زنان سارق و تبهکار شوش را شناسایی کنید + عکس

0

چهار زن تبهکار که با همکاری یکدیگر اقدام به سرقت از مغازه‌های منطقه شوش تهران می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

ظهر روز دوم خرداد ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، خبر دستگیری چهار سارق زن در خیابان هلال احمر – خیابان انبار نفت به کلانتری ۱۱۵ رازی اعلام شد .

با حضور مأموران در محل دستگیری چهار سارق زن ، صاحب یک مغازه خشکبار فروشی در اظهاراتش به مأموران اعلام کرد : « این چهار خانم به بهانه خرید خشکبار وارد مغازه ام شده و در حالیکه یک نفر از آنها به بهانه خرید در حال صحبت کردن با من بود ، سه نفر دیگر اقدام به سرقت خشکبارِ داخل مغازه و پنهان کردن آنها در داخل لباس های خود کرده بودند که بنده در یک لحظه و از طریق دوربین های مداربسته داخل مغازه متوجه آنها شدم .»

کشف خودرو پراید با اموال مسروقه

مأمورین کلانتری در بررسی اولیه موضوع و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته ی پیش بینی شده در خارج از مغازه ، موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو سواری پراید شدند که هر چهار زن دستگیر شده از آن پیاده و به مغازه خشکبار فروشی مراجعه کرده بودند .

با شناسایی خودرو پراید و در بازرسی از داخل خودرو ، انواع اقلام از قبیل گونی های برنج ، ظروف چینی ، البسه مردانه و زنانه ، پارچه، انواع نوشیدنی ، لوازم بهداشتی و آرایشی ، لوازم آشپرخانه شامل سرویس چاقو کشف شد .

عکس سارق عکس دزد واقعی دستگیری سارقان دزدان تهران حوادث تهران اخبار دزدی اخبار تهران

پرونده در اداره چهاردهم پلیس آگاهی

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع« سرقت اماکن به شیوه کش روی» و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۱ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

عکس سارق عکس دزد واقعی دستگیری سارقان دزدان تهران حوادث تهران اخبار دزدی اخبار تهران

اعتراف به سرقت های مشابه

با آغاز رسیدگی به پرونده و با توجه به تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته آخرین محل سرقت و همچنین خودرو پراید بدست آمده حاوی اموال مسروقه ، متهمان بنام های دولت ( ۵۸ ساله ) ، کوکب ( ۳۸ساله ) ، سمیرا ( ۴۳ ساله ) و معصومه ( ۳۵ ساله ) که چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشتند بلافاصله به سرقت از مغازه خشکبار فروشی و همچنین هشت فقره سرقت مشابه در همان تاریخ دستگیری اعتراف کردند .

متهمان در اعترافات خود عنوان کردند که در زمان سرقت ، یک نفر از آنها تحت عنوان خریدار به سراغ صاحب مغازه رفته و سه عضو دیگر گروه در این فاصله زمانی و با استفاده از غفلت مغازه دار ، اموال داخل مغازه را در داخل جلیقه های طراحی شده برای انجام سرقت قرار داده و پس از آن از مغازه خارج می شدند .

عکس سارق عکس دزد واقعی دستگیری سارقان دزدان تهران حوادث تهران اخبار دزدی اخبار تهران

با توجه به اعتراف صریح متهمان به سرقت های مشابه و شناسایی محل های سرقت در محدوده بازار و میدان شوش تهران ، کارآگاهان به این اماکن مراجعه و نسبت به شناسایی سایر شکات پرونده که بعضا تعدادی از آنها هنوز متوجه موضوع سرقت نشده بودند ، اقدام کردند .

مالباختگان پس از حضور در اداره چهاردهم ، ضمن شناسایی متهمان در اظهاراتی مشابه عنوان کردند : « یکی از این چهار نفر خانم اقدام به خرید اجناس و کالا از داخل مغازه ها کرده و برای پرداخت پول یک عابر بانک به ما ارائه می کرد اما در هنگام برداشت پول از داخل حساب کارت متوجه می شدیم که داخل حساب عابر بانک هیچ پولی وجود ندارد و به این بهانه و برای آوردن پول نقد ، خانم خریدار بهمراه سایر همراهانش از مغازه خارج و دیگر به مغازه مراجعه نمی کردند.»

سرهنگ کارآگاه داوود فـرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت : «با توجه به احتمال وقوع سرقت های مشابه و برای شناسایی دیگر شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اند ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر هر چهار متهم پرونده از سوی مقام قضایی صادر شده است ؛ از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهمان شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ