پوشش ۶۷ درصدی پیش بینی های “وامید”

0

شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی ۹۲ با سرمایه ۱۰ هزار میلیارد ریال معادل ۹۲۵ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت و به ۶۷ درصد از پیش بینی هایش رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)،شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰ دی ماه ۹۲ را در آذر ماه ۹۱ مبلغ ۱۰۴۷ ریال و در دی ماه ۹۱ به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۰۴۵ ریال و در اردیبهشت ماه ۹۲ مبلغ ۱۱۳۳ ریال و در خرداد ماه ۹۲ مبلغ ۱۳۷۳ ریال اعلام کرده بود و طی دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۹۲ با اختصاص ۹۲۵ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۶۷ درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

این شرکت پیش بینی سود تلفیقی هر سهم سال مالی ۹۲ را در آذر ماه ۹۱ مبلغ ۱۳۱۲ ریال و در دی ماه ۹۱ به صورت حسابرسی شده مبلغ ۱۳۱۷ ریال و در اردیبهشت ماه ۹۲ مبلغ ۱۴۱۵ ریال اعلام کرده بود.

بر اساس این گزارش هیئت‌مدیره این شرکت در نظر دارد ۸۰ درصد سود خالص سال مالی ۹۲ را جهت تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سالیانه پیشنهاد کند.

“وامید” پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۱ را در نخستین پیش بینی مبلغ ۵۴۸ ریال و در آخرین پیش بینی مبلغ ۷۵۷ ریال اعلام کرده بود که مطابق صورتهای مالی حسابرسی نشده و صورتهای مالی حسابرسی شده مبلغ ۸۶۹ ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

این شرکت همچنین پیش بینی سود تلفیقی هر سهم سال مالی ۹۱ را برای نخستین بار مبلغ ۷۰۱ ریال و برای آخرین بار مبلغ ۸۰۶ ریال اعلام کرده بود که مطابق صورتهای مالی حسابرسی نشده مبلغ ۱۰۶۹ ریال و مطابق صورتهای مالی حسابرسی شده مبلغ ۹۹۹ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ