اعدام یک نظامی ایرانی توسط داعش؟!

1

گروه تروریستی داعش هفته گذشته یک نظامی را در شهر فلوجه اعدام کرد؛ اما برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که نظامی اعدام شده ایرانی بوده است.

عناصر تروریستی داعش یک سرباز عراقی را که چند روز پیش دستگیر کرده بودند به طرز دلخراشی به شهادت رساندند.

فعالان اجتماعی عراق با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که تکفیری‌های داعش پس از به اسارت گرفتن این نظامی وی را در خیابان‌های شهر فلوجه گردانده و با آویزان کردن از روی یک پل اعدام کردند.

این نظامی قهرمان عراقی که از ناحیه پا مصدوم شده بوده در درگیری با داعشی‌ها در محاصره قرار داشته و پس از چند روز مقاومت، از شدت تشنگی و گرسنگی سرانجام به اسارت آنان درآمده است.

جنایتکاران داعش این اسیر عراقی را در بازار شهر فلوجه گرداندند و در نهایت وی را بر روی “پل السکنیه” با طناب اعدام کردند.

عکس داعش جنایات عربستان جنایات داعش جنایات انگلیس جنایات آمریکا اخبار داعش

جوسازی علیه ایران

این جنایت هولناک درحالی صورت گرفته که یک سایت معتبر مصر اعلام کرد که نظامی اعدام شده، یک سرباز ایرانی بوده که در گروه الحشد الشعبی (نیروهای بسیج مردمی) در فلوجه می‌جنگیده است!

سایت خبری “بوابه فیتو” مصر در گزارشی افزود: نیروهای داعش سرباز ایرانی پس از گرداندن در بازار فلوجه از روی پل السکنیه اعدام کردند.

عکس داعش جنایات عربستان جنایات داعش جنایات انگلیس جنایات آمریکا اخبار داعش

وب سایت خبری heavy.com نیز نظامی اعدام شده را ایرانی معرفی کرده است!

این سایت آمریکایی در تیتر خود، بر شیعه بودن این شهید نیز تأکید کرده است!

این درحالی است که رسانه های خود گروه تروریستی داعش، فرد اعدام شده را یک عنصر “جیش صفوی” (تعبیری که تکفیری‌ها برای شیعیان بکار می‌برند) معرفی کرده و حرفی از ایرانی بودن وی نزده است.

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که بنا به درخواست دولتمردان عراق، برای مقابله با تروریست‌های تکفیری به این کشور کمک می کند؛ که این کمک ها منحصر در اعزام مستشاران نظامی ایران و آموزش نیروهای بسیج مردمی است، اما هیچ نظامی ایرانی در صحنه مستقیم نبرد در عراق حضور ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سعید می گوید

    اللهم ارحم هذا الشهید و العن قاتلیه