میلیاردر معروف فوتبالی ایران ،سرمایه‌گذار سریال‌ شد

0
حسین هدایتی مولتی میلیاردری که بواسطه فعالیتش در فوتبال ایران شهرت کسب کرده مدتی میشود که درگیر فعالیتهای هنری هم شده است.

 سال قبل بود که حضور وی به عنوان سرمایه گذار کمدی “نهنگ عنبر” شنیده شد و البته از سوی کارگردان کار این حضور تکذیب شد و مدتی بعد از آن نیز به عنوان سرمایه گذار نمایش “دورهمی زنان شکسپیر” نامش بر سر زبانها افتاد که البته این دومی تکذیب نشد.

شنیده ها حکایت از آن دارند که فاز تازه فعالیتهای هنری هدایتی در تلویزیون صورت خواهد پذیرفت. او علاقمندی خود را برای حضور به عنوان سرمایه گذار در آثار ارزشی سیما اعلام کرده و برای همین پیشنهاد سرمایه گذاری برای تولید یک سریال فاخر به وی ارائه شده است.

 این سریال “در جستجوی احمد” نام دارد که یک سریال ۲۶ قسمتی است و تهیه کنندگی آن توسط محمد داوودی صورت خواهد گرفت.

گویا تهیه کننده ،سریال را به سفارش سیمافیلم تولید خواهد کرد و حسین هدایتی نیز برای رایزنیهای مرتبط با مشارکت در تولید به این ارگان معرفی شده است.

 سیمافیلم است که تعیین کننده حضور یا عدم حضور هدایتی است

محمد داوودی تهیه کننده سریال درباره حضور حسین هدایتی به عنوان سرمایه گذار تولید می گوید: این سیمافیلم است که تعیین میکند چه شخص حقیقی یا حقوقی در تولید مشارکت کند. سریال برای سیمافیلم است و آنها هستند که تصمیم گیرنده اند.

 چیز واضح و مشخصی نشنیده ام

وی پیرامون اینکه آیا خودش نام هدایتی را به عنوان علاقمند به سرمایه گذاری شنیده یا نه بیان می دارد: من چیز واضح و مشخصی نشنیده ام چون حوزه کاری ام چیز دیگری است و موظف شده ام که ابتدا شرایط نگارش فیلمنامه باکیفیت را فراهم نمایم و سپس شرایط تولید را.

 شاید سپاه هم درگیر تولید شود

این تهیه کننده درباره نهادهای حامی سریال متوسلیان اظهار می دارد: شاید نهادهای دیگری مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم درگیر تولید شوند و همچنین یک سری نهادهای خصوصی اما در این باره همه چیز با نظر مدیران سیمافیلم مشخص خواهد شد.

 طبیعیست که گفتگو با داوودی درباره حضور یا عدم حضور شخصیتی حاشیه ساز چون حسین هدایتی ما را به نتیجه ای قطعی نرساند اما شنیده ها حاکی از آن است که بعد از حواشی مرتبط با سرمایه گذاری در نمایش بهاره رهنما، هدایتی علاقه خود را به مشارکت در تولید آثار ارزشی نشان داده و همین علاقه باعث شده که از طریق یکی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون به سیمافیلم معرفی شود.

 ۷۰ درصد فیلمنامه نگارش شده

فارغ از این بحث دانستن جزییات سریال ۲۶ قسمتی “در جستجوی احمد” از زبان محمد داوودی خالی از لطف نخواهد بود. این تهیه کننده با بیان اینکه سریال در مرحله نگارش قرار دارد می گوید: سرپرستی گروه نویسندگان را خودم برعهده دارم و سعی کرده ام مجموعه ای شناخته شده و توانمند از سناریستها را به کار دعوت کنم.

 وی ادامه می دهد: حدودا ۷۰ درصد فیلمنامه نگارش شده است و سعی می کنیم تا پایان سال کار نگارش را به اتمام رسانده و وارد پیش تولید شویم.

 تهیه کننده “در جستجوی احمد” درباره انتخاب کارگردان برای این پروژه بیان می کند: هنوز به مرحله انتخاب کارگردان نرسیده ایم و برای همین با هیچ کس مذاکره نکرده ایم چون ابتدا باید فیلمنامه را به انتها رسانده و تاییدیه آن را بگیریم و سپس وارد فاز بعدی شویم.

ثروت حسین هدایتی بیوگرافی حسین هدایتی بیوگرافی احمد متوسلیاناحمد متوسلیان

 داستان سریال میان زمان حال و گذشته در رفت و برگشت است

محمد داوودی با اشاره به جزییات داستانی این سریال ادامه می دهد: سریال با رفت و برگشت زمانی میان حال و گذشته روایت می شود. داستان از یک طرف زندگی یکی از دوستان حاج احمد متوسلیان را مرور می کند که در روزگار معاصر به سر می برد و از طرف دیگر جستجوهای این دوست برای یافتن ردی از متوسلیان است که باعث میشود به گذشته رفته و زمان حضور آن بزرگوار در جبهه ها و سپس اسارتش را ببینیم.

 داوودی ادامه می دهد: در خلال مرور زندگی دوست حاج احمد تصاویری از وضعیت امروز فلسطین، لبنان و مقاومت مسلمانان در برابر اسرائیل هم به نمایش گذاشته خواهد شد.

پیدا کردن بازیگر حرفه ای شبیه به حاج احمد سخت است/به سراغ بازیگران تئاتر یا بازیگران شهرستانی می رویم

این تهیه کننده درباره وضعیت انتخاب بازیگر نقش اصلی سریال یعنی بازیگر حاج احمد متوسلیان می گوید: آن بخش از زندگی حاج احمد که در سریال روایت میشود مربوط است به سالهای حضورشان در جبهه ها. طبیعی است که بر این اساس پیدا کردن بازیگر حرفه ای کاملا شبیه ایشان کار سختی باشد برای همین درنظر داریم از میان چهره های تئاتر یا بازیگران گمنام شهرستانی که شبیه حاج احمد باشند استفاده کنیم.

 از یزد تا لبنان

احمد متوسلیان متولد ۱۳۳۲ در خانواده ای مذهبی در شهر یزد، جوانی خود را در دوران طاغوت گذراند در حالی که جزو فعالین مبارزات علیه شاه مخلوع بود.وی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و ابتدا به مبارزه در برابر منافقین پرداخت و بعد از شروع جنگ تحمیلی نیز درگیر دفاع شد.

پس از شروع آشوب‌های کردستان در اسفند سال ۱۳۵۷ داوطلبانه عازم بوکان شد و بخشی از ناآرامی‌های آنجا را سامان بخشید. پس از تثبیت مواضع نیروهای انقلاب در بوکان، به شهرهای سقز و بانه رفت. پس از آن به همراه گروهی از رزمندگان برای آزادسازی سنندج راهی این شهر شد. در زمستان سال ۱۳۵۸ به او ماموریت داده شد تا جاده پاوه – کرمانشاه را که در تصرف ضدانقلاب بود، آزاد کند. در اوایل خرداد ۱۳۵۹ موفق شد شهرستان مریوان را که در تصرف گروهک‌های محارب بود، آزاد کند. از این روی مسئولیت سپاه مریوان بر عهده او گذاشته شد

 در دی ماه ۱۳۶۰ عملیات محمد رسول ا.. از دو محور مریوان و پاوه بر روی منطقه خرمال توسط وی و شهید ابراهیم همت فرماندهی شد که این عملیات سنگ بنای تأسیس تیپ ۲۷ محمد رسول ا.. به شمار می‌رود. احمد در سال ۱۳۶۰ پس از بازگشت از مراسم حج، از طرف محسن رضایی(فرمانده وقت سپاه) مامور فرماندهی سپاه مریوان و پاوه تیپ محمدرسول‌ا.. شد.

 در شب ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ عملیات الی بیت‌المقدس به فرماندهی احمد متوسلیان از منطقه دارخوین به سمت جاده اهواز–خرمشهر آغاز شد که موجب آزادسازی خرمشهر شد. در پی آزادسازی خرمشهر، او به همراه دیگر فرماندهان فتح خرمشهر نزد امام خمینی(ره) رفته و امام(ره) آنها را مورد تفقد خاص قرار داد.

 او در اواخر خرداد سال ۱۳۶۱ در مأموریتی به همراه یک هیات عالی‌رتبه دیپلماتیک از مسئولین سیاسی-نظامی ایران راهی سوریه شد تا راه‌های مساعدت به مردم لبنان را بررسی نماید اما در ۱۴ تیر سال ۱۳۶۱ به همراه اتومبیل هیئت نمایندگی دیپلماتیک ایران توسط نیروهای اسرائیلی ربوده شده و گروگان گرفته شد…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ