پوشش ۴۵ درصدی پیش بینی های کابل البرز

0

شرکت کابل البرز در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی ۹۲ با اختصاص ۵۲ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۴۵ درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)،شرکت کابل البرز پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۲ را با سرمایه ۱۱۴ میلیارد ریال در آبان ماه ۹۱ مبلغ ۱۴۸ ریال و در دی ماه ۹۱ به صورت حسابرسی شده به مبلغ ۱۴۹ ریال و در بهمن ماه ۹۱ مبلغ ۱۵۱ ریال و در تیر ماه ۹۲ مبلغ ۱۰۲ ریال و در دی ماه ۹۲ و همچنین در مرداد ماه ۹۲ را به صورت حسابرسی شده، به مبلغ ۱۱۶ ریال اعلام کرده است و طی دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۱ با اختصاص ۵۲ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۴۵ درصد از پیش بینی هایش را پوشش کرد.

شایان ذکر است این شرکت اعلام کرد تغییر خالص درآمد(هزینه)های متفرقه بدلیل افزایش سود حاصل از فروش مواداولیه مبلغ یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال و فروش ضایعات مبلغ پنج میلیارد ۶۷۸ میلیون ریال بوده است.

همچنین مبلغ خالص سایر درآمدهای عملیاتی و همچنین خالص درآمدهای متفرقه معادل واقعی ۹ماهه منظور شده و همین امر موجب افزایش پیش بینی سود هرسهم شده است.

 در خصوص کاهش مقداری کابل های آلومینیومی فشار ضعیف در ۹ ماهه واقعی در مقایسه با ۶ ماهه حسابرسی شده در دوره ۶ ماهه اشتباها” ۴۹کیلومتر منظور شده است. “

“بالبر” پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۹۱ با سرمایه ۱۱۴ میلیارد ریال را در نخستین پیش بینی مبلغ ۹۰ ریال و در آخرین پیش بینی به مبلغ ۱۶۳ ریال اعلام شده بود که بر اساس صورتهای مالی حسابرسی شده منتشره در دی ماه ۹۱ سود هر سهم به میزان ۱۸۶ ریال محقق شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ