قتل دختر نوجوان به خاطر رد درخواست بی شرمانه هم کلاسی + عکس

1

به گزارش پلیس تگزاس در دالاس آمریکا قبول نکردن درخواست بی‌شرمانه ، مرگ دختر نوجوان را توسط همکلاسی اش رقم زد.

“جیکوب لی بای د” ۱۷ ساله در اقدامی جنون آمیز همکلاسی خود “راشل جین وایز ” ۱۶ ساله را به دلیل قبول نکردن در خواست بی‌شرمانه‌اش خفه کرد.

بنا براین گزارش، بالا گرفتن درگیری لفظی میان “لی بای د” و “راشل جین وایز ” دو همکلاسی دبیرستانی در دالاس امریکا به دلیل مطرح شدن رابطه غیر اخلاقی و رد آن منجر به برخوردهای فیزیکی مکرر و در نهایت خفه شدن دختر نوجوان شد.

واقعیت زندگی در آمریکا اخبار قتل اخبار جنایی

گزارش این درگیری از جانب صاحب خانه “راشل” به پلیس گزارش داده شد و پس از حضور پلیس در صحنه جرم “لی بای د” در حالی که به جسد راشل خیره شده بود دستگیر شد.

به گزارش این خبرگزاری “لی بای د” بلافاصله پس از دستگیر شدن به جرم خود اعتراف کرد.

به گفته صاحب خانه “راشل” که به عنوان شاهد اصلی، اظهارات وی در دفتر پلیس ثبت شد “لی بای د” در ابتدا به بهانه مرور درسی وارد خانه “راشل” شد که پس ازحدود یک ساعت درگیری لفظی و فیزیکی و بالا رفتن شدت درگیری ها صاحب خانه طی تماسی فوریت های پلیس را مطلع کرد.

واقعیت زندگی در آمریکا اخبار قتل اخبار جنایی

به گزارش پلیس، پس از آنکه تلاش “راشل” در بیرون راندن “بای د ” بعد از مطرح شدن پیشنهاد بی‌شرمانه از جانب “بای د” بی نتیجه ماند تصمیم گرفت تا خود از منزل مسکونی اش خارج شود. که همین امر منجر به خشمگین شدن” بای د” به صورت جنون آمیز شد.

“راشل” در حالی که قصد خروج از اتاق خود را داشت از پشت سر مورد حمله “بای د” قرار گرفت و در حالی که گلویش در دستان همکلاسی‌اش قرار داشت خفه شد.

واقعیت زندگی در آمریکا اخبار قتل اخبار جنایی

آنچه امروز در مورد این حادثه که در دبیرستان “بیمز”در دالاس تگزاس اتفاق افتاد پس از رسانه ای شدن منجر به اعتراض بسیاری از خانواده ها قرار گرفت.

مسوولین این دبیرستان پس از ارسال پیامی مبنی بر اظهار تاسف از آنچه رخ داده خود را درغم از دست دادن “راشل” شریک دانستند و با برگزاری مراسمی ابراز همدردی کردند.

“جیکوب لی بای د”۱۷ ساله پس از تکمیل شدن پرونده اش در دادگاهی در دالاس محاکمه خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. حمید رضا صفدری می گوید

    ای مردم، به خدا توکل کنیم تا دیگر چنین اتفاقاتی نیفتد، تا دنیا به سوی پاکی کامل پیش برود.
    به نظرم باید تحصیل دختران و پسران در هر جای دنیا کنار هم متوقف شود، تا چنین مسائلی پیش نیاید. لطفا زنان و دختران هم همتی سنگین نشان دهند که دیگر چنین اتفاقی نیفتد، و اگر مسائل اسلام واقعی رو درست در نظر داشته باشید، حتی یک بدی هم وجود نخواهد داشت. خواهشا، مردان و پسران ما هم رفتارهای اسلامی را در پیش بگیرند. و برای رستگاری، همه مردم طبق اسلام پیش بروند.
    اللهم عجل لولیک الفرج