مجید نامجو مطلق پرسپولیسی ، گزینه سرمربیگری استقلال تهران!

0
از مجید نامجومطلق به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال در فصل آینده نام برده می‌شود و حتی گفته شده او دیروز در محل این باشگاه با منصور پورحیدری دیداری داشته و برنامه‌‌اش برای سرمربیگری استقلال را به این عضو هیأت‌مدیره باشگاه ارائه کرده است.
 در این مطلب قصد نداریم به اینکه نامجومطلق گزینه‌ای مناسب برای استقلال هست یا خیر، بپردازیم بلکه قرار است به جفایی که نسبت به ناصر حجازی در لیگ هفتم حرفه‌ای صورت گرفت، بپردازیم. در ابتدای آن سال ناصر حجازی سرمربی استقلال شد و برای کمک‌های خود نام مجید نامجومطلق و رضا احدی را به هیأت‌مدیره باشگاه معرفی کرد که با مخالفت شدید هیأت‌مدیره وقت مواجه شد. در آن زمان هم منصور پورحیدری یکی از اعضای هیأت‌مدیره استقلال بود و شایعات حاکی از آن بود که او و سعید نفریه (عضو دیگر هیأت‌مدیره استقلال) جدی‌ترین مخالفان حضور نامجومطلق و احدی در استقلال بودند.

بیوگرافی مجید نامجو مطلق
اصلی‌ترین دلیل مخالفان هم این بود که نامجومطلق و احدی در مقطعی پیراهن پرسپولیس را به تن کرده بودند! البته مطلق دو فصل بعد از آن به عنوان دستیار صمد مرفاوی به استقلال برگشت و دیگر کسی به بهانه پوشیدن پیراهن پرسپولیس مانعش نشد و حالا هم گزینه سرمربیگری استقلال است و رودرروی کسی نشسته که در زمان ناصر حجازی مخالف حضورش در کادرفنی آبی‌پوشان بود.

جالب اینجاست که همین پورحیدری حاضر به همکاری با شاهرخ بیانی شد که با پیراهن پرسپولیس دو گل به تیم استقلال زد و حتی مشت‌هایش را به سمت آبی‌پوشان و آبی‌دوستان گره کرده بود. البته چنین مواردی فقط در فوتبال ایران یافت می‌شود و در بالاترین سطح فوتبال جهان، کسی به این مسائل توجهی ندارد به طوری که همین حالا در تیمی چون بارسلونا یک سرمربی اصالتاً رئالی مشغول فعالیت است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ