امین حیایی در سریال کلاه پهلوی چقدر دستمزد می گرفت ؟

0

امین حیایی که این روزها در سریال «کلاه پهلوی» ایفای نقش می‌کند، درباره دستمزد بازیگران در پروژه‌های سنگین اظهار کرد: ما هیچ‌وقت از نظر مالی تامین نشدیم. در سریال «کلاه پهلوی» ماهی شش میلیون تومان قرارداد داشتم، بروید و ببینید کدام بازیگر برای تلویزیون با شش میلیون تومان بازی می‌کند؟

همسر حیایی مختارنامه عکس کلاه پهلوی زن حیایی دستمزد کلاه پهلوی دستمزد بازیگران دستمزد امین حیایی درامد امین حیایی بازیگران کلاه پهلوی امین حیاییهمسر حیایی

ما هیچ‌وقت در هیچ کاری تامین نشدیم

امین حیایی، بازیگر نقش کریم در سریال «کلاه پهلوی» در گفت‌وگو با «ایسنا» در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در پروژه‌های سنگین چقدر بازیگران از نظر دستمزد تامین می‌شوند تا در نیمه‌ کار به سراغ کار دیگری نروند؟ گفت: ما هیچ‌وقت در هیچ کاری تامین نشدیم. یعنی هر کاری را هم که قراردادش را بستیم، به خاطر کار و احترام و ارزشی که برای آن کار قائل هستیم بوده است.

همه‌جا مورد اعتراض قرار گرفتم که دستمزد‌های بالا می‌گیرم

او افزود: به هر حال قیمت‌هایی را دوست داشتم که هیچ‌وقت اتفاق نیفتادند، همه جا هم مورد اعتراض قرار گرفتم که دستمزد‌های بالا و آنچنانی در تلویزیون می‌گیرم، ولی نه این خبرها نیست. آواز دهل از دور خوش است.

این بازیگر ادامه داد: من در سریال «کلاه پهلوی» ماهی شش میلیون قرارداد داشتم. بروید ببینید کدام بازیگر برای تلویزیون با شش میلیون تومان بازی می‌کند؟ هیچ‌کس چنین کاری نمی‌کند.

مقایسه دستمزد بالای بازیگران «مختار‌نامه» با «کلاه پهلوی»

این بازیگر خاطرنشان کرد: من می‌دانستم که بازیگران سریال «مختارنامه» در آن زمان ماهانه ۱۸، ۱۹ یا ۲۰ میلیون تومان قرارداد بستند. ولی ما «کلاه پهلوی» را با شش میلیون قرارداد بستیم و تا شش سال هم قراردادمان همین بود، در حالی که قیمت همه‌چیز بالا رفت، اما دستمزد من به همان اندازه ماند.

«کلاه پهلوی» کامل و پُر و پیمان بود

حیایی با اعتقاد بر اینکه برای پول به دنبال پروژه «کلاه پهلوی» نیامده است، گفت: به خاطر نقشم، فیلمنامه و عوامل خوب و بازیگران قوی به این سریال آمدم و اینکه این مجموعه کامل و پُر و پیمان بود و انگیزه‌ای شد که من وارد کار شوم؛ وگرنه اگر به خاطر پولش بود هیچ‌وقت با این قیمت‌ها کار نمی‌کردم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ