کشته شدن ۶ نفر در یک سانحه دلخراش تهران

0
در یک سانحه دلخراش رانندگی در محور آبسرد به دماوند، شش نفر کشته و هشت نفر مجروح شدند.

 روز پنجشنبه باز هم جاده های شرق استان تهران شاهد یک تصادف مرگبار بود که طی آن شش نفر کشته و هشت نفر نیز مجروح شدند، این سومین تصادف مرگبار طی روزهای اخیر در محروهای شرق استان تهران می باشد.

در این حادثه چهار خودوری پراید، رنو، سمند و کامیون بنز با یکدیگر برخورد کردند که در نتیجه آن شش نفر کشته و هشت نفر مجروح شدند که مجروحین به بیمارستان سوم شعبان انتقال پیدا کرده و در حال مداوا هستند.

از دقایقی پس از تصادف نیروهای پلیس، هلال احمر و اورژانس در محل حادشه حاضر شده و به آسیب دیدگان خدمت رسانی می کردند.

سردار سیروس فتحی با ابراز تأسف از وقوع یک تصادف مرگبار دیگر در جاده های شرق استان تهران اظهار داشت: عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی از جمله سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و خواب آلودگی سبب وقوع تصادفاتی می شود که هیچگاه قالب جبران نیست.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: در این تصادف مرگبار چهار دستگاه کامیون بنر، رنو، پراید و سمند با یکدیگر برخورد کرده که در نتیجه آن شش نفر کشته و هشت نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس بلافاصله پس از اطلاع از این تصادف خود را به محل حادثه رسانده و به مصدومان تصادف کمک کرده و سعی در آرام کردن فضای ایجاد شده داشتند.

این مسئول اضافه کرد: از رانندگان انتظار می رود که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از ایمنی وسیله خود در هنگام سفر مطمئن باشند تا منجر به وقوع حوادثی از این دست نشوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ