هم کردهام که رسیدگی نشده خواهشمندم رسیدگی فرمایید با تشکر فاتح

  13. منصور فاتح می گوید

    با سلام اینجانب منصور فاتح که بازنشسته میباشم نمیدونم چرا یارانه بنده قطع شده است درامدم فقط حقوق ماهیانه ام میباشد اعتراض هم کردهام که رسیدگی نشده خواهشمندم رسیدگی فرمایید با تشکر فاتح کد ملی بنده ۴۲۸۴۱۵۵۲۶۱ میباشد

  14. امید می گوید

    سلام چرا یارانه من قطع شده

  15. علی اصغر جعفری می گوید

    اینجانب یارانه نقدی ام حدود ۷ماه است قطع شده است در حالیکه فرهنگی هستم و همکاران دارای شرایط من همچنان یارانه نقدی را دریافت می کنند خواهشمند است در این مورد اقدام موثر انجام گیرد و دلیل قطع شدن یارانه بنده بررسی شود

  16. پروانه بشیری شیخانی می گوید

    سلام. بمدت ۴ماه است یارانه ام قطع شده.من سرپرست خانوارهستم.میتونم بپرسم درحالیکه خیلیاکه اصلا واجدشرایط گرفتن یارانه نیستن ودارن دریافت میکنن ومن ک واجدشرایط هستم ب چ علت یارانم قطع شده؟؟؟؟

    1. mohsen می گوید

      سلام دوست عزیز بامراجعه ب فرمانداری محل سکونت پیگیرباش

  17. حسن حسینی می گوید

    سلام
    من یک کارمند هستم که از ماه هفت یارانه ام قطع شده
    من وخانوادم که راضی نیستیم
    چون واقعا احتباج داشتیم
    میدونم که اعتراض بی فایدست فقط از خدا میخوام مسبب این قضیه محتاج بشه

  18. وهبی می گوید

    سلام نه علیکم
    ونه سلامت باشن ونه موفق در کارهای بی حساب کتابتون
    تیغ گرفتین دستتو و چشم بسته هرکی رو رسیدن قطع کردین کارتون همییییشه برعکس بوده
    خدا ازتون نگذره ایشالله به روز سیاه بشینن
    مهندسین شرکت نفتی میشناسم وار بستگان منن گردن کلفت و یارانه شون قطع نشده وانوقت افتادین به جون این مردم بدخت وبی سرپرست که چشمشون به چند تومانی که بابت آّب رو برق و گاز ازشون میگیرین این حق مردمه چرا باید قطع کنین …
    اللهم اهدم بیتونهم(خدا خونه … تا بفهمین بی خانمانی یعنی چی
    این نظرمن چه منتشر بشه چه نشه برام مهم نیست
    ولله ازتون نمیگذریم خدا منتقمه
    ابراهیم وهبی از اهواز هستم

  19. مجتبی می گوید

    سلام من ماه بهمن یارانم قطع شده جرا بخاطر یک ماشین pk 5میلیونی همین ماه دارم میفروشمش چون بخدا ۴ میلیون قسط خنم عقبه میتونی از بانک مسکن کرمانشاه استعلام بگیرین بخدا اینم همسرم با وام ۵ میلیوبی بانک ملی خریده لطفا رسیدگی کنین ما یارانمونو نیاز داریم

    1. مهدی می گوید

      خد ازتون نگذره ایشالله ….
      کسانی را میشناسم که بستگان من هستند
      گردن کلفت و یارانه شون قطع نشده
      ……
      مگه اولش قرار نبود بابت افزایش نرخ حامل های سوخت
      این حق مردم را بپردازید
      چی شد

      این حق مردمه چرا باید قطع کنین …
      اللهم اهدم بیتونهم(خدا خونه … تا بفهمین بی خانمانی یعنی چی این نظرمن چه منتشر بشه
      خیلی برام مهم است
      من دوتا زن دارم
      و خرج مخارج جفتشون باید بدم
      ولله ازتون نمیگذریم
      شما که نمی دونید
      خرج مخارج چقدر زیاده

      1. nima می گوید

        همین الان خبر دادن آه زنه اولته …

  20. محمد رضا عمادي می گوید

    تنها یک خواهش از مسئولین محترم دارم که امکان دست یابی به همه ی اطلاعات شهروندان رامهیا کنند،یارانه ی من و خانواده ام قطع شده درحالی که حدود سه سال است که بیکارهستم و حقوق ثابتی ندارم به زمین و زمان میزنم تا درامدی حاصل کنم برای دوفرزندم و خانواده ام،من هر ماه روی مبلغ یارانه حساب میکردم و گره ی از کارم باز میشد،لطفا حق من و خانواده ام را از ما دریغ نکنید،برای وضع اقتصادی خراب مردم این خود نوری است

  21. صمد می گوید

    سلام شمارا به خدا به هرکس که میبرستید ما هیج راه درامدی نداریم حتی کارگری.یارانه ما دو ساله که قطع شده و گیرمون نمیاد دوسال پیش ازدواج کردیم و میخاستیم از خونواده هامون یارانمونو جدا کنیم اما بعلت اشتباه مسئول کافی نت ثبتنام ما ناموفق بود وحالا ی فرزند هم داریم ولی تنها امیدمان به یارانه هس شمارا ب خدا کمکمون کنید از مسولین محترم خواهش میکنم شرایط مارا درک کنن گناه ما چی بوده جواب ما را کی باید بده

  22. علی می گوید

    سلام بنده باز نشسته یکی از بانکهای دولتی می باشم و متولد ۱۳۳۲هستم بنده با دریافتی یک میلیون تومان در ماه که باید علاوه بر این مقدار دویست هزار تومان نیز در ماه به بانک برگردانم چگونه باید جزو حذف شدگان یارانه نقدی باشم من با همسر ویک فرزندم که هنوز مجرد هست ماهی یک میلیون ودویست هزار تومان پول به دولت برمی گردانم که همانطور که گفتم یک میلیون تومان حقوق و دویست هزار تومان وجه نقد، زیرا بنده دچار ناراحتی شدید قلبی و گرفتگی عروق می باشم که دو بار آنژیوگرافی کرده ام ودو بار نیز بالون زده ام که ماهیانه حداقل یکصد هزار تومان در ماه خرج داروهایم می باشد در ضمن همسرم نیز دچار بیماری واریس وپوکی استخوان می باشد که یک سال پیش با دفترچه خدمات درمانی ومعرفی از بانک حدود پنج میلیون تومان بابت جراحی یکی از زانوهاش تمام شد ومبلغی نیز حدود چهار میلیون تومان نیز بابت داروها ووسایل بعد از عمل خرج کرده ام که با توجه به بیماری قلب ایشون هم ماهیانه حدوددویست هزار تومان در ماه خرج داروهای هر یک ماهش میکنم تا به حال غیر از آن دویست هزار تومان بابت داروهای خودمان سیصد هزار تومان فقط بابت بیماری باید هزینه کنم تازه اگر در ماه دچار بیماری دیگیری نیز نشویم زیرا همسرم با ان همه خرج الان فقط با وایکر توان راه رقتن را دارد( حال قبضهای آب ،برق ،گاز،تلفن وشارژماهیانه ساختمان به کنار )بنده باید با این قلب با یک پیکان بعد از ۳۲سال سابقه در این آلودگی و ترافیک از صبح زود تا زمانی که توان دارم مسافر کشی کنم تا تازه هزینه های بالا تامین گردد ضمناباید چیزی در خانه باشد که به عنوان غذا خورده شود تا توان کار کردن در سن ۶۳سالگی را داشته باشم حال تقاضا واعتراض حقیربابت این هست که دولت محترم برچه سبک حقوق من وامسال من را قطع کرده است آیا ملاک خونه ای هست که مال خودم هست که به خداوند متعال قسم هنوز قسط آن را پرداخت میکنم یا پیکانی که سال ۸۹ به صورت لیزینگی حدود یازده میلیون تومان خریده ام وتبدیل به تاکسی نموده وحال نیز میگویند باید پول بریزید بابت ماشین های فرسوده و جایگزین که قسم به بانو فاطمه زهرا(س)در این ایام فاطمیه پولی ندارم که ماشین خود را عوض کنم و آیا دولتمردان محترم می دانند ۸۰٪بازنشتگان بالای شصت سال سن دارند ودچار بیماریهای گوناگون چه خود چه همسرانشان می باشدخواهش دارم جواب دهند برچه اصولی یارانه من و امسال من را قطع نموده اند که واقعاآب باریکه بود که در ماه از آن استفاده فقط بابت خوراک سه نفر در ماه میگردیدواعتراض دارم به دولت بابت اینکه دوستانی با حقوق ماهیانه سه میلیون و پانصد هزار تومان وبیشتر ازآن میگیرند ویارانه خود نیزدریافت می کنند آیا این عدالت و مساوات اصولی وشرعی درست هست خواهشا در جواب درد دل با مسئولان ودولتمردان محترم خواهشمندم دوباره نگاهی به دریافتی وچگونگی زندگی باز نشستگان انداخته و آن آب باریکه را دوباره بر ما برگردانند که اگر حق یا کمکی هست بدون شک آن حق وکمک مسلم به عزیزانی مانند بنده است فقط کافی است که خود حساب کنند حال با حقوق یک میلیون تومان در ماه خرج دوا ودکترخودوهمسرانمان در می آید ؟با عذر خواهی از مسئولان عزیز وبزرگوار به خاطر درد دل یک هموطن اعتراض خودرا اعلام میکنم وخواهشمندم یک نگاه تازه ای انشاءالله با تعغیرات تازه در مجلس دولتمردان ونمایندگان منتخب یارانه(کمک،حق”البته به قول دوستان که میگویند این یارانه حق ماست” حدااقل باز نشستگان عزیز را دوباره نگاهی از سر حوصله بیاندازند منتظر جواب مسئولان عزیز می باشم که انشاءالله این آب باریکه به سفره هایمان برگردد بازهم عذر میخواهم بابت زیاده گویی.

  23. amankahori می گوید

    سلام…
    امروز ۲۰اسفند ماه ۹۴است و ما یک خانواده ۱۰نفری هستیم طبق ماه های گذشته بایدحدود ۴۰۰ب حساب میرفت ک الان ۲۷۰ب حساب رفته بدون اینکه کسی جدا کنه یا ……
    کلا درامد خاصی نداریم ….نمیدونم مشکل کجاست اگه میشه برسی نمایید…

  24. اخی می گوید

    آقا یارانه اسفند ما قطع شده.گفته بودن اونایی که کارت ملی ندارن حذف می شه ما که داریم.عجب مملکتی شده افغانیها با خرید شناسنامه ایرانی یارانه می گیرن اونوقت ما که کارگریمو هیچی نداریم باید حذف بشه

  25. ساناز می گوید

    سلام پدر من بازنشسته هست و یارنه اسفند ما قطع شده ایا این انصافه یک بازنشسته با دو دختر مجرد و بی کار با حقوق ماهی ۹۰۰ هزارتومن یارانه اش قطع بشه به خدا ما رای هم دادیم ولی انگار اشتباه کردیم

  26. اصغر شعاری می گوید

    خواهشمند است بررس نمایید چطر من ۳تا خانه دارم که خودم خبر ندارم من بازنسته نیرهای مسلح میباشم که حقوقم مشخص مباشد نه ماشین دارم ونه از دولت محترم زمین ومسکن نگرفته ام در زندگی پس از ۳۰ سال خدمت صادقانه یک اپارتما ن ۶۰متری دارم که سندش را میتوانم ارایه بدهم بنده مستحق یارانه میباشم
    ۲۳/۱۲/۹۴

  27. امیر رضا طلایی می گوید

    سلام بنده پنج سال گذشته از کارخانه بعلت خرابی اقتصاد ایران و تعطیلی کارخانه اخراج شدم و در حال حاضر بیکار میباشم باین یارانه قسط مسکن رو میدادم، یک ماشین دارم که برای روز مبادا نگه داشتم تا بفروشم، لطفا بررسی بفرمایید به چه علت قطع شده است
    با سپاس فراوان

  28. علیرضاعشوریون می گوید

    علیرضا عشوریون هستم راننده ی اژانس و دارای ۳ فرزنددخترکه فرزند اولم عقب مانده ذهنی و اتروفیه مغزی با هزینه های هنگفته دارو و درمان میباشد.دلیل قطع یارانه ی یک نفر از اعضای خانواده را خواست دارم..

  29. حسین می گوید

    با سلام. من بازنشسته ی آموزش و پرورش هستم دارای سه فرزند. آیا درست است با این حقوق کم یارانه اسفند ماه من قطع شود دیواری از دیوار معلم کوتاه تر پیدا نکردید.واقعا خیلی با انصاف هستید که شب عید مارا جلوی زن و بچه مان شرمنده کردید.

  30. خلف حیدری می گوید

    اینجانب خلف حیدری سرپرست یک خانواده ۵نفر میباشم که متاسفانه هیچ درآمدی ندارم ودر یک روستای دور افتاده زندگی میکنم ولی یارانه من اشتباها”قطع شده است خواهشمنداست یارانه من دوباره برقرا ر شود باتشکر

  31. سعيد خليلي كوراني می گوید

    سلام : دوساله که ازدواج کردم بیکارم درامدم زیر یه ریال نمیتونم اقساط وام ازدواجمو پرداخت کنم چند دوره است که یارانه همسرمو قطع کردن اعتراض دادم ولی جوابی نگرفتم واقع نیازمندم خواهشا بررسی شود

  32. نسترن می گوید

    سلام نمیدونم چرا یارانه ما رو ابن ماه اسفند نریختن شب عیدی نیاز داشتیم فقط خواهشا بگید یارانه مارو حذف کردید یا نه تکلیف ما مشخصه اما اگر قطع شده من راضی نیستم چون واقعا ما به اون پول نیاز داشتیم جمع و جورش میکردیم قسط میدادیم ما درآمدمون ماهی هشتصد نهصد تومنه با یه بچه کوچیک کلی قسط چرا مارو حذف کردید

  33. فاطمه راغبی می گوید

    باسلام فرهنگی هستم ۲ فر زند تحت کفالت بی کار دارم سرپرست هستم حقوقی هم توسط همسرم ندارم ازاسفند۹۴ قطع شده لطفا بررسی کنید

  34. سمیه موسی پور می گوید

    سلام نمیدونم چرا یارانه مارا قطع نموده اند اخه شوهرم از پرسنل نیروی انتظامی با حقوق ماهیانه ۱۳۷۰۰۰۰۰که در سال ۱۵میلیون هم نمیشه ما فقط یک ماشین داریم خونه هم نداریم یه بچه کوچک با این همه خرج و مخارج.لطفا رسیدگی کنید که کجای خانواده ما جز خانوارهای با درامد بالا هستیم که شما یارانه مارو قطع کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. نصرت ادیب زاده می گوید

      سلامخدمت شمامن وظیفه بگیر اموزش پرورش هستمکل حقوقم ۱۳۰۰۰۰۰۰ است از اسفند ۹۴ یارانه مرا قطع کردندبا اینکه یک نفر هستم ولی با امد ورفت بچه هااین پول گوشه کارم را میگرفت لطفا باین کار رسیدگی کنید ودو باره یارانه مرا بریزیدبا تشکر

  35. صادق رحیمی آشتیانی می گوید

    با سلام
    اینجانب صادق رحیمی آشتیانی بازنشسته نیروهای مسلح با سن ۷۷ سال دارای همسرو دو فرزنددختر بدون هر گونه ملک و منزل مسکونی، مستأجر هستم.از آبان ماه سال ۱۳۹۴ یارانه اینجانب قطع شده است لطفاً پاسخ دهید .۱۴/۱/۹۵

  36. حسن زینالی زغن اباد می گوید

    با سلام

    اینجانب حسن زینالی زغن اباد مستمری بگیر تامین اجتماعی می باشم. با داشتن دانشجوی دانشگاه ازاد یارانه من از اسفند ۹۴ قطع شده است. با تشکر.

  37. محمد می گوید

    با سلام.تشکر از حسن انتخابتان مدیریت یارانه ای شما حرف نداره .قشر اسیب پذیر جامعه را خوب تشخیص دادید.اگر ممکن است برایتان بعضی ها را تجدید نظر بفرمائید.

  38. Safar Shirinsokha می گوید

    بنده بازنشسته هواپیمایی جمهوری اسلامی ..حقوق دریافتی۱۷۵۰۰۰۰۰ یک ملیونوهفتصدوپنجاه.هزارتومان.واجاره نشین..باید.به حذف کنندگان..واقعن خسته نباشید.گفت.خیلی دقت کردن….همه کارای.مسولان اینقدر بی دقت باشه … .

  39. Safar Shirinsokha می گوید

    حتمن همه مدیران هم باین بی دقتی هستند.که وضع..اینه…

  40. اخترالملوک کشاورز یاسمن می گوید

    مادر من یک مستمری بگیر هست ودختر و نوه اش هم که متارکه کردن وبیکار هستن با مادر من زندگی میکنن ….. ایا این سزاوار است که صرف ذاشتن یک خانه که در ان زندگی میکنند و با حقوق مستمری که حدود ۸۵۰ هزار تومان است از گرفتن یارانه محروم شود. خیلی ها خونه دارن و یارانه دریافت میکنن ……. چرا باید یارانه این پیرزن با این همه مشگلات اقتصادی و بیماری خودش قطع شود …..لطفا به این مسیله رسیدگی کنید
    . ممنون و تشکر

  41. علی پاشایی قلیچی می گوید

    اینجانب کارمند بازنشسته که جمع دریافتی۲۱۵۰۰۰۰۰ میباشد وبا پرداخت سه وام و دارا بودن سه فرزند دختر که همه در حال دریافت لیسانس میباشند آیابا این درآمد باید یارانه ماقطع شود از ماه اسفند ۹۴ قطع گردیده خواهشمندیم رسیدگیفرمایید

    1. علي فاتحي 09132025301 می گوید

      اینجانب کارمند آموزش وپرورش هستم نه حقوقم ۳۰۰۰۰۰۰ تومانه نه آپارتمان خریدم ونه ماشین صفر درحال حاضر با ۳ تا بچه وحقوق کارمندی زندگی متوسطی داریم نمیدونم چرا یارانه مارا قطع کردند لطفا پاسخ بدید متشکرم

  42. سیدعباس شیرازی می گوید

    سلام
    هرچند میدانم که توجهی نمی شودوکسی حوصله به خرج نمی دهد تا گرهی از مشگلات مردم باز کند
    اینجانب با وجود مشگلات فراوانی که همی مردم با ان کم وبیش درگیر هستم
    ازشما خواستار باز نگری مجدد را خواهان میباشم
    امیدوارم هر چه زودتر به مشگلات همه رسیدگی شود

  43. سیدعباس شیرازی می گوید

    عرض سلام وخسته نباشید
    ببخشید اخه چرا یارانه منو با این هم مشگلاتی که دارم از جمله بیماری وجراحی که انجام دادم قطع کردید
    اگر زمانی برایتان امکان داشت نگاهی مجدد به پرونده اینجانب بیندازید

  44. محمد می گوید

    سلام من بخاطریه پروانه کسب یارانه مو قطع کردن وقت کردین وام ها و سرمایه و حسابمو یه نگاه بزنید ببینید یه جوون که با وام و بدبختی شروع به کوچ به شهر زندگی شو شروع کرده کجا انچنان سرمایه د۹اره که بخاطر یه پروانه کسب یارانشو قطع می کنین بقران که خرج زندگی مون رو نداریم خجالت بکشین بااقد .زدی گرگی که می کنین یارانه ما کجاته جیب شمارو می گیره انشالله که خرج دوادکتر خونوادتون بشه به ابروی حضرت زهرا من که اعتراض زیاد کردم

  45. nima می گوید

    اقا ما ازدواج کردیم ۵ماه با این گرونی یارانه ام نداریم

  46. منصور طالبی می گوید

    با سلام اینجانب منصور طالبی کدملی۰۰۴۵۰۷۸۹۰۴و شماره کارتی که یارانه در آن واریز میشد به شماره۶۲۷۳۵۳۱۰۴۰۰۱۴۶۳۱ بانک تجارت شعبه میدان آرژانتین کد ۰۳۴ از بهمن ماه سال ۹۴ قطع گردیده است میخواستم اعتراض خود را مبنی بر قطع یارانه نقدی اینجانب اعلا م کنم که چرا یارانه اینجانب با وجود اینکه ۴ماه است بازنشسته نامین اجتما عی شده ام و دارای پنج سر عائله میباشم و ۳۰ است که مستاجر هستم و فاقد منزل مسکونی میباشم . از مسئولین محترم حذف یارانه نقدی بپرسید به چه نتیجه ای رسیده اندکه یارانه اینجانب را قطع کرده اند در صورتی که تما م راهها را بسته اند و سایت اعتراض به هدفمند ی یارانه های نقدی هم بسته است وتکلیف چیست خواهشمند است این مهم را به گوش مسئولین هدفمندی یارانه ها برسانید با تشکر منصور طالبی از منطقه ۱۱ تهران و شمار ه مبایل میباشم.باتشکر از شما خبرگزاری محترم

  47. مهدیقلی می گوید

    اینجانب بازنشسته آموزش و پرورش با بعد از سی سال خدمت صادقانه توان خرید خانه در شهر اصفهان را نداشتم لذا در یکی از روستا های داخل اصفهان(کوی راه حق )خانه ای خریداری کردم و به خاطر اینکه دختر دانشجو دارم در اصفهان خانه ای اجاره کردم دار وندار من همین خانه روشنایی است که شما آن را ویلا تلقی کرده و یارانه ام را به این بهانه قطع کرده اید و الان ده ماه است که یارانه نگرفته ام خواهشمندم پس از تحقیق کامل و خداپسندانه اقدام به وصل یارانه ام نمایید کدملی ۱۹۷۱۲۹۳۲۳۷

  48. حمیدرضا شکوهی می گوید

    با سلام. یارانه ام از اسفند ۹۴ قطع شده. به سایت رجوع می کنم متاسفانه راهها به این جمله هدایت می شود (شماره حساب صحیح نمی باشد !!!!؟؟؟؟) از ابتداء تا کنون با همین حساب یارانه دریافت کرده ام. ضمنا: ۱- تا به حال نه انصراف داده و نه کسی از سازمان مربوطه راجع به حذف خبری داده است. ۲- یارانه ها یک ماه عقب هستند یعنی یارانه اسفند ۹۴ مربوط به بهمن ۹۴ می باشد. لطفا درست اطلاع رسانی کنید اینطور- یارانه بهمن ماه در روز …… اسفند واریز می گردد. مسئله مهمتر این چه نوع برنامه ریزی – مدیریت – منطق و تدبیریست قشرهای مختلف با درآمدهای بالا و در سطوح پایین همه به یک چشم دیده و همزمان اعلام شده در سال ۹۵ یارانه اشان حذف می گردد!!!!! آیا در امد یک پزشک یا فلان مسؤل با بازنشستگان یکیست و یکجا دیده شود؟ تا حالا چرا می گرفتند بماند ولی آیا درآمدشان فرض باز نشسته ای ماهی ۳٫۵ م ت باشد یکسان هستند. چرا مرحله ای نیست ؟ اول امید به خدا بعد تدبیر انشاء الله.

  49. احمد می گوید

    رئیس جمهور محترم که با شعار عدالت روی کار آمدی و من خر هم به تو رای دادم ۹ ماه است یارانه من را قطع کرده ای با دو تا بچه و یک خانه که با هزار جور وام و قرض خردیم تو یارانه من را قطع کردی قبض اب -برق -گاز را هم گران کردی هر چی هم اعتراض می گزارم رسیدگی نمی شود خدا از ت نگزرد که زندگی من را اینقدر طلخ کردی آیا فریاد رسی است ؟

  50. پرویز زید یحیایی می گوید

    ۱۲اردیبهشت۱۳۹۵
    یارانه فروردین ما به چه دلیلی قطع شده من که هنوز بابا ۵۹ سال سن مستاجر بودودر شرف بازنشستگی هنوز سرپناهی ندارم وبا حقوق ناچیز کارمندی اجاره خونه وخرج تحصیل فرزندان ایا این عدالت محوری دولت است در حالیکه پزشکان وبازاریان هنوز یارانه دریافت میکنند خواهشا وضعیت مارا درک وسریعتر رسیدگی فرمایید

  51. پرویز زید یحیایی می گوید

    باسلام یارانه خانواده من از فروردین ۹۵ قطع شده؟؟؟اینجانب با ۵۹سال سن ودر شرف بازنشستگی هنوز مستاجر وسرپناهی ندارم وهزینه دو فرزند دانشجو و……را دارم ویک پای معلول در پروزه ای در جنوب ودر شرایط سخت ودور از خانواده مشغول به کارم ایا این است عدالت ؛لطفا سریعا رسیدگی فرمایید ووضعیت من وامثال را درک واقدام نمایید
    تلفن

    1. نوسترا داموس می گوید

      چرا دروغ میگی !؟!؟
      مگه تازه پا تو توی بهترین بیمارستان تهران عمل نکردی و دو تا حقوق نمی گیری!!؟؟
      چرا تشویش اذهان عمومی می کنی!!!!

  52. وحید می گوید

    با سلام من سرپرست خانواده چهار نفری هستم با اینکه همسرم بیماری خاص داره وداروهای گرون قیمت بدلیل اینکه مدت پنج ماه جواز عمده فروشی روغن گرفتم و با کلی ضرر جمع کردم یارانه من رو قطع کردند.متاسفانه جواز رو باطل نکردم وهمین سبب شده که یارانه ما رو قطع کنند.الان هم با این اوضاع اقتصادی خراب بیکار هستم.لطفا مسوولین رسیدگی فرمایید.تشکر.

  53. علی قربانی می گوید

    اینجانب علی قربانی باز نشسته آموزش و پرورش هستم که حقو ق ما زیر خط فقر است که حدود ۱۰ ماه است یارانه ما قطع شده نمدانم این مبلغ به حساب چه کسی واریز می شود آیا شما که ادعا می کنید ما طرفدار مستضعفین هستیم چرا بررسی نمی کنید فقط می توانید حرف بزنید عاجزانه می خواهم به داد مردم فقیر و بیچاره باشید

  54. حسین منعمی می گوید

    اینجانب عبدالحسین منعمی مطلق،متاهل و دارای دو فرزند دختر میباشم. کارند بازنشسته بوده و دارایی اینجانب تنها سه دانگ آپارتمان و یک خودرو معمولی است که از عمر آن ۸ سال میگذرد. از طرفی اینجانب مبتلا به بیماری دیابت و تزریق روزانه انسولین به همراه داروهای دیگر هستم که مخارج آن برای من سنگین است. از ابتدای سال ۹۵ یارانه بنده قطع گردیده است به چه دلیلی نمیدانم. سوگند میخورم که آنچه اظهار نمودم عین حقیقت است و هیچگونه درآمد دیگری ندارم و دریافتی حقوق بازنشستگی کمتر از ۲ میلیون تومان است. خواهشمند است دراین خصوص تجدید نظر نموده و درخواست برقراری یارانه خود را دارم.

  55. نمعت الله تقی آبادی می گوید

    س
    لام . نمعت تقی آبادی باز نشسته ه ستم حقوق یک میلیون وپا نصد هزاز تومان همسر م بیمار قلبی ودیابت داریم وقسط خانه شریکی دارم سه فرزند دختر یکی متارکه کرده خرج ومخارج وهزینه او بر عهد دارم هزیخود دارمخنه دانشگاه زیاد وبه بدیهی مدرک تحصبلی نگرفته در این خصوص تجد ید نظر نموده ودرخواست برقراری یارانه خود رادارم

  56. مرتضی وطن می گوید

    با سلام یارانه من از آبانماه ۹۴قطع شده در حالی که بنده الان بیکار میباشم وفاقد هرگونه در امد وصاحب ۲تا فرزند میباشم وجهت اعتراض مراجعه کرده ام به سامانه ثبت اعتراض که مشاهده کرده ام نوشته اند یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت میباشم که این شرکت به صورت سوری ثبت شده وفقط مدیر عامل آن از شرکت استفاده میکند واز اسم بنده بصورت سوری ونمادین جهت انجام کارهای اداری وغیره استفاده شده است لطفا رسیدگی نمایید

  57. احمد مرزبان می گوید

    باسلام و احترام اینجانب کارمند بازنشسته که دریافتی ام ۱۵۰۰۰۰ هزار تومان می باشد ودرامد دیگری ندارم و شرکتی که عضو ان هستم هیچگونه فعالیتی ندارد و در شرف انحلال می باشد لطفا مساعدت فرمایید تا یارانه اینجانب مجددا بر قرار گردد

  58. عبدالمحمد خاتون می گوید

    این جانب کارگر ساده آموزش و پرورش هستم . متاسفانه از سال ۹۴ یارانه من و همسر و ۳ فرزندم قطع شده است . لازم به ذکر است دار ای پسری بیکار و مریض هستم و هزینه زیادی برای مداوایش متحمل میشوم . خواهشمند است نسبت به پرداخت مجدد یارانه اقدام عاجل مبذول فرمایید.

  59. محمد خسروی مقدم می گوید

    اینجانب محمد خسروی اعتراض دارم چرا یارانه ی مرا قطع کردید بنده نه حقوق بگیر دولت هستم و نه باز نشسته داری ۶۵ سال سن هیچ منبه ی درامدی ندارم داریی من فقط ۳ دونگ خانه و یک دستگاه پزو مدل ۸۰ که ۵ ملیون نمی ارزد خواهشمندم از ریاست محترم یارانه تحقیقان فرمایید اگر غیر از این بود اصلا من یارانه نمی خواهم بنده به خواطر اینکه سالی یکی دوماه میروم خارج از کشور یارانه ی مرا قطع کرده اند درصورتی که حقوق خوبی ندارم واگر حقوق اینجانب در ماه ۲ملیون بود ادعای یارانه نمی کردم حی الاخیرالعمل این کلام من است وهرکس درد دل خودش رامی داند وخدای خودش اگر کسی صورت خود را سرخ نگه داشت این شخص وعضعش خوب است؟ حالا خود میدانیدو خدای خودتان وسلام اعتراض نامه تمام

  60. لیلی سید طاهری سر اسکانرود می گوید

    با سلام باستحضار میر ساند اینجانب لیلی سید طاهری سراسکانرود فرزند تراب به شماره شناسنامه ۷۸۴۱ صادره از هشترود نظر به اینکه اینجانب بدلیل متارکه در تبریز و در خانه برادرم و با انها زندگی میکردم چون برادرم بعنوان سر پرست خانوار محسوب میشدیارانه من هم به حساب برادرم واریز میشد در سال ۹۱-۱۰-۲۴ازدواج مجدد کرده و به تهران امدم در طی این مدت چند ماهی یارانه ام را از طریق برادرم در یافت میکردم ولی بعد از ان چون یارانه برادرم قطع شده به ناچار یارانه من نیز که به حساب ایشان واریز می شد نیز قطع شدهاست.نظر به اینکه از لحاظ معیشتی در وضعیت مناسبی نیستم و به دلیل مشکلات بعنوان مربی مهد با حقوق ۶۰۰ تومان امرار معاش می نمایم لذا از شما استدعای عاجزانه دارم که نسبت به پرداخت یارانه اینجانب تجدید نظر به عمل اورید. با تشکر.سید طاهری

    1. لیلی سید طاهری سر اسکانرود می گوید

      با سلام باستحضار میرساند اینجانب لیلی سید طاهری سر اسکانرود فرزند تراب به شماره شناسنامه۷۸۴۱ صادره از هشترود نظر به اینکه اینجانب بدلیل متارکه با همسرم در تبریز و در خانه برادرم و با انها زندگی میکردم.چون برادرم به عنوان سر پرست خانوار محسوب می شد یارانه من هم به حساب برادرم واریز میشد .در سال ۹۱-۱۰-۲۴ازدواج مجدد کرده و به تهران امدم در طی این مدت چند ماهی یارانه ام را از طریق برادرم دریافت کردمولی بعد از ان چون یارانه برادرم قطع شدبه ناچار یارانه من نیز که به حساب ایشان واریز می شد قطع شد.نظر به اینکه اینجانب از لحاظ معیشتی در وضعیت مناسبی نیستم و به دلیل مشکلات بعنوان مربی مهد کودک با حقوق ۶۰۰ هزار تومان امرار معاش می نمایم لذا از شما استدعای عاجزانه دارم که نسبت به پرداخت یارانه اینجانب تجدید نظر به عمل اورید.با تشکر سید طاهری

  61. خانم نجف آبادی پور می گوید

    با سلام من همسر مرحوم حسین نجف آبادی پور به شماره ملی ۳۰۷۰۱۸۲۰۳۸ هستم که همسر م ارتشی وجانباز شیمایی جنگ تحمیلی بودند که در سال ۹۴ بدلیل عارضه های ناشی از شیمیایی شدن فوت شدند و در حال حاضر با این همه ناراحتی پس از از دست دادن همسرم با سه فرزند که دو نفرشان محصل هستند و هزینه بالایی دارند و هیچ درآمدی غیر از حقوق ناچیز همسرم ندارم که متاسفانه یارانه اردیبهشت ماه ۹۵ ما حذف شده و غمی دیگر بر غم های من و فرزندانم اضافه کرده از طریق این سایت هم بررسی کردم علتش مشخص نیست عاجزانه تقاضا دارم رسیدگی بفرمایید و مشکلم را مرتفع بفرمایید . با تشکر خانم نجف آبادی

    1. مونا قانع می گوید

      با سلام مجدد لطفا این دو ماه که نوشته بودید مراجعه کنید کی میشود الان سه ماه است که مراجعه میکنم
      ولی چیزی نمیبینم.

  62. مونا قانع می گوید

    با عرض سلام.اینجانب مونا قانع مدت دو سال است که متارکه کرده ام.ومدت ۸ماه میشود که یارانه من و فرزند ۶ساله ام قطع شده است.مستاجر هستم .وام دارم که اگر پدر بازنشسته من نبود نمیدونستم چکار میکردم.در سایت از من تعهد گرفته شد ۲ماه دیگر به این سایت مراجعه کنم.ولی خبری ویا پیغامی داده نشده.در حال حاضر
    بیشتر هزینه زندگی من را پدرم کمک می کند.باز هم تاکید میکنم مستاجر هستم.۲سال پیش به خاطر متارکه ماشین
    فروخته شده.وام موسسه ثامن بخاطر ماشین گرفته بودم.که هنوز دارم قسط میدم.لذا عاجزانه تقاضا دارم نسبت به بر قراری یارانه من و فرزندم تجدید نظر بعمل اورید .با تشکر فراوان مونا قانع

  63. اقای محمد خسروی می گوید

    اینجانب محمد خسروی اعتراض دارم چرا یارانه ی مرا قطع کردید بنده نه حقوق بگیر دولت هستم و نه باز نشسته داری ۶۵ سال سن هیچ منبه ی درامدی ندارم داریی من فقط ۳ دونگ خانه و یک دستگاه پزو مدل ۸۰ که ۵ ملیون نمی ارزد خواهشمندم از ریاست محترم یارانه تحقیقان فرمایید اگر غیر از این بود اصلا من یارانه نمی خواهم بنده به خواطر اینکه سالی یکی دوماه میروم خارج از کشور یارانه ی مرا قطع کرده اند درصورتی که حقوق خوبی ندارم واگر حقوق اینجانب در ماه ۲ملیون بود ادعای یارانه نمی کردم حی الاخیرالعمل این کلام من است وهرکس درد دل خودش رامی داند وخدای خودش اگر کسی صورت خود را سرخ نگه داشت این شخص وعضعش خوب است؟ حالا خود میدانیدو خدای خودتان وسلام اعتراض نامه تمام

  64. صادق تجاره می گوید

    سلام خواستم بدونم یارانه من که یک سربازم بابام بیکاره چرا از اسفند قطع شده من فقط با حقوق سربازیم و یارانه میگزرونم که اونم قطع شده لطفا رسیدگی کنید ممنون

  65. مسعود می گوید

    با سلام و عرض ادب بنده ۴۱ ساله سرپرست ۶ نفر رو به عهده دارم که در فروردین ۹۴ ورشکست شدم و در تیر ماه ۹۴ یارانه ما رو قطع کردند به علت سه پلاکی که قبل ورشکست شدن استعلام گرفته بودند و بنام بنده بود من توان پرداخت بدهی خود را ندارم و طلبکار ها مدت زیادیست که مرا به زندان انداختن و الان با وثیقه یه انسان خداشناس به مرخصی اومدم در حالی که گاز و برق و آب خانواده منو بخاطر بدهی قطع کردند و آب از خونه همسایه میارند و برای حمام کردن با پیک نیک و هیزم آب رو گرم میکنند به حمام بروند و برای نون خالی خانواده من لنگند و نزدیک به یک ساله که اعتراض به حذف یارانه ام کردم و هر موقع به سایت مراجعه کردم همون پاسخ سال قبل که نوشته پلاک ماشین به اسم شما هست شما جزو ثروتمندانید تعجب من اینه که چرا برای قطع کردن یارانه سریع میرند استعلام میگیرند ولی برای صحت اعتراض بنده یکساله منتظرم که از دادگاه محکومیت من یه استعلام بگیرند ببینند که گفته های من صحت داره یا نه من واقعا به این یارانه هر چند که کم هست و خانواده من نمیتوانند زندگی رو با اون بچرخانند اما پول نون خالی میشه ما نیازمند ۵ هزار تومن هستیم تا برسه به یارانه ۴۵ تومانی اگه مسلمانید و شیعه حضرت علی در این ماه مبارک رمضان رسیدگی کنید ممنونم

  66. مهدی حاجی علی می گوید

    ما در سایت اعتراض به یارانه در خواست کردیم اما می گویند شما سه ماشین دارید درحالی که مایک ماشین تولید داخل داریم و ان دوماشین نیز فروخته شده است لطفا رسیدگی کنید

  67. حمیدرضا شکوهی می گوید

    پاسخ دادن

    حمیدرضا شکوهی
    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ at ۱۰:۱۴ ق.ظ فقط شماره کارت ملی:۵-۲۳۷۸۶۰-۰۰۴ اضافه شده

    با سلام. یارانه ام از اسفند ۹۴ قطع شده. به سایت رجوع می کنم متاسفانه راهها به این جمله هدایت می شود (شماره حساب صحیح نمی باشد !!!!؟؟؟؟) از ابتداء تا کنون با همین حساب یارانه دریافت کرده ام. ضمنا: ۱- تا به حال نه انصراف داده و نه کسی از سازمان مربوطه راجع به حذف خبری داده است. ۲- یارانه ها یک ماه عقب هستند یعنی یارانه اسفند ۹۴ مربوط به بهمن ۹۴ می باشد. لطفا درست اطلاع رسانی کنید اینطور- یارانه بهمن ماه در روز …… اسفند واریز می گردد. مسئله مهمتر این چه نوع برنامه ریزی – مدیریت – منطق و تدبیریست قشرهای مختلف با درآمدهای بالا و در سطوح پایین همه به یک چشم دیده و همزمان اعلام شده در سال ۹۵ یارانه اشان حذف می گردد!!!!! آیا در امد یک پزشک یا فلان مسؤل با بازنشستگان یکیست و یکجا دیده شود؟ تا حالا چرا می گرفتند بماند ولی آیا درآمدشان فرض باز نشسته ای ماهی ۳٫۵ م ت باشد یکسان هستند. چرا مرحله ای نیست ؟ اول امید به خدا بعد تدبیر انشاء الله.

  68. حوریه درگاهی باروق می گوید

    سلام یارانه مادرم از اسفند ۹۳ قطع شده در آن سال ما اقدام به تعویض شناسنامه کردیم بعد از صدور شناسنامه جدید از طرف ثبت احوال ایشون فوتی اعلام شدن اگر فوت میکردن پس چرا ثبت احوال شناسنامه جدید دادن من به فرمانداری رفتم گفتن ثبت احوال هنوز در سیستم اصلاح نکردن پلیس +۱۰ هم همین و گفت من الان باید چیکار کنم اعصاب مادرم که ناراحت بخاطر این ماجرا البته نا گفته نماند علاوه با قطع یارانه برگه سهام عدالت هم بهشون ندادن لطفا راهنمایی کنید.

  69. مصطفی صفری می گوید

    یارانه من که کارمند ساده هستم رو قطع کردن چرا؟؟؟چون حراست اداره خواسته!!! دولت ….. هم قبول کرده …!! بهم زنگ زدن میگن ماهی شیش میلیون درامد داری!! میگم اگه داشتم وکالت میدم همش برای دولت …میگن باشه چند ماه بعد رسیدگی میکنیم نمیگن من بدبخت برای خرج روزانه مشکل دارم لعنت به … دروغگو هرکی هست!!

  70. محمد می گوید

    رو چه حساب یارانه من قطع شده
    گوه خوردم یک وانت قسطی از ایرانخودرو خریدم
    تو دار دنیا منم با یه لگن قسطی و دوتا بچه
    باید یارانه منو قطع میکردین اثلا معیار ندارین شانسی قطع میکنید یارو کارخونه داره قطع نشده واسه ما بدبخت بیچاره ها باید قطع بشه
    الان باید کجا برم حقم رو بگیرم

  71. معصومه چراغی می گوید

    با سلام چرا یارانه منو به خاطر ماشینی که چند ماه پیش فروخته شده قطع کردین

  72. مصطفی قدیری می گوید

    مصطفی قدیری
    ۳۱ تیر۱۳۹۵ ۹:۳۰ صبح
    من کارمند باز نشسته ارتش هستم تا الان هیج درخواست انصراف یارانه ندادم و ماه خرداد یارانم پرداخت نشده،لطفا رسیدگی نمایید

  73. محمد می گوید

    سلام کارمند بازنشسته هستم با حداقل حقوق وتک حقوق هستم یارانه ام قطع شده اپ۱۱ماه پیگیری میکنم نتیجه نگرفتم در صورتی که افرادی رو میشناسم با درامد بلای صد ملیون یارانه میگیرند فقط میتونم بگم بر همه کسش لعنت کسیکه باعث قطع یارانه ام شده امیدوارم تو زندگیش روز خوش نبینه.

  74. علی سعیدی می گوید

    آقا ویا خانم محترم که شما مسول رسیدگی هستید!من بازنشته نیروهای مسلح هستم .به تمام مقدسات قسم که من سه دستگاه خودرو نداشته وندارم ، بی انصافی نکنید ! شما که تمام اطلاعات دارید.تقاضا دارم بررس وتحقیق تر نمایید

  75. عبدالحمید می گوید

    با عرض سلام با توجه به اینکه چند ماهی است که یارانه ای جانب را قطع کرده اید تمام همکاران جانب هم شرایط این جانب را دارند ولی از یارانه استفاده میکنند و خانه ی سند دار دارند با توجه به این جانب این خانه قولنامه ای ارثیه پدریه همسر این جانب میباشد و این خانه قولنامه ای است و تقاظا رسیدگی دارم
    شماره ملی:۲۲۱۸۱۱۵۰۵۰ نام ونام خوانوادگی:عبدالحمید ذهبی

  76. داود کاشفیان می گوید

    سلام مدت یکسال است یارانه اینجانب قطع شده است با وجود اینکه اعتراض خود را ثبت نموده ام و اعلام کرده ام که در منزل بیمار صغب العلاج داریم و ضمن اینکه خودشان در این خصوص با من تماس گرفته اند لیکن هیچ گونه بررسی صورت نگرفته است لطفا بررسی نموده ومعوقات یارانه را نیز جهت هزینه های پزیشکی پرداخت نمایید

  77. علی عباسی می گوید

    سلام مدت یکسال است یارانه اینجانب قطع شده است با وجود اینکه اعتراض خود را ثبت نموده لیکن هیچ گونه بررسی صورت نگرفته است لطفا بررسی نموده ومعوقات یارانه را نیز جهت هزینه های باقیمانده پرداخت نمایید لطفا قبلا از زحمات شماها متشکرم

  78. فاطمه سلیمیان می گوید

    باسلام وخسته نباشید شوهرم بازنشسته صنایع دفاع اصفهان است باوجود حقوقی گه بازنشسته هامیگیرند حقوق ماکفاف زندگی مارانمیدهد چون تمام حقوقمان برای وامی گه گرفتیم میره وبقیش هم براضامن کم میکنند براچی گسانی که حقوق دویاسه میلیون ویابیشتر میگیرند یارانه بهشون تعلق میگیردولی مال ما بازنشسته راقطع کردند باوجود یه ماشین سمند پگیده مدل ۸۳ خدا راخوش میاد باوجود دختردانشجو وپسری که برای دانشگاه اماده میشه اینقدرپیام دادیم ولی هیچ کس جواب ماراندادتورابه ان خدایی که میپرستید به فگرمابازنشسته های ارتش هم باشید ممنون

  79. مونا قانع می گوید

    سلام .این برای چندمین بار است که اعتراض مینویسم .لطفا رسیدگی کنید.تقریبا یک سال است یارانه من و دخترم قطع شده ازهمسرم جدا شده ام با دختر ۷ ساله ام زندگی میکنم.مستاجر هستم.وام دارم .کار دولتی ویا از جایی حقوق نمگیرم.کی این دو ماه میرسد هر وقت مراجعه میکنم چیزی نوشته نشده.واقعا چرا به زنی که سرپرست خانواده است توجهی نمیکنید.چقدر اعتراض بنویسم

  80. علی کرمی می گوید

    سلام من العان دوسال یارانم قطع به علت مشکل نتونستم ثبت نام کنم .العان اجاره نشین هستم دوتا بچه دارم به خاطر نبودن کار در شهر خودم اومدم یزد خیلی مشگلات دارم خواهش میکنم یارانه من را برگردانید ممنون
    شماره ملی۲۲۹۱۹۲۲۹۲۰ علی کرمی

  81. س می گوید

    سلام باهمتونم این قدر ناله نکنین وزجه نزنین وقتی یارانه یکی قطع شد دیگه درست بشونیس من حتی تهرانم رفتم ولی سرکارم گذاشتن وبرای اینکه من رواز سرشون بازکنن الکی گفتن یارانتون درست شده دیگه برین من اصفهاننی هستم واقعا دلشون اومدمنوبایه بچه یه ساله اینجوری مسخره کنن واقعاکه من اگه بچم مریض نبودقیدشومیزدم ولی چراهمه بگیرن ومانگیریم ماهم مال این مملکتیم مگه نه

  82. عباس محمدی می گوید

    به نظر بنده این عدالت است که زندگی ۵۰% مردم با وام و قسط می گذرد . یارانه آن ها هم قطع شود؟ حذف یارانه من بی انصافی در حق خانواده ام است>!

  83. مقصود محبی می گوید

    سلام .اینجانب متاهل دارای ۲فرزند و بازنشسته تامین اجتماعی و درسال ۱۳۸۸ از کار افتاده کلی بدلیل عمل قلب باز و مصنوعی شدن قلبم و درحال حاضر حتی قادر به خرید داروهایم نیستم و فقط بخاطر خریدو فروش ماشینهای قسطی که به نام من بوده یارانه ام قطع شده لطفا عاجزانه تقاضای رسیدگی دارم

  84. اسماعیل می گوید

    سلام لطفا پیامم رو حذف نکنید اخه من ک از شما وام نخواستم حق خودم رو خواستم کارگر باحقوق حدود یک میلیون واقعا اگه مستحق نیستم نمیخوام ووصل بشه ولی واقعا هینه که گفتم میتونید بازرس بفرستید اگه غیر ازاین بود .اطفا بررسی کنید ..کدملی ۰۷۴۹۳۵۸۹۷۱

    1. غلامرضا رضایی می گوید

      باسلام یارانه حقیرکه فردی مریض وباچهار فرزند ویک کارمند ساده هستم با وجود اینکه دچار مریضی بوده وجز خانواده شهدا هستم مصداق حق الناس است وقطع ان بر اساس ملاک شما که غیر واقعی است دین است لذا ضمن اعلام نارضایتی از این اقدام وماندن دین بر ذمه شماتارسیدن به حق قانونی خویش وخانواده از طریق دیوان عدالت متوجه خواهید شد کی مستحق گرفتن یارانه هست که چشم بسته اقدام نکنید

      1. مهرداد همدانی می گوید

        اینجانب کد ملی ۰۰۴۳۷۳۵۹۶۷ بازنشسته دارای پنج سر عایله ازسال۹۴ یارانه خود وخانواده بدلیل سه پلاک خودرو مربوط به خانمم از آموزش وپرورش که دوتای آنها فروش رفته ویکی هم که مانده زیر پای خانواده است از ابتدای سال ۹۴ پسر ارشدم ازدواج کرد که کارمند اداره گاز باحقوق حد اقل وزارت کار(یکملیون ) نیزحذف شد لذا درخواست جاری شدن یارانه خودویکی ازفرزندانم نیزدانشجو میباشدرادارم.

  85. جهانشاه الماسی می گوید

    سلام

    یارانه خانواده چهار نفره اینجانب جهانشاه الماسی در سال ۱۳۹۳ قطع شد همانسال من در شهرستان خواف بودم و شکایت کتبی به فرمانداری در زمان مقرر شده بردم اما متاسفانه تا کنون اقدام نشده است
    قابل عرضآنکه اینجانب باز نشسته بوده ومستمری بگیر سازمان تامین اجتمایی میباشم
    لطفا برسی و تسریع پرداخت فرمایید
    کد ملی
    ۰۰۳۲۲۷۹۰۰۰
    ۰۰۳۲۲۷۹۰۰۰

    باتشکر

    الماسی

  86. کریم می گوید

    سلام.من سرپرست خانوار دونفری هستم وازثبت نام یارانه درسال ۹۳ جاماندم .وازهمانروزتاالان ۹۵/۵/۴ یارانه ماقطع شده است وتمام حقوق ودرآمد ماهانه مابه یک میلیون تومان هم نمیرسد.ازطرفی تاالان به هرسایت اینترنتی که سرزدم واعتراض کرده ام ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم.لطفا درخصوص برقراری مجدد یارانه ماراهنمایی بفرمایید.باتشکر

  87. محمدصدیق محمدی قصریان می گوید

    باسلام بنده محمدصدیق محمدی قصریان باکدملی۳۷۳۰۷۱۳۳۹۶که کارگرهستم وبه علت کمبود اعتبارات عمرانی مدت۲۸ماه است هیچگونه درآمدی نداشته ومستاجرهستم وماهیانه ۷۰۰۰۰۰۰ ریال اجاره میدهم وخرج خانوده رادراین مدت ۲۸ ماه باقرض ازدوستان وآشنایان تامین میکنم درحالیکه با این همه مشکلات یارانه بنده درتیرماه قطع شده لذا بدینوسیله اعتراض خودرا به حذف یارانه اعلام میدارم خواهشمندم علت حذف را برایمان اعلام کنید چون بنده باتوجه به مشکلات فوق بیمارسرطانی هستم وماهیانه حداقل۲۰۰۰۰۰۰ ریال دارومیخرم

  88. جواد طاهری می گوید

    با سلام
    می خواستم بدونم به چه دلیلی یارانه منو قطع کردن واقعا زمانی که مملکت به ما احتیاج داره ما توصف اول هستیم حالا که صحبت از حق وحقوق شده تو صف آخر هستیم؛خواهشمند است یک سری به افرادی که دارند یارانه می گیرن بزنید ومحل سکونت ودرامد اینجانب با آنهارو مقایسه کنید اونوقت فرق عدالت را خواهید فهمید
    پس کاری نکنید اونهایه که هیچ نقشی توی این مملکت نداشته به این راحتی یارانه می گیرن ولی ما باید شاهد تمسخر انها واقع بشیم
    خواهشمند است مرا پشیمان نکنید
    شماره ملی۶۴۸۹۸۲۰۸

  89. یاوری می گوید

    باسلام .من حدود دوساله که جدا شدم .کارت یارانه ها پیش من بود چون حزانت دوتا بچه هام بامن بود وپدرشون یارانه خودش راهم به ما میداد .برای همین اقدام به جدا سازی نکردیم ولی پارسالبرج ۷ یارانه قطع شد ومن هر چه مراجعه کردم گفتن چون اون سرپرست بوده دیگه نمیشود کاری کرد.از همون موقع هم نفقه بچه ها قطع شد .لطفا بگین ایا راه کاری هست که من ودوتا بچه هام بتونیم یارانه بگیریم

  90. فرامرز رضایی می گوید

    با سلام
    من و همسر ۲ سال پیش ازدواج کردم یارانه رو از خانواده هامون جدا کردیم که مسقل شیم خواستیم ثبت نام کنیم سیستم گفت که شما جزو انصراف دهنده ها هستید و بنده کارگر هستم حقوق من زیر یک میلیون تومان می باشد لطفا راهنماییم کنید

  91. صفری پور می گوید

    سلام علیک. کارگر زیز یک میلیون حقوق اداره کار هستم نمیدونم چرا یارانه ام رو قطع کردند حالاشماک میخواهید ب کشورهای همسایه کمک کنید چرا از حقوق چند ده میلیونی خودتون مایه نمیگذارید ننکنید ازخدابترسید بدجور یقه تون رومیگییره ۰۷۴۹۳۵۸۹۷۱

  92. جعفر می گوید

    یارانه من ۲ساله قطع شده هر جا هم که مراجعه میکنم کسی پاسخگو نیست این است عدالت اجتماعی. شما که نمی توانید حساب و کتاب ۴۵۰۰۰ تومان را در این پنج، شش سال مدیریت کنید می خواهید جلوی اختلاس های میلیاردی را بگیرید…..

  93. محمد مهدی می گوید

    باسلام ب علت ازدواج سه ماهه یارانه خود را ازخانواده ها جدا کرده ایم ولی از اون موقع یارانمون قطع شده لطفا رسیدگی شود چون واقعا نیاز مالی داریم کد ملی۳۳۶۰۲۰۱۶۶۳

  94. ناشناس می گوید

    یارانه من هشت ماه قطع شده هر جا هم که مراجعه میکنم کسی پاسخگو نیست این است عدالت اجتماعی. شما که نمی توانید حساب و کتاب ۴۵۰۰۰ تومان را در این پنج، شش سال مدیریت کنید می خواهید جلوی اختلاس های میلیاردی را بگیرید….لااقل جواب بدهید تا خلاص شویم .

  95. کارمند می گوید

    با سلام بنده نیز مورد لطف دولت محترم قرار گرفته ام چرا این کاررا با مردم می کنید مگر نه اینکه وقتی این یارانه ها را می خواستید اجرا کنید می گفتید این هدفمندی یا رانه ها است نه حذف انها چرا در کشور ما امنیت مالی نیست حتی به گفته شما افرادی که می گوئید حقوق بالا دارند انها نیز روی این یارانه ها حساب باز کرده اند دولت به دلیل ضعف اطلاعاتی تنها یارانه کارکنان خود و افراد مستمری بگیر و کسانی که بیمه هستند را قطع می کند اگر هدف شما عدالت اجتماعی است یارانه مولتی میلیاردرها را قطع کنید حتی از شما بنده نمی خواهم مالیات عادلانه از انها بگیرید .(توان انجام چنین کاری را ندارید )
    این بی عدالتی ها باعث اختلاف طبقاتی شدید در جامعه امروز ما شده است .

  96. كشك بادمجون می گوید

    اخه ۴۵ هزار تومن ک به مردم میدین اینقدر مهم هست ک قطع می کنید . تانکرهای قاچاق آقا زاده ها رو برید بگیرید . اختلاسهای چند میلیاردی رو بگیرید . ……

  97. عبداله سلام سوزای می گوید

    سلام من خانواده چهار نفری دارم من با همسرم و دوتا بچه هام سرپرست مادر زنم هم هستم مادر زنم مریضه آسم داره که ماهانه دویست هزار تومان پول داروهاش میشه الان ده ماه هست یارانه اش حذف کردن چه کار کنم که یارانش مثل قبلا به یارانه ما اضافه بشه

  98. محمد می گوید

    سلام.یارانه من در تاریخ ۲۶/۶/۹۵قطع شده .من وام خیلی دارم .بدهی خیلی دارم..جزوه متوسط جامعه هم نیستیم..خواهشمندم رسیدگی کنید..

  99. محمد می گوید

    سلام.با توجه به بدهی زیاد یارانه ام قطع شده درتاریخ۲۶/۶/۹۵٫خواهشمندم برسی کنید..داخل سامانه میگه مشکلی نیست ولی بحسابم نیمده..شماره ملی من ۵۲۶۹۴۱۸۷۹۷٫٫خواهشمندم برسی کنید.ممنون

  100. داود فرمهینی فراهانی می گوید

    داود
    سلام بازنشسته آ موزش وپرورش دارای دو فرزند دانشجو آزاد پیشوا ورامین یارانه شهریور را نریخته اند من چگونه جوابگوی مخارج باشم شماره م ۰۰۵۰۲۸۱۱۲۷ ش ح ۰۲۰۵۴۱۷۳۸۵۰۰۴ میباشد خوهشمندم رسیدگی فرمایید متشکرم