انتشار دفترچه اطلاعات آزمون استخدامی “نهاد کتابخانه ها” ۹۴

0
معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور در اطلاعیه ای، از انتشار دفترچه اطلاعات شرکت در آزمون استخدامی ۹۴ این نهاد خبر داد.

معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در اطلاعیه ای ضمن اعلام زمان انتشار دفترچه حاوی اطلاعات شرکت در آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۱۳۹۴، از متقاضیان شرکت در این آزمون دعوت کرد تا برای دریافت و مطالعه این دفترچه راهنما، به پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌ ها به نشانی www.iranpl.ir مراجعه کنند.

این معاونت در ادامه اطلاعیه خود، خاطرنشان کرده است: با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات نهاد نیز سامانه ای برای پاسخ به پرسش‌های داوطلبان از تاریخ هجدهم خرداد ماه به نشانی FAQ.iranpl.ir آماده پاسخگویی به ابهامات و سوالات احتمالی متقاضیان شرکت در این آزمون خواهد بود.

معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در پایان این اطلاعیه یادآور شده  ثبت نام داوطلبان حائز شرایط شرکت در آزمون استخدامی ۹۴ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از تاریخ ۱۴ تیر ماه در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  آغاز می شود.

استخدام نیروی کتابدار توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر و به صورت کتبی، توسط سازمان سنجش آموزش کشور در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی در خصوص استخدام، برگزاری آزمون ها و جزئیات آن، تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ