محاکمه علی امین ، مالک شرکت پرایمکس (پیتکو) در آمریکا به اتهام تجارت با ایران + عکس

0
مالک یک شرکت توزیع کننده مواد غذایی در آمریکا به اتهام نقض تحریم ایران در ژانویه ۲۰۱۶ محاکمه شود و حداکثر مجازات ۱۶ سال زندان در انتظار اوست.

به گزارش پایگاه خبری لس آنجلس بیزینس ژورنال، مالک شرکت بازرگانی بین المللی پرایمکس (پیتکو) توزیع کننده مواد غذایی که مرکز اصلی آن در نزدیکی فرودگاه بین المللی لس آنجلس قرار دارد، به اتهام کلاهبرداری مالیاتی و انجام تجارت غیرمجاز که از طریق آن بیش از ۱۷ میلیون دلار بین ایران و آمریکا رد و بدل شده است، محاکمه می شود.

واقعیت زندگی در آمریکا بیوگرافی علی امین Primex

بر اساس اعلام وزارت دادگستری آمریکا، علی امین، ۵۷ ساله همچنین از گزارش دهی حساب های خود در بانک های سوئیسی به اداره خدمات درآمد داخلی آمریکا خودداری کرده و حدود ۳.۴ میلیون دلار از درآمدهایی را که در فاصله سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ به دست آورده گزارش نکرده است.

به گفته ماموران تحقیق، آقای امین علاوه بر شرکت پیتکو، که تولید کننده و توزیع کننده میوه خشک و آجیل است، ۵۰ درصد سهام یک شرکت تولید پسته در تهران را نیز در اختیار دارد.

واقعیت زندگی در آمریکا بیوگرافی علی امین Primex

این شهروند شهر بل ایر آمریکا، از حساب های بانکی شرکت مذکور و شرکت پیتکو و یک حساب  بانکی در سوئیس برای انتقال پول از ایران به آمریکا در فاصله سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ استفاده کرده است. به گفته مقامات، این پول به حساب اعضای خانواده و دوستان امین واریز شده است.

آقای امین قرار است در ژانویه ۲۰۱۶ محاکمه شود و حداکثر مجازات ۱۶ سال زندان در انتظار اوست.

 Amin owns Primex International Trading Company, Inc. (Pitco)
منبع: تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ